פורסם by & קטגוריה אופנה, הורים, ילדים.

 

גם שנת הלימודים במעונות ובפעוטונים נפתחת בעוד ימים אחדים, ולצד ההתרגשות העצומה של הורים וטף העומדים להיפרד זה מזה לשעות ארוכות כל יום, ההכנות כוללת הצטיידות מתאימה.

 

צילום אפרת אשל

ברשימה הפותחת של ציוד המעונות כלולים מגבונים וספריי החתלה של בייביסיטר, ידיד הגננות והמטפלות, מוצצים ובקבוקי אימון של נוק, משחת החתלה של מוסטלה, שלא לדבר על בגדי החלפה ותיקים חמודים שיאכלסו את כל אלה.

פלפוט

לפלפוט יש תיק דמוי גוזל פינגווינים, ברשת סקופ יש קולקציה עם הדפסים של חד קרן, פלוטו, לבבות וקשת בענן בכ-40 שקלים לאחד עם תאים לבקבוקים, בסופר פארם יש תיק דמוי פילון וברשת סלקט יש תיק עם דמויות דיסני בכ-35 שקלים.

סקופ. צילום עמירם בן ישי

אבל לפני הסעיפים הבאים שיקלו על הכנסת התינוקות למעון, הנה כמה רעיונות לשינון באדיבות הצוות של רשת ניאופארם:

בקשו מראש רשימת ציוד מסודרת כך שתוכלו לארגן הכול בנחת, ובצורה הגיונית. למשל, את החפצים לשימוש יומיומי, לארוז בנפרד מחפצים שניתן להביא אחת לתקופה.

ארזו בחוכמה: הימנעו מלדחוס יותר מדי חפצים לתיק קטן, כדי שלא לסרבל את עבודת הצוות ולגרור אובדן חפצים.

בגדי ההחלפה הרצויים הם פשוטים ועם מינימום כפתורים או תיקתקים (כפתורי לחצנים).
סמנו ברור בטוש בלתי מחיק או במדבקה שלא יורדת במים את כל החפצים של הפעוט שלהם: מוצצים, בקבוקים, מגבונים, מצעים ובגדים.
כל החפצים של תינוקכם שמועברים למעון, בעיקר בשנה הראשונה לחייו צריכים להיות מחוטאים. שימו לב לסחוט את כל הנוזלים הנותרים מפטמת המוצץ ולהניח את המוצצים והפטמות לייבוש מוחלט, למניעת התפתחות חיידקים ועובש.

סלקט

אחת לחודש-חודשיים בואו למעון ולפעוטון לבדוק את התא האישי של תינוקכם ולרענן אותו. שימו לב למשל להופעת סימנים ראשונים של פגם או בלאי במוצצים ובפטמות, ובמידה ותינוקכם חלה בהצטננות או בדלקת גרון, החליפו את המוצץ שלו למניעת זיהום חוזר. בכל מקרה כדאי להחליף את המוצץ לאחר שימוש של 1-2 חודשים.

אם במהלך הקיץ התחלתם לגמול את הפעוט מחיתולים ואתם מעוניינים להאיץ את התהליך לקראת הפעוטון, אולי כדאי לנסות את הפטנט החדש הזה: אסלת תינוקות שהם סרבני סיר גמילה, המעוצבת כאסלה של גדולים, כולל קולות המדמים הורדת מים ומקום ייעודי לנייר או מגבונים. חברת נובי מוכרת את החידוש באתר שלה וברשתות שיווק מובחרות בכ-120 שקלים.

NUBY

כדי לא להיכנס למאבק בלתי רצוי באמבטיה ערב הכניסה ליום הראשון במעון, כשמדובר בתינוק שמתחיל לצרוח כאשר טיפת מים שלא לדבר קצף של שמפו, אפילו זה הנקרא "ללא דמעות", נוגעים בעיניו, נסו את מצחיית הסיליקון הרך של מותג התינוקות הקנדי bbluv המיובא על ידי חברת אודיוקר. היא מיועדת לתינוקות מגיל 0, ועולה 29 שקלים ברשתות שילב ובייבי סטאר.

אודיוקר bbluv

הגענו לסעיף ה"שינוע". העברת התינוק מהרכב החונה אל תוך המעון. הורים טריים רבים מובילים את תינוקם במנשא, וההיצע המיובא בתחום הזה עשיר ומפתיע. למשל המותג הבינלאומי Tula (טולה), שעיצב זוג הורים כירופרקטים, משווק לראשונה בישראל ע"י חברת פופון ונחשב למוצר פרימיום וסמל סטטוס.

tula דגם אקספלור

בארץ מחיריו של מנשא טולה נעים בין 829 ל-999 שקלים. יש על המנשא הזה הדפסים בצורות גיאומטריות, כתמי צבע, לבבות, פרחים, מעוינים, קווים, נקודות ועוד. והוא צבוע בגוונים רכים של ורוד, תכלת, שמנת, ירוק מנטה או שחור, אפור, לבן ואוף וויט.

tula

הגיע לארץ גם מנשא הכתפיים הראשון, המיוצר על ידי המותג MiniMeis (מינימייס) ומיבאת חברת אודיו תקשורת. הוא מאפשר לשאת על הכתפיים בנוחות פעוטות מרגע שהם יושבים בצורה יציבה. מיוצר מפלדת אל חלד ומשקלו 1.4 קילוגרם, יכול להתקפל ולהיכנס למזוודה. עיצבו אותו שלושה אבות נורבגיים, והוא מתאים לתינוקות וילדים עד גיל 5. מחירו 599 שקלים.

מינימייס אודיו תקשורת

אחרון חביב המנשא החדשני של חברת בייבי סמארט (מפורסמת בזכות "בייבי איינשטיין"), מיועד לשימוש גם במים וגם ביבשה, ומאפשר להיכנס עם התינוק, מגיל 4 חודשים עד שנתיים, לבריכה ולים. הוא עשוי מבד ניאופרן (NEOPRENE), ממנו עשויות חליפות גלישה וצלילה, מסייע לשמור על טמפרטורת הגוף של התינוק במים, ולא פחות חשוב – מתייבש במהירות. נמכר ברשתות לציוד תינוקות כולל שילב, מוצצים, בייבי סטאר ועוד, במחיר השקה של 199 שקלים.

בייבי סמארט

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.