פורסם by & קטגוריה בית, בריאות, השקות ופתיחות, חידושים ופטנטים לבית, עיצוב, ריהוט.

את התשובה לשאלה שבכותרת לא תנחשו עד שתפגשו את אליקו שטרקר יבואן סיאסטה: מזרנים!

אליקו שטרקר מסיאסטה מגלגל מזרן

המותג הוא איטלקי, והמזרנים מפתיעים בטכנולוגיות החדשניות שלהם. למשל מזרן זוגי, שחציו מתאים למי שאוהב לישון על קשה, וחציו לישנים טוב יותר על מצע רך. גם כשהופכים את המזרן הוא עדיין באותה חלוקה. או, מזרנים שניתן לגלגל לגליל בלי שהם נשברים. וכך אפשר לדלג על הוצאות ההובלה, כי הם נכנסים בצורת גליל, לכל מכונית פרטית.

סיאסטה. שטרקר מציג את בד הפטנט "הצונן"

ובעניין הניחוח, כאן נכנסת לסיפור טכנולוגיית האריגה. לבדי המזרנים האלה בעלי צפיפות האריגה הגבוהה מאוד, הצליחו להשתיל כדוריות שמן בריח זית או לבדר, המשתחררות לאט בזמן השינה עם תנועות הגוף, עם אחריות לחמש שנים. זה גם מזין את העור של מי שישן עליהם, וגם תורם לרוגע הנפשי שלו. פטנט אריגה נוסף, הוא בד "צונן". נגעתי בו במרכז של סיאסטה ישראל בראשון לציון, והוא אכן קריר. מה מתאים יותר לקיץ הישראלי הלא נגמר ולסתיו הלוהט העכשווי. עוד מתכונות הבדים: הם אנטי בקטריאלים, דוחים את קרנית האבק, ולא מייצרים "גולגולים".

סיאסטה. אני על אחת המיטות במרכז סיאסטה ברחוב גינצבורג בראשון לציון

אליקו הכריזמטי ובעל החיוך הכובש המתמחה בתחום המזרנים והמיטות, מסביר כי מזרן קשה מתאים לאנשים עם כאבי גב תחתון, שאפשר לקבל אצלו ייעוץ האם לבחור במזרן ויסקו – חומר אלסטי חדשני, או מלטקס – גומי טבעי (שכבות ויסקו נותנות מקסימום תמיכה לגב ולגוף), או משני החומרים בחלוקה שווה,  שאין דבר כזה מזרן אורטופדי, כי אף יצרן בארץ או בחו"ל לא מייצר מזרנים על פי עמוד שדרה, ושהוא יכול להציע עשרה דגמים שונים של מזרן – מהרך ביותר ועד הקשה ביותר ומה שביניהם. ויש לסיאסטה גם מזרן דו צדדי, צד אחד לטקס לקיץ, וצד שני ויסקו לחורף.

סיאסטה. מיטה זוגית מפנקת

ומי שמתעקש על מזרן קפיצים, באחד מדגמיו, מילנו,  יש "קפיצי כיס", כלומר כל קפיץ ארוז בתוך שרוול, ומעליו ספוג.

סיאסטה. מיטה עם גב מלכותי

באולם התצוגה בראשון לציון רואים גם מיטות מתכוונות, עד מצב ישיבה, מזרנים לילדים, לתינוקות ואפילו…לכלבי מחמד. לדעת עוד אפשר בטלפונים: 072-3713939, 050-9611228, 052-6766070

אלוני. רצפה בהשראה יפנית. הסדקים מכוונים אמנותית. צילום אסף לוי

ואם מדברים על חידושים, מהשראה איטלקית עברתי ליפן כשראיתי את קולקציית האריחים הבלעדית החדשה בחברת אלוני. לא מפליא שהקולקציה הזו זכתה בפרס עיצוב. במקום להתבאס כשרואים סדק על אריחי הרצפה, כאן יוצרים מראה של שברים וסדקים עמוקים מראש, או מראה של קרעי בד על האריח, בהשראת תורת הזן.

אלוני. רצפה במראה טלאי בד. השראה יפנית. צילום אסף לוי

כמה מוזר, ככה יפה. או לפחות מקורי. החל מ-310 שקלים למ"ר.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.