פורסם by & קטגוריה ביגוד ילדים, הורים, ילדים.

גם בימים הלא קלים הללו מבחינה כלכלית, בחברה הישראלית שהיא מוכוונת תינוקות וילדים, יש שני תחומים בהם אנחנו ממשיכים להשקיע: מזונות ופעוטות.

הפעם אני מתייחסת לחידושים בתחום תינוקות וילדים קטנים. 

אורגניקזון. אליסיום

חברה בשם אורגניקזון, החלה לייבא לארץ מוצרי טיפוח אורגניים לתינוקות של מותג בשם אליסיום (elisium). מדובר בקרם גוף ופנים המכילים תמציות של צבר, אלוורה, רימונים, תה ירוק ושמני זית, חוחובה, קלנדולה ושקדים. כ-45 שקלים ל-200 מ"ל, משחת החתלה ללא טלק וללא בושם, כ-25 שקלים ל-120 מ"ל, המכילה לצד תמציות צמחים גם חמאת שיאה, ושמן שקדים לעיסוי מועשר ויטמינים וללא בושם, כ-35 שקלים ל-100 מ"ל. אז אם אתם מחפשים מתנה לתינוק חדש במשפחה, תוכלו להשיג את המוצרים האלה שקיבלו את אישור משרד הבריאות באתר 'בשבילנו – מוצרים טבעיים באהבה' http://bit.ly/elysium20

ד"ר גב

עוד רעיון למתנה עבור ילוד חדש במשפחה הוא המזרן של ד"ר  העשוי מחומרי גלם פרוביוטיים ואנטי אלרגניים, בטכנולוגיה חדשנית. הוא דו צדדי, כאשר צד אחד קשיח ומתאים לגילאי ניו בורן, והצד השני כולל שכבת ויסקו אלסטי. מתאים עד גיל שנה.  מזרן נוסף לתינוקות, אוקסיג'ן, עושי מחומר פולמרי המאפשר מעבר אוויר ומצופה בבד רשת. ניתן לשטוף וגם לתלות אותו לייבוש. טווח המחירים של מזרני התינוקות החדשים הללו הוא 490-1390 שקלים.

NUBY

כשהתינוק מסוגל כבר לאכול בעצמו, או לפחות לנסות לאכול בעצמו, חברת נובי מציעה עבורו סט אכילה עם כפית מחוחדת, מפלסטיק קשיח ולא שביר, ובעיצוב ארגונומי המאפשר אחיזה גם ביד שמאל וגם ביד ימין. תחתית הקערה וידית הכפית מצופות גומי מחוספס למניעת החלקה. כ-30 שקלים. מתאים גם למיקרוגל. לנובי יש גם כוסות שתייה מאוירות, עם מכסים וקשים מתפרקים, במארז של שלישייה בכ-30 שקלים, שאפשר לרחוץ במדיח.

NUBY

הופעת הגשמים מחייבת חידוש מלתחת הפעוטים, ובקסטרו מצאתי מארזים לתינוקות עד גיל שלוש, כולל פוטרים עם דיוקנאות של בעלי חיים תפורים עליהם ומכנסי טייץ חמים ומעוצבים. כ-60 עד כ-80 שקלים.

קסטרו. צילום תמי בר שי

ניתן להזמין אונליין (www.castro.com)  בהנחה של 25% ושליח מגיע הביתה עד 3 ימים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.