פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים, הורים, חגים, ילדים.

חלק משיקולי הרכישה של שמלה חדשה לראש השנה, בואו נודו, קשור ברושם שנעשה בעזרת נשים ובקידושים שבין שחרית למוסף בחג. אולי לא הכי רוחני ומשמעותי, אבל כולנו אנשים עם חולשות, גם הנשים… ואפילו שהשנה הקורונה תשבש כנראה את מצעד האופנה בבתי הכנסת כי ברוב המניינים שאני מכירה מדברים על תפילה תחת כיפת השמים או בהרכב מצומצם מאוד בתוך בית הכנסת וגם עזרת הנשים תהיה ריקה כנראה או מלאה חלקית, יצאתי לחפש שמלה לחגי תשרי, בשבילי ובשביל הילדות במשפחתי, כי למה שלא ניצמד למנהג של בגד חדש לשנה החדשה.  

גולברי. צילום יניב אדרי

בסופו של חיפוש ברשתות החלטתי על שלוש: GOLBARY . O&H. קיווי. בכולן יש חצאיות, חולצות, ז'קטים, אבל התמקדתי הפעם רק בשמלות.

 ב-GOLBARY השמלות הן בעיצובים אווריריים, עדינים ורומנטיים (ראו בצילום את השמלה הבהירה שמדגימה אילנית לוי). השמלות נשפכות, מעוטרות בקפלים וכיווצים, עם נפחבאזור הכתפיים, קאמבק משנות השבעים. יש גם שמלות מקסי. סולם הצבעים כולל בז', אפור בהיר, שמנת, אבל גם סגול עמוק, כחול רויאל, ירוק בקבוק, חרדל ואדום יין.  המחיר ההתחלתי כ-200 שקלים.

O&H. צילום לילך ויזל

רשת O&H  השיקה במותג הבית Tag woman שמלות בגווני שמנת, זהב, נגיעות כסופות, אפורים בהירים ושחור קלאסי. חלקן באורך מקסי, חלקן בגזרת מעטפת או בגזרת קומות באורך מידי מבדי קרפ ויסקוזה בהדפס  פרחים קטנים, נקודות, פייזלי,  עלים וצמחים (ראו בצילום את השמלה החומה מנוקדת בלבן). השרוולים  מתרחבים באורך מרפק, ויש חגורות, סרטי כיווץ ועוד. החל מכ-70 שקלים.

KIWI צילום דניאל וערן אלסטר

הגיע תורן של שמלות לצעירות המשפחה. כאן כבשה אותי הקולקציה החדשה של רשת KIWI (ראו בצילום שלוש הבנות. וצילום הבת בשמלת קומות סגולה). 

KIWI. צילום דניאל וערן אלסטר

את השמלות היפות האלה העשויות מבדי טאפט, אורגנזה, טול, סאטן, קטיפה וסריגים, ניתן למצוא רק באותם סניפים מתוך 108 סניפי הרשת, שבשכונות וערים דתיות וחרדיות. המידות אפס עד 16.  החל בכ-50 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.