פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, השקות ופתיחות, עיצוב.

מיקום ועיתוי, שני האלמנטים החשובים להבטחת הצלחה של מיזם עיסקי, עומדים לזכותו של מותג תכשיטי האופנה הוותיק DANON שפתח אתמול לראשונה ב-50 שנותיו חנות ראשונה מחוץ למפעל שבבית פנורמה.

גל דנון. הבעלים המשותפת יחד עם אחיה, של תכשיטי DANON. צילום נעמי גולן
החנות החדשה של DANON בקניון עזריאלי בתל אביב.
צילום אדיר פישר

מיקום: הקומה השניה של קניון עזריאלי בתל-אביב. העיתוי: שיא עונת החתונות הקיציות. אי אפשר לחשוב על צירוף ממוזל יותר.

דניאלה רייבנבף ואני בהשקת החנות החדשה הראשונה של DANON

לכך יש להוסיף את טווח המחירים השפוי, עם עלויות התחלתיות של כ-60 עד כ-200 שקלים, את העובדה שמדובר בהיצע שכולו עבודת יד, כולו תוצרת כחול לבן, ואת ההקפדה על כך שכל הטבעות, העגילים, הצמידים ושרשרות החוליות מצופים בזהב 24 קראט או בכסף טהור נטול בדיל. חלקם גם משובצים בקריסטלים של סברובסקי ובפניני מים מתוקים.

DANON צילום רני לוריא

בפתיחה אתמול התבשרנו על אפשרות לקבל במקום אבחון וייעוץ אישי על ידי המעצבים של דנון, על קולקציה שעיצבה כוכבת הרשת דנית גרינברג המשמשת שגרירה של המותג, ועל התוכנית לערוך בחנות החדשה השקות של קולקציות קפסולה עדכניות.

DANON/ אני עם שרשראות פנינים

לפי מה שראיתי בתצוגות הקיימות שם הטרנדים העכשוויים מעדיפים בצורה בולטת שרשראות חוליה בגדלים שונים, עגילי פנינה שהם כמובן תמיד באופנה, וסגנון עדין ולעתים מינימליסטי.

DANON. עגיל וטבעת. צילום ליאור חסון

תכשיטים כאמור הם כרגע סעיף קניות בוער, עבור כלות, נערות כלה, אורחות בחתונה ובנות משפחה. ומאחר שלרשות רובנו לא עומד תקציב המאפשר יהלומים ופלטינה, חיפשתי עוד מותג עם מחירים סבירים וסגנון פחות מאופק אלגנטית. לשם כך כדאי לבדוק את הקולקציות החדשות של תכשיטי Pandora, עם טבעות ב-139 שקלים, ומוטיבים של פרחים, קונכיות, בעלי חיים, ועוד. תליונים בצורת דובדבנים אדומים או פלח לימון, צמידי עור שחור עם סגירה מכסף סטרלינג, שיבוצי קרמיקות צבעוניות ועוד.

Pandora עגילים
Pandora טבעת

בצילומים המצורפים רואים את גל דנון, עם שיער התלתלים הבהיר הארוך, שיחד עם אחיה היא הבעלים של דנון. אותי מצולמת עם דניאלה רייבנבך, היח"צנית הוותיקה והמפורסמת בכל תחומי הלייף סטייל, שמיחצנת את דנון, אותי עם שרשרת פנינים של דנון, כמה מתצוגות התכשיטים בחנות שנפתחה בעזריאלי, ובהם מערכת שלמה משולבת פנינים,

DANON. מבחר טבעות
DANON צילומים נעמי גולן

מן המבחר של פנדורה, לקיץ 2022, נראים כאן זוג עגילים וטבעת דמויי פרחים סגולים ומשובצים זרקונים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.