פורסם by & קטגוריה השקות ופתיחות, טיפוח, קוסמטיקה, תוספי בריאות.

מה שיפה בתעשיית היופי זה שהיא משתכללת ומצליחה להגיע להישגים מופלגים. קחו למשל את חברת הביוטכנולוגיה הישראלית פיורמג'יק שאל מוצריה התוודעתי השבוע. היא מעבדת את אחד הרכיבים העתיקים ביותר על פני כדור הארץ: אצות. עתידנים כינו אותן כבר מזמן מזון העתיד והערובה שלא נגווע ברעב גם בעידנים הבאים.

המעבדות של חברת פיורמג'יק לייצור סדרת Asta-In

אבל מה שהסביר באירוע ההשקה של סידרת ה- Asta-In החדשה תומר פלד, מנכ"ל החברה הממוקמת, זה – שהודות לאצה הפלאית אסטקסטנטין, שהתגלתה כחזקה פי 6000 מוויטמין C ופי 500 מוויטמין E, ציטוט מפיו, ופיורמג'יק מגדלת אותה ומעבדת אותה בעצמה בטכנולוגיה ייחודית.

תכשירי Asta-In. צילום נעמי גולן

כיום יש בידה מסכת חימר, תחליב, סרום וקרם, שהם אנטי מחמצנים בעוצמות גבוהות ביותר. כך הם מגינים ותורמים למראה ולאיכות של העור שנוטה להתפרק במגע עם רדיקלי החמצן הנפוצים בגוף. פלד אף הדגיש שהמוצרים של פיורמג'יק מאושרים על ידי משרד הבריאות ועומדים בסטנדרטים בינלאומיים של ISO ו GM. והם ללא כימיקלים, ללא פרבנים, וללא מלחים או צבע סינתטי וגם לא נוסו על בעלי חיים.

תומר פלד מנכ"ל פיורמג'יק וימית אוחנה מנהלת שיווק ומכירות. צילום רפי דלויה

מחירי סדרת אסטה-אין: 90-190 שקלים בבתי טבע ואצל קוסמטיקאיות מובחרות. ושאפו ליזמים ולמדענים הישראלים.

Woman cosmeticsהיא עוד חברה ישראלית חדשנית, שמציעה גם תוספי מזון וגם תכשירי טיפוח, בשם השקפת העולם ההוליסטית, המאמינה שמראה זוהר משיגים לא רק במריחה מבחוץ, אלא גם באכילה נכונה ובריאות פנימית. IN  -OUT -TECH היא סיסמת ההפעלה שלה. כלומה טכנולוגיה המשרתת את הגוף בפנים ובחוץ. התכשירים ההיפו אלרגנים נטולי פרבנים וכל חומר מלאכותי אחר, ומצוידים באישור משרד הבריאות הישראלי וה-FDA האמריקני, ובהם פיליניג, סרום, קרמים ליום ולילה ועוד. המחירים נעים בין 230 ל-489 שקלים, ותוספי המזון בפורמולה של ויטמינים, קולגן דגים, אבץ, חומצה היאלורונית ועוד, עולים 480 שקלים לשלוש חפיסות של כמוסות.

הכמוסות, תכשירי הטיפוח ומכשיר הפוטותרפיה של חברת Woman cosmetics

לזה מוסיפה Woman cosmetics את החוט המשולש של פעילותה, מכשיר פוטטתרפיה, המשלב גלי אינפרה אדום ואור לד כחול, לטיפול בקמטים, פצעי אקנה, דלקות, עיגולים שחורים מתחת לעיניים, פטנט של השנים האחרונות שבין היתר מאיץ חילוף חומרי וייצור קולגן. הטיפול במכשיר עולה 2800-5400 שקלים. לפרטים נוספים כדאי להיכנס לאתר, לפייסבוק ולאינסטגרם של החברה.

השלישי ברשימת החידושים והתגליות הטכנו-קוסמטיים להם התוודעתי באחרונה הוא הסרום של ליראק פריז, המיועד להצערת העור על ידי חומצה היאלורונית טהורה עם רכיבים מדהימים: פרח הצבעוני השחור, פרח האירוס השחור, ו…תה שחור. התגלה שמיצוי של אלה מסייע בהגנה וחידוש תאי העור, הבהרת כתמים, צמצום נקבוביות ועודן.  את הסרום ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל קומטיקאיות ורופאים מורשי החברה ב-599 שקלים.

סרום הצבעונ השחור, האיורס השחור והתה השחור של ליראק פריז. צילום אסף לוי
Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.