פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, הנעלה, השקות ופתיחות.

צילום נעמי גולן

קז'ואל, ספורט-אלגנט ומחויט. שלושה סנגנונות מגרב ועד עניבה

שילוב של אלגנטיות בריטית גברית ומחירים תואמי בריטניה, עובדה נדירה בארץ (כל כותנות הכפתורים היפות עם שרוולים קצרים וארוכים עולות 299-300 שקלים), הוצגו בפני המוזמנים אתמול בפתיחת הסניף הראשון של המותג החדש Charles Tyrwhitt  בקניון הגדול עופר בפתח תקווה. אפשר לקרוא לחולצות הכתונת, המכנסיים המחויטים והז'קטים – ביגוד של אנשי עסקים. אבל מבחינת העונה, ערב ראש השנה, והרגלי הלבוש, זהו גם ביגוד לבית הכנסת בחגים, לתלמידי ישיבה כל השנה, לחתונות, בר מצוות וכל אירוע משפחתי חגיגי.

קלימר בטקס קביעת המזוזה בסניף הראשון של המותג Charles Tyrwhitt בקניון הגדול עופר בפתח תקווה

בסניף הראשון שאחריו יגיעו, לדברי היזם, אליהו קלימר, הבעלים של קבוצת פינגווין, בעלת הזיכיון הבלעדי בישראל למותג הזה, עוד עשרים לפחות, יכולים גברים להתלבש מגרב ועד עניבה, מחגורה ועד חפתים, מהלבשה תחתונה ועד נעליים בשלושה סגנונות: קז'ואל, ביזנס קז'ואל, ומחויט.

חפתים מהודרים

קלימר שהיה מתוחזק באירוע החגיגי בשני אחיו ובאביו, מתכוון לפתוח בשנתיים הקרובות כאמור עשרות סניפים נוספים ברחבי הארץ, כולל תל אביב, חיפה, ירושלים, ראשון לציון ובאר שבע. הוכחה לא רק לרצינות שבה הם החליטה המשפחה הדתית הדרום אפריקאית להתמקם בארץ, אלא גם לעובדה שיש בישראל מספיק גברים הרוצים וזקוקים ללבוש אלגנטי.

63 רכיבים בכותנות פשתן וכותנה

בהשקה שכללה גם קביעת מזוזה, הודגשה בפנינו ההקפדה על איכות הלבוש שבו מדובר, כשהחולצות המכופתרות עשויות פשתן וכותנה, ויותר מזה, בעוד רוב יצרני החולצות משתמשים ב-25 פרטים בתהליך תפירתם (צווארון, חפתים, כפתורים וכו'), בחולצות של המותג הבריטי יש לא פחות מ-63 רכיבים. מה גם שקלימר מצהיר שהחזון שלו הוא להציע בגדים שיגרמו לגבר להרגיש מיליון דולר, במחיר הוגן, בלי להתפשר על איכות.

מגרב ונעל, ועד מכנס וז'קט

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.