פורסם by & קטגוריה מזון ומסעדות, סל המזון.

זו כמעט אקסיומה שימי הקורונה, הסגר, הבידוד, החל"ת, הילדים בבית והמתח הכללי, מלווים באכילה מוגברת של מתוקים בפרט, ומזון מהיר וקל הכנה בכלל. זה אומר בין היתר צריכה מוגברת של שוקולד כמובן. ביום השוקולד הבינלאומי בשבוע שעבר התברר שבישראל אוכלים עשרת אלפים טון שוקולד בשנה (לפי סטורנקסט מהחודש שעבר, יוני 2020). בעברית פשוטה יותר, ובחלוקה למספר התושבים במדינה, כל ישראלי אוכל כ-3.5 קילוגרמים שוקולד בשנה.

כרמית. צילום אסף אמברם אמברם

אבלרבות, לא רק שחרור אנדורפינים במוח, המשפרים את ההרגשה ועוזרים להתגבר על דיכאון, אלא גם הפחתת לחץ דם אם אוכלים בכמויות קטנות. אחת מיצרניות ויבואניות השוקולד הגדולות, חברת כרמית, ממליצה על סדרת השוקולדים שלה במותג "אגו" שבין היתר כוללת שוקולד מריר המכיל 85% ו_70% מוצקי קקאו. ויש לה גם שוקולד ללא תוספת סוכר ושוקולד טבעוני בטעם חלבי.

ETi קבוצת גורי. צילום נעמי גולן

מומלצים גם השוקולדים המיובאים של קבוצת  גורי במותג ETi שהוא חדש בארץ. חטיפי השוקולד שטעמתי והם מומלצים במיוחד, כוללים בוטנים, קוקוס, אגוזים, קרמל, נוגט ועוד, במחירים נוחים של כ-10 שקלים לחפיסות של 140-144 גרם. אהבתי במותג הזה גם את הוופל בטעם שוקו-שוקו, באריזה אישית של 40 גרם במחיר 2.50 שקלים

ETi קבוצת גורי. צילום נעמי גולן

.יש הסבורים, כמוני למשל, שגם פטריות הן מעדן המרגיע את הנשמה. לכן שמחתי לגלות את הפרויקט המשותף החדש בין חברת מרינה פטריות הגליל לרשת שופרסל שתשווק המוצר החדש של מרינה – המבורגר פטריות, פרווה וכשר למהדרין, פיתוח מקורי ישראלי, כשהוא מצונן בלבד. ההמבורגר מיוצר מפטריות טריות שנקטפו בבוקר בחווה של החברה ביישוב חוסן. תוספת מעשירה גם לצמחונים-טבעונים.  בסיום תקופת ההרצה, אומרים בחברת מרינה, ניתן יהיה להשיג את המבורגר הפטריות בכל רשתות השיווק וחנויות המזון בארץ. בין יתר הערכים הבריאותיים של פטריות מציינים שיש בהן כמות גבוהה של ויטמין D, ו-B, כמות נמוכה של שומן, נתרן וקלוריות, הן עשירות במינרלים ומגבירות את רמת האנרגיה בגוף.

מרינה פטריות הגליל ברשת שופרסל

עוד ברשימת המאכלים המשביעים, המהירים, והבריאים, הייתי כוללת את סדרת STARKIST TO GO' ללא סימון אדום, ועם שלושה טעמי טונה, של חברת סטארקיסט, כולם עם כמות אישית (80 גרם), של טונה בשמן זית ועשבי תיבול, שמן זית עם לימון וטימין  ושמן זית עם צילי ושום. האריזה הקלה לפתיחה היא מפלסטיק וכוללת מזלג. גם כאן ערך קלורי נמוך ולעומתו תכולת חלבון גבוהה. כ-10 שקלים לקופסה.

סטארקיסט. טונה בשמן זית במנות אישיות ובטעמים לימון, צ'ילי, שום ועוד

בחיפושי אחרי אופציות למזון קליל, טעים, ומתאים מאוד לקיץ, מצאתי גם את פירורי הציפוי של מיה תעשיות מזון, בארבעה טעמים: עשבי תיבול, שום, פיקנטי ועדין. בפרורי הציפוי של מיה אפשר לצפות שניצלים, ירקות, דגים, פשטידות וכו'. 10 שקלים לחצי קילו.

מיה תעשיות מזון. פירורי ציפוי בטעמי שום, עשבי תיבול, פיקנטי ועדין

 ואם לשטוף את המזון הקליל הזה במשקה בעל טעם חדש, אז יפאורה השיקה באחרונה בסדרת FRUIT&VEG משקה בטעם ובמרכיבים מדליקים של אננס, בננה וכורכום, ללא תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים, וללא חומרים משמרים או צבעי מאכל.

יפאורה. אננס, בננה וכורכום

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.