פורסם by & קטגוריה הורים, ילדים, פנאי, צעצועים.

עוד שבועות ספורים תסתיים שנת הלימודים המוזרה ביותר בתולדות המדינה, עם אין סוף ימים שהילדים היו בבית – ושוב הורים יתבקשו להפעיל את הילדים והטף בטיולים ונסיעות, במשחקים חדשים ובובות, ובהוצאות, הוצאות, הוצאות…

חברת הכפתור מתכן בייבי נגד שכחת תינוק במכונית. צילום אילוסטרציה, שאטרסטוק

 כדי להתכונן לנסיעות עם הטף, אתחיל תחילה בתזכורת: ב-1 באוגוסט 2021, תיכנס לתוקף תקנת משרד התחבורה להתקין אמצעי שיתריע מפני השארת הילדים במכונית כאשר יוצאים ממנה. חברת הכפתור מציעה כבר עכשיו מערכת בשם בייבי, עם שני חיישנים המתחברים לכיסא הבטיחות ולבוסטר, עם קישור פעיל כל היממה וכל ימות השבוע. ההתקן שאפשר להעביר ממכונית למכונית ופועל גם כלחצן ממצוקה במצבים כמו תאונת דרכים, אירוע בטחוני או רפואי, נמצא בימים אלה בתהליך סופי לאישורו, הוא עולה 1220 שקלים מחיר השקה, וניתן למימון בתשלומים החל ב-59 שקלים לחודש. החברה מיידעת שהיא תעניק הטבה למשפחות מרובות ילדים ל-500 הרוכשים הראשונים. לפרטים נוספים: 2322*    https://kaftor.co.il

Skip hop צילום אסף לוי

קיץ מתקשר עם ים, בריכה, ושעשועי מים. מותג התינוקות האמריקאי Skip hop השיק קולקציית צעצועי מים לתינוקות וילדים החל מגיל שנה המתאימים גם לאמבטיה ולכל מקום שיש בו מים. הבולטים שבהם מעוצבים כבעלי חיים: כ-50 עד כ-65 שקלים. ניתן להשיג ברשת קרטר אושקוש.

האגיס. חיתול בגד ים

גם פעוטות בגיל ההחתלה אוהבים לבלות במים כמובן, ועבורם מושלם בגד הים החד פעמי שאינו מתנפח במים (בניגוד לחיתול רגיל), של חברת האגיס. יש שני גדלים, למשקל 7-15 ק"ג ולמשקל 12-15 ק"ג.

NUBY בובת חיבוק. משווקת חברת אינטרסן

מחפשים בובת חיבוק חדשה כמתנה לפעוטות? חברת NUBY השיקה קולקציה חדשה בתפירה חזקה של בובות מעוצבות כבעלי חיים. כ-40 שקלים ליחידה.  ניתן להשיג ברשתות מובחרות וגם באתר היבואן אינטרסן.

פלפוט

נעבור לילדים גדולים יותר. בעצם משהו מותאם בעיקר לבנות. אין כמעט ילדה מגיל 4 ומעלה שלא מאוהבת בבובות המתוקות עם העיניים הענקיות של המותג הבינלאומי LOL. פלפוט ייבאה לקיץ הנוכחי את קולקציית האיפור והטיפוח לילדות של המותג, וזו כוללת בתוך אריזה עם חלון וסגנון נצנצי, מדבקות עם עגילי לבבות, נצנצים וג'ל נוצץ לשיער, גירים צבעוניים לשיער, שפתוני ליפ גלוס, כולם מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות, אם תחלקו את אלה בסיומה של מסיבת יום הולדת או מסיבת בת מצווה, קניתם את עולמכם…

סטיילוש של פלפוט. פצצות אמבט לפי מצב הרוח, בגווני גלידה וניחוח וניל

ובמותג סטיילוש השיקה פלפוט סדרה חדשה נוספת הכוללת בקבוקים מעוצבים, תיקים, עטים, קישוטים ללוקרים, ומוצרי טיפוח בגווני פסטל. וגם הם כולם מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות. עינת ברוך סמנכ"לית פלפוט אומרת שבנות נחשפות לאיפור וטיפוח דרך הרשתות החברתיות בגיל צעיר מאוד, והן אוהבות לקים וצלליות, שפתוני לחות ופצצות אמבט. אלה של סטיילוש מעוצבים בצורת גלידה ובניחוח וניל. טווח המחירים נע בין 10 ל-65 שקלים למוצרי איפור וטיפוח. עוד להיט במסיבות יום הולדת ובת מצווה.

"שחק נא"

נמשיך עם ילדים שיודעים כבר לקרוא, במשחק ישראלי חדש שמתאים לכל הגילאים, וזכה לפופולריות עצומה במשפחה שלי ובמשפחות של חברים ומכרים. שמו "באמת?", והוא מופץ על ידי "שחק נא". מאיר קלוגהפט, הבעלים, יו"ר ענף הצעצועים וחבר נשיאות בלשכת המסחר מספר שאת המשחק יצרו שלוש חברות ילדות שלכל אחת מהן ארבעה ילדים: איילת שטיין גונן, יולדנדה רביב וג'ניפר איירס בלינקיס, שהקימו חברה בשם, "רילי פאן". מדובר בכרטיסיות עליהן מודפסות שאלות שונות וחמש או שש תשובות אפשריות. כל משחק בתורו מציג את השאלה, ומאזין לתשובות חבריו למשחק. מי שקולע לאמת שלו (למשל איך הוא מגיב כשמבריזים לו בפגישה, מה המאכל האהוב עליו ביותר, ממה הוא הכי מפחד וכו'), נפטר מאחת קוביות הפלסטיק הנראות כמו קרח. הראשון שמחזיר את כל הקוביות שלו הוא המנצח. מקסים כבר אמרתי?

אילנית. OMG LOL

  כבר ציינתי ש-LOL הוא אחד המותגים האהובים ביותר על בנות בעולם, וכדי להבין מדוע, הנה סדרת בובות הריקוד החדשה OMG LOL שמייבאת חברת אילנית. הבובות משווקות במארז דמוי טלוויזיה ובתוך כדור, לבושות בגדי ריקוד, עם שם פרטי ומאפיינים אישיים: מיס רויאל ורודת השיער אוהבת לרקוד עם מניפה, מייג'ור ליידי האדמונית עטויה גלימת כנפיים, ואוהבת לרקוד פופ ורוק, B-GURL רוקדת ברייק-דאנס, וכך הלאה. כאשר מושכים בלשונית האריזה, רואים את תנועות הריקוד של כל בובה על "מסך". יש 12 בובות לאיסוף, כשבכל כדור, שמחירו החל מכ-80 שקלים, בנוסף לבובה יש פנס וכרטיס ריקוד שמראה כיצד לבצע את תנועת הריקוד המיוחדת לה. הבנות מוזמנות להעמיד תצוגה כוריאוגרפית עם תנועות הריקוד של מספר בובות  שניתן לחבר את הבסיסים שלהן. ניתן להשיג ברשתות וחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.