פורסם by & קטגוריה השקות ופתיחות, חברה, מזון ומסעדות, פנאי, תרבות.

צילומים: נעמי גולן ומתן אלמוג

שמונה פיינליסטים מתוך מאה מתמודדים על המקום הראשון בתחרות "אלוף הבריסטות של ישראל" (מומחים בהכנת קפה לסוגיו הזונים, כולל ציור בקצף על פני הקפה בספלים), הגיעו ביום חמישי האחרון, בשעות הערב, אל הגמר הגדול שיזמו הבעלים של רשתות בתי הקפה ביגה וגרג.

אלוף הבריסטות בישראל יבגני מיצקביץ בין יאיר מלכה מימין וגלעד אלמוג משמאל, מבעלי קבוצת גרג

את תואר אלוף הבריסטות כולל פרס טיסה זוגית לאיטליה, אירוח בארץ הלאטה והאספרסו, וסיורים במפעלי הקפה שם, קטף החיפאי הצעיר, יבגני מצקביץ (נראה בתמונה שצילם מתן שמוע עם יאיר מלכה מימין וגלעד אלמוג, משמאל מבעלי קבוצת גרג).

כיבוד כיד המלך באולם סנטרל פתח תקוווה

קבוצת גרג שבבעלותה חמישה מותגים ו-140 סניפים ברחבי הארץ, מצאה מקום מרשים במיוחד לאירוע שהשתתפו בו 800 מוזמנים: אולם סנטרל כפול המפלסים, מתחם אירועים חדש באזור עמי דן טאון בפתח תקווה.

800 מוזמנים חוגגים

הכיבוד הכשר והעשיר כלל קוקטיילים, לחמניות מאודות (באן), ממולאות בקציץ בשר אווז, משולשי פיצה בשרית מתובלים, תפזורת ירקות טריים ואפויים, טורטיות מגולגלות ועוד, עד דוכן גלידת הפרווה. לכך דאג השף דניאל רחמים שהתפרסם בתוכנית הטלוויזיה "משחקי השף".

אני משתעשעת על הנדנדה שהיא חלק מתפאורת האולם

יאיר מלכה, מבעלי גרג, אמר בפתיחה שמטרת התחרות היא להעלות ולשפר את חוויית הקפה בארץ, שותפו גלעד אלמוג תיאר את החידושים בסניפים כמו קיוסקים להזמנה עצמית והכנסת רובוטים, ומנכ"ל גרג וביגה יריב גנים העניק את הפרסים.   

התאורה בכניסה לאירוע

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.