פורסם by & קטגוריה מזון ומסעדות, תבשילים ועוגות.

קנויה או תוצרת בית – זו השאלה. אבל שחייבים עוגת גבינה, זו לא שאלה. לא יהיה בית בישראל בסוף השבוע הזה נטול עוגת גבינה אחת לפחות.

נתחיל במאפים המוכנים.

 בריוש של בונז'ור

בריוש של בונז'ור

הסוד של עוגת בריוש הגבינה הקנויה של בונז'ור הוא בצק שמרים איכותי. וגם ניחוח הווניל הממכר של מלית הגבינה כאשר מחממים אותה בבית. ניתן למצוא ברשת מגה, ברשתות הפרטיות וב"מאפיית בונז'ור" בתל אביב.

 דליקטס שף

דליקטס שף

ל"דליקטס שף" בניצוחו של הקונדיטור ואומן השוקולד נמרוד שרייבר יש עוגות גבינה מיני, אפויות עם שוקולד לבן (7 יחידות ב-49 שקלים). וגם עוגות אישיות בציפוי קרם מסקרפונה בטעם אגוזים, ועוגת גבינה שלמה בטעם של פעם (כלומר קצת חמצמצה ולא מתוקה מדי), 110 שקלים. לפרטים נוספים: 1700-5050-48

 לחם ארז. צילום דן פרץ

לחם ארז. צילום דן פרץ

ברשת "לחם ארז" יש עוגות גבינה משודרגות. למשל עוגת גבינה בטעם קפוצ'ינו-אספרסו, עם נגיעות קראנץ' שוקולד, או עוגת קראנץ' ריקוטה וצימוקים ביין, מבצק חמאה, נגיעות לימון וציפוי פירורים. 29-119 שקלים.,

עדן קינוחים

עדן קינוחים

 

חברת "עדן קינוחים" מפתיעה עם עוגת גבינה ופירורים ללא תוספת סוכר. מארז עם שתי יחידות קטנות ארוזות בנפרד עולה כ-13 שקלים. העוגה מכילה גבינה 5%, שמנת, חלב ופירורי עוגיות ללא סוכר.

ביסקוטי. צילום בועז לביא

ביסקוטי. צילום בועז לביא

 

 

בסדרת עוגות הגבינה האפויות של קונדיטוריית ביסקוטי (58 שקלים לפס,  158 לעוגה בקוטר 26 ס"מ), משכה את תשומת לבי ה"גבינש" – המכילה שוקולד לבן ושוקולד מריר מעודן בנוסף לגבינה. וגם עוגת גבינה בציפוי מנגו טרי. ברשימת עוגות הגבינה הקרות מסקרנת זו המכונה "שוויצריה הקטנה" ומכילה קרם של גבינת מסקרפונה, תחתית מרנג שוקולד ופקאן, ושכבת שוקולד מריר עם נטיפי שוקולד לבן.

ניתן להשיג בקונדיטוריה שברחוב הירקון 67 בבני ברק; ברחוב העצמאות 104 נווה עוז, פתח-תקווה ובהזמנות טלפוניות לכל הארץ: 03-5704015/8.

מאפיית ברמן

מאפיית ברמן

 

לברמן יש לקראת שבועות מבחר של עוגות עגולות ועוגות פס מלבני. חלקן אפויות עם גבינה על בסיס פריך וחלקן מיוחדות כמו רולדת גבינה טורט וניל במילוי גבינה ואוכמניות ובציפוי שוקולד לבן (כ-40 שקלים). המבחר כולל גם טורט גבינה ללא סוכר (כ-38 שקלים), ורולדת גבינה אוכמניות ללא סוכר כ-40 שקלים). ניתן להשיג בסניפי גבעת שאול ומחנה יהודה בירושלים, חנות "לחם הארץ", חנות חדשה בדרך בית לחם בירושלים ובסניף רבי עקיבא בבני ברק.

רשת  קונדיטוריית שמו

רשת קונדיטוריית שמו

 

"קונדיטוריית שמו" בניצוחו של השף-קונדיטור מיקי שמו מכינה לחג עוגות שמרים במילוי ריקוטה וצימוקים לבנים ב-45 שקלים, עוגות פס גבינה ב-49 שקלים בציפוי אוכמניות, דובדבנים או פסיפלורה, וטורטים אפויים או טורטים גבינות קרות בטווח מחירים הנע בין 85 ל-150 שקלים. עוד פרטים באתר הרשת: www.shemo.co.il

 רולדין. צילום רונן מנגן

רולדין. צילום רונן מנגן

 

גם רולדין, רשת קונדיטוריות ובתי קפה, מציעה עוגות ללא סוכר. כ-60 שקלים לפס. במבחר המגוון בולטת עוגות גבינה גבוהה על תחתית סבלה שקדים (55 שקלים), ועוגת מוס מגבינת מסקרפונה עם שוקולד לבן, קרם שקדים וקרמל, תחתית סבלה, עיטור פרופיטרולים ועוד. 129 שקלים. יותר פרטים, כולל מאפי גבינה מלוחים וקישים, באתר הבית www.roladin.co.il

מתוקה רום סרוויס

מתוקה רום סרוויס

 

קונדיטוריית מתוקה ומגשי האירוח מתוקה רומסרוויס הרכיבו מגש עם עוגות גבינה מיני בטעמי מוס לימון ומרמלדה לימון, פירות יער וזיגוג פטל, וגבינה מנגו. 24 יחידות, 8 מכל סוג, ב-168 שקלים עד סוף מאי. ויש גם מגש עם 100 יחידות זעירות, בטעמים, צורות והרכבים שונים, כמו למשל כדורי גבינה במילוי אוכמניות וציפוי פירורים ב-147.50 שקלים. בתחום העוגות הבחושות של מתוקה מומלצת עוגת גבינה טירמיסו עם בישקוטי טבולים בליקר קפה (42 שקלים). הצעה מעניינת הוא מארז של 3 עוגות גבינה בחושות אינגליש קייק (גבינה ומשמשים, גבינה טירמיסו ודאבל גבינה), ב-75 שקלים.

 פטיט פוד. צילום רועי קופר

פטיט פוד. צילום רועי קופר

 

עוד מותג של עוגות גבינה קטנטנות מושקעות מציע קייטרינג "פטיט פוד". למשל מיני עוגת גבינת עיזים עם קרמל, אגוזי לוז ורוטב תפוז, דבש וקינמון (16 יחידות ב- 154 שקלים). עוגת גבינה עגולה משפחתית עם קצפת וגרידת תפוז, קוטר 26, עולה 158 שקלים. טרייפל מוס שוקולד, קצפת וגבינה לבנה, זביונה קפה (גביע)- 7.5 שקלים ליחידה (הזמנה החל מ-20 יחידות). לאבנה מתוקה עם ענבים צלויים ושברי מרנג (גביע) 7.5 שקלים ליחידה (הזמנה החל מ-20 יחידות). אפשר להזמין ולקבל בכל חלקי הארץ: באתר :info@petitfood.co.il  או בטלפון:03-5372202.

ערכת תנובה

ערכת תנובה

 

הולכים על האופציה של אפייה ביתית? הכי קלה היא זו שמציעה חברת תנובה: ערכה הכוללת את כל החומרים הנדרשים למתכון של השף ניב כהן מ"תנובה שף": 2 גביעי גבינה לבנה 5%, 2 מיכלי שמנת מתוקה להקצפה 32%, גביע שמנת חמוצה 15%, שתי יחידות בנות 10 גרם של חמאה ו-300 גרם פירורים מוכנים. לאלה אתם צריכים להוסיף סוכר ואינסטנט פודינג. החברה גם הוציאה חוברת מתכונים עם פרק שלם של עוגות גבינה ונערכת למבצע ענק של משלוח עוגות גבינה לבתים של לעשרות אלפי משפחות בישראל

 רשת ביגה צילום דן לב

רשת ביגה צילום דן לב

 

רשת קפה ביגה, תורמת מתכון של עוגת גבינה המוגשת בסניפיה (31 שקלים ל-200 גרם), אם נרצה להכינה בבית.

חומרים לבלילה:

קילו גבינה 9%. 800 מ"ל שמנת מתוקה 42%. 300 גרם סוכר. 30 גרם פודינג וניל. 30 גרם מ"ל ברנדי. גרידת לימון שלם אחד.

הכנת הבלילה:

מקציפים שמנת עם סוכר ופודינג וניל ומוסיפים בהדרגה ובבחישה איטית את הגבינה, לאחר מכן את גרידת לימון והברנדי.

שומרים במקרר.

חומרים לבצק:

450 גרם קמח. 250 גרם חמאה. 160 גרם סוכר. 4 חלמונים. 20 גרם אבקת-אפיה (2 כפות שטוחות).

הכנת הבצק:

מערבבים סוכר וחמאה ומוסיפים בהדרגה את החלמונים והקמח לבצק אחיד. נותנים לו לנוח שעה במקרר.

הכנת העוגה:

משטחים 2/3 מהבצק בתבנית אפיה עגולה ואת ה-1/3 הנותר מרדדים בתבנית מלבנית.

אופים את השתיים יחד כ-15 דקות בתנור שחומם מראש ל-170 מעלות.

מצננים ויוצקים את הבלילה לתוך התבנית העגולה.

את הבצק מהתבנית המלבנית מפוררים ביד או במעבד מזון מעל הבלילה.

מקפיאים למשך 3-4 שעות.

עוגת גבינה ושוקולד לינדט

עוגת גבינה ושוקולד לינדט

 

אחרונה חביבה היא עוגת גבינה בתחפושת של עוגת שוקולד, לפי מתכון של מותג השוקולד השוויצרי "לינדט". שווה להשקיע בה. התוצאה מפתיעה בטעמה.

לבסיס:

250 גרם ביסקוויטים מרוסקים ו-150 גרם חמאה.

למילוי:

575 גרם גבינת שמנת. 60 גרם שמנת חמוצה. 130 גרם סוכר. שליש כוס מיץ תפוזים. 200 גרם שוקולד. תפוז שלם קצוץ. 4 ביצים .

ההכנה:

מחממים את התנור ל- 120 מעלות ומשמנים תבנית עגולה 26.

מרסקים את הביסקוויטים ובוחשים עם החמאה למרקם אחיד, מכניסים לתבנית ומהדקים היטב לבסיס.

מערבבים את הגבינה, השמנת והסוכר למרקם חלק.

מרתיחים קלות את מיץ התפוזים ומוסיפים אליו את השוקולד הקצוץ. מורידים מהאש ובוחשים למרקם אחיד.

בוחשים את תערובת השוקולד לתוך תערובת הגבינה.

מוסיפים את הביצים תוך ערבוב.

יוצקים את העיסה לתבנית, מעל בסיס הביסקוויטים.

מכניסים לתנור תבנית מלבנית גדולה עם מים רותחים בגובה 2 ס"מ, ובתוכה מניחים את התבנית העגולה עם עיסת העוגה. הטכניקה הזו יוצרת מרקם קרמי במיוחד.

אופים כ- 45 דקות.  העוגה מוכנה כאשר הקצוות בצד אפויים והמרכז נשאר רך.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.