פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, השקות ופתיחות, עיצוב.

לשלל תאריה של אנה ארונוב רקדנית הבלט, הכוריאוגרפית, המורה למחול, המתחרה ולאחר מכן השופטת ב"רוקדים עם כוכבים", משתתפת בתוכניות הטלוויזיה  "הישרדות" "לאהוב את אנה", ועוד, והכי חשוב אולי, אם טרייה לתינוק, הוסיפה היפיפייה בת ה-40 הבוקר תואר נוסף: פרזנטורית רשת השעונים ותכשיטי הזהב והיהלומים אימפרס מקבוצת רולטיים. בכך הצטרפה ארונוב לכוכבי קולנוע מפורסמים, כדורגלים ודוגמניות על, המייצגים את הקבוצה המייבאת לארץ למעלה מ-30 מותגים בינלאומיים..

בחברת אימפרס ישראל, בזמן השקת הקולקציה הצבעונית, השבוע, מכנים את ארונוב היהלום החדש שלהם. כינוי שהיא מצדיקה בסגנון, בפוטוגניות, בצניעות, ובנועם ההליכות שאפיינו אותה ובלטו גם באירוע.

מבחינה זו אימפרס היטיבה לבחור, כפי שניתן לראות גם בתמונות בהן הצטלמה ארונוב עם פריטים מחמש קולקציות התכשיטים המקסימות והצבעוניות שיצאו בימים אלה לקראת עונת החגים.

סדרות התכשיטים החדשים מחולקות לפי עלויות לכאלה שעולים עד אלף שקלים בשם קלאסיק. כאלה שעד אלפיים שקלים בשם פאנסי. עד שלושת אלפים שקלים בשם גלאם.

עד חמשת אלפים שקלים בשם לוקסורי. ומחמשת אלפים שקלים ומעלה בשם פרסטיג

בצילומים רואים טבעת של של אימפרס משובצת אבנים יקרות בגוונים סגולים שלגמרי התאהבתי בה, את אנה ארונוב עדויה בתכשיטי החברה, ואותי נהנית להצטלם לצידה

@impress_israel

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.