פורסם by & קטגוריה ביגוד ילדים, בית, הורים, חגים, ילדים, כלי בית, עיצוב, צעצועים.

נשאר לנו יום אחד לפני הכניסה לסגר, חמישי, כדי לסייע לבעלי העסקים (איזה כבוד נפל בחלקנו פתאום. אף פעם לא הרגשתי שבקניות שלי אני עוזרת כל כך למישהו שהוא לא הריבית שהבנק לוקח על האוברדרפט), ולקנות מתנה לחברי המשפחה הגרעינית שתסעד איתנו בראש השנה, וחיפשתי משהו שיהיה רלוונטי למצב.

O&H מסכות. צילום אסף לוי

 מה יותר רלוונטי ממסכות מעוצבות בשלל צבעים. אז ברשת O&H מספרים לי שיש מסכות עם מגוון גדול של הדפסים בשלושה גדלים לילדים בגיל 3-7 שנים, לנוער בגיל 7 – 12 שנים ולמבוגרים. בין היתר המסכות מאוירות בפירות (אננס, אבוקדו, דובדבנים), ציפורי פלמינגו, מוטיבים ספורטיביים כמו כדורסל וכדורגל, איורי גרפיטי ועוד. הן עשויות מכותנת סאטן ועולות 8 עד כ-10 שקלים תלוי בגודל.

O&H צילום תומר לופסקו

ברשת O&H יש גם קולקציה חגיגית לבנות ולבנים בגילאי 4-12 במותג הבית Tag girl  כולל שמלות (החל בכ-80 שקלים), עם פייטים כסופים וזהובים בצורת פרפרים, כוכבים, חתולים ולבבות, חלקים מטול, חגורות גומי נוצצות, חולצות אריג מכופתרות לבנים במראה פשתן (החל מכ-80 שקלים),  מכנסי אריג (החל מכ-90 שקלים) ועוד.

ג'מבו סטוק

ברשת ג'מבו סטוק ניתן למצוא פריטים לעיצוב שולחנות החג החל משניים וחצי שקלים עד 150, כולל כלים לדבש בצורת תפוחים  ורימונים, ואפשר להזמינם גם בחנות האונליין:
www.jumbo-stock.co.il

ג'מבו סטוק

מארזי טיפוח אורגני עם תכשירים אורגניים, הם תמיד שי שיתקבל עבורנו ועבור בנות ובני משפחתנו – וחברת  ecoLove (אקו לאב) מציעה מארז כזה עם 4 מוצרים אורגניים כמו ג'ל ניקוי פנים ומסכת בוץ מינרלי המכילים תמציות של אלוורה, מלפפון וקמומיל ב-129 שקלים. גם מארז של סבון גוף וקרם ידיים של אקו לב עשוי מתמציות פירות אורגניים: אוכמניות ענבים ולבנדר. האריזות עצמן עשויות מקנה סוכר והן מתכלות לגמרי. ניתן להשיג באתר http://bit.ly/ecoLove_holidaygift.

אקו לאב

כדי לחדש משהו במראה הדירה לכבוד ראש השנה מצאתי באתר של חברת אדיקה, adikastyle.com, את קולקציית LIVING עם פרטים קטנים שיכולים לחולל שינוי גדול. למשל מדף התליה המשולב עם תחרת קרושה הנראה בצילום המצורף. טווח המחירים נע בין 19 ל-189 שקלים.

אדיקה. צילום עידן מלכה


ילדים רגילים כל שנה לקבל מתנה לראש השנה. גם את זה ניתן להשיג אונליין. באתר של פלפוט תוכלו לראות בובות ריחניות גדולות, ביצת הפתעה חדשנית, כדורי ג'לי למשחק בבית וערכות יצירה.

פלפוט. גלובוס לצביעה
פלפוט

גם חברת "שחק נא" מציעה משחקי קופסה חדשים, כמו "שוקולד בריבוע" – משחק חשיבה מאתגר לשחקן יחיד מגיל 8 ברמות קושי שונות.

שחק נא

ל"שחק נא" יש משחקים אתגריים גם לגילאים נמוכים יותר כמו זינגו לגיל 4  ומעלה, הכולל לוח, ומכונה (לא חשמלית), שבכל משיכה חושפת חלקי ציור שצריך למהר ולהתאים אותם ללוח. הראשון שממלא את הלוח שלו הוא המנצח. ויש גם משחק לגיל שנתיים ומעלה, בשם לינקס. מדובר

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.