פורסם by & קטגוריה ביגוד ילדים, הורים, ילדים, פנאי, צעצועים.

שנת הלימודים תשפ"א מתקרבת, וחייבים להתחיל להתכונן: לקנות ילקוט לנכנסים לכיתה א' או מתחילים את חטיבת הביניים, להצטייד בכלי כתיבה, לרכוש נעלי ספורט והליכה למי שכפות רגליהם צמחו במהלך הקיץ, ועל הדרך גם לקנות ערכות ומשחקים שיכניסו אותם קצת לאווירת חשיבה ויצירה וינערו אותם לשעה קלה מההתמכרות למסכים.

גאדג'ט שופ. קלמר דג

אפילו לקנות בגדים בסגנון קיצי, שיהפכו את מסע הקניות לבילוי בפני עצמו. הקנייה חשובה שבעתיים במציאות שבה הכלכלה הישראלית משוועת לכך.

קרביץ. מחדד דבורה

היריד הדיגיטלי הראשון לחזרה לבית הספר יושק בתחילת אוגוסט השנה באתר האון ליין של קרביץ (www.kravitz.co.il), הרשת הגדולה בישראל למכשירי כתיבה ולימוד, עם יותר מ-6000 פריטי חזרה לבית הספר ומשלוח חינם עד הבית בקניה של מעל 249 שקלים. את הקנייה ניתן לפרוש על 12 תשלומים. קיימת ערכה בסיסית שהורכבה לפי הרשימות שמפרסמים בתי הספר ועליה ניתן להוסיף את כל הנדרש בלמידה מרחוק, כולל מצלמות אינטרנט, טאבלטים, מחשבים ניידים, מדפסות, רשת אינטרנט, ועוד.

קרביץ. מחברות הארי פוטר

חנויות קרביץ מציעות גם מסכות הגנה בעיצובים לילדים, כפפות, מגבונים, ג'ל חיטוי, כיסאות אורתופדים לישיבה ממושכת מול מסכים ועוד. תיקים וקלמרים עשויים מבד המיוצר בלעדית מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים, מוצרים מכוסים בצפיפות בציורי גרפיטי וקומיקס במותג הנקרא STREET ART, או בהדפסים גדולים מעולמו של הארי פוטר, תיקים בצבעים מטאליים, תיקי פנאי, תיקי חדר כושר, תיקים אורתופדיים וגם חצי אורתופדים, מחברות חכמות המקלות על לימוד כתיבה בכיתות הנמוכות, מחברות עם כריכות פרווה או קטיפה, מחדד בצורת דבורה.

קרביץ. תיק גרפיטי במותג SREET ART

יש גם מגוון גדול של עטים מעוצבים בצורת דמויות או עם מקום למילוי ג'ל חיטוי, ועוד הרבה. אחד ממאפייני הרשת הזו הוא המבחר הגדול שמתאים לטעם האישי של כל ילד, וגם לאפשרויות הכספיות של הוריו. בין האביזרים שמשכו את לבי היו טושים ריחניים לילדים עם לקויות ראיה, כשריח הפרי שלהם מתקשר לצבע (ריח תפוז -כתום למשל), וגם כדורי לחץ להפגת מתחים על ידי מגע.

קרביץ. מחברת חכמה

ועדיין לא הזכרתי את בקבוקי השתייה הטרמיים לשמירת חום או קור, וקופסאות האוכל המחולקים למזון ולנוזלים, שגם הם לעתים קרובות ברשימת מהקניות לקראת שנת הלימודים.

יולו. קלמר כדורגל

בחנות התל אביבית גאדג'ט שופ, יש שפע של גימיקים שיעלו חיוך על שפתי תלמידים צעירים, כמו קלמר בצורת דג או עיפרון ומחק בצורת מטאטא, ועוד הרבה. שווה ביקור וחיפוש האתר ברשת.

הגישה הגימיקית שמוסיפה קצת הומור לתקופה הלא קלה הנוכחית, קיימת גם ברשת יולו (YOLO), עם תיקי בית ספר, קלמרים, עטים ובקבוקים מעוצבים בסגנונות שונים, למשל ילקוט עם כנפי עטלף, או טרנד חדש של קלמרים צבעוניים עם ערכת אותיות מהן ניתן להרכיב על הקלמר את השם הפרטי של כל ילד וילדה. 49-89 שקלים.

יולו. תיק עטלף

 ביולו יש גם כלי כתיבה בגווני פסטל, סגול, ורוד ותכלת, קלמר עם לוח מחיק, קלמר עם מחשבון נשלף, קלמר משחק כדורגל, וקלמר מראה. 79-99 שקלים. לגילאים צעירים יותר יש ברשת הזו כלי כתיבה עם מוטיבים של חד קרן, חלליות, פיות, עטלפים ופייטים מתחלפים. 15 עד 75 שקלים.
ואשר לילקוטים, תיק אורתופדי עם עגלה ניתקת, תא אוכל מבודד, כיסוי שמש, ועוד, עולה ביולו 259 שקלים. ותיק גב בהדפס הסוואה של סגול, ורוד ושחור הנפרד לשניים, עולה 199 שקלים. ניתן להזמין באתר עם משלוח חינם עד הבית בכל מקום בארץ אם קונים מעל 249 שקלים.

וישוז. תיק רצועות ואבזמים
גאדג'ט שופ. עיפרון ומחק בצורת מטאטא

ילקוטים משוכללים יש גם ברשת וישוז של המותג Roka Doughnut  בשלל צבעים עם כתפיות רחבות וברובם תא ללפטופ. כ-150 עד כ-370 שקלים. ניתן לרכוש בחנויות הרשת או באתר https://www.weshoes.co.il/

פלפוט בשיתוף חלבלוב.

כדי להעסיק את הילדים בבית או בנסיעה במשחקים המכינים אותם ללימודים, אני ממליצה על "הספר הגדול של משחקי הנייר" שהוציאה חברת פלפוט בשיתוף עם חברת חלבלוב. לומדים באמצעותו 12 משחקים שונים, הדורשים מחשבה, זריזות ואוצר מילים. כל משחק מגיע במספר עותקים, עם חירור לתלישה קלה. אחרי שגומרים לשחק בדף הנתלש, ניתן ללמוד בהנחיות המודפסות בספר איך לקפל ממנו סירה, צפרדע או מטוס. 39 שקלים.

פלפוט. מחבק הבננות

בפלפוט כבשו אותי גם בובות הבננה הרכות, בסדרת "בננות", במיוחד שלישיית בייבי בננה מתוקות (כ-50 שקלים). כל הבובות רכות וריחניות, חלקם מגיעות עם בקבוק, מוצץ וטבעות. מתאים לגילאי 4+

גאדג'ט שופ. כוורת אטבי נייר
H&O. צילום טל קרן

ילדים אוהבים מאוד לפתוח קופסת הפתעה, ובפלפוט יש 2 קופסאות במותג פאנלוקטס, אחת היא "הטירה הסודית והנסיכה" והשנייה "המגדל הסודי והמטמון". צריך למצוא איזה מפתח מתאים לאיזה פתח ולגלות מה מסתר בפנים, כולל תליונים, רכיבים להכנה עצמית של תכשיטים, ועוד. כ-70 שקלים. מתאים לגילאי 4-12.

באקלס. ערכות גבס.

אלפי ילדים נמצאים בבידוד עכשיו ואי אפשר לצאת איתם אפילו לסדנאות בקניונים, אבל אפשר להכניס הביתה את ערכות הגבס המיוצרות בישראל ונמכרות באתר באקלס. ניתן להזמינם במשלוח עד הבית בפריסה ארצית. הערכות כוללות פסלוני גבס ב-16 עד 50 דמויות (מכונית, קטר, חד קרן, צדפים ועוד), תלוי בגודלן, יחד עם צבעים ומכחולים. ניתן לרכוש גם פסלון יחיד ב-4 עד 12.50 שקלים.

גלי. צילום אסף לוי

נעליים הן סעיף קבוע ברכישות לקראת שנת הלימודים. ברשת גלי ראיתי סדרה לילדות, מידות 25-35, המתרכזת  ב-3 קטגוריות מרכזיות: טבע, אופנה עירונית, וקז'ואל ולצידן קבוצת ספורט וקבוצת נעלי סירה. על הסנדלים והנעלים הדפסים של פרחים, ניטים, חרוזים, חיתוכי לייזר, צמות, אבזמים, נצנצים, דוגמת עור נחש, כוכבים וקשת רחבה של צבעים, מכחול ג'ינס וצהוב ניאון עד זהב וורד. בתחום הסניקרס ונעלי הספורט הסוליות עם כדוריות מוקצפות של EVA, לנוחות וגמישות בהליכה.

לבנים, במידות 28-35, נעלי הספורט הן מדמוי עור או בד ארוג עם אורות מהבהבים או במראה קט רגל, בהשראת כדורגל, עם פקקים עדינים בסוליות למניעת החלקה בשעת משחק.

עוד סגנון שבנים אוהבים הוא הכלאה בין נעל לבין סנדל מאוורר, בקולקציה נקראת CITY ולמעדיפים סנדלי בית ספר בלי קישוטים ותוספים יש קולקציית BASIC עם סוליית פוליאוריטן, וסולם צבעים של כחול, ירוק ואפור. מחירי הסנדלים נעים בין כ-150 לכ-200 שקלים, ונעלי הספורט בין כ-180 לכ-200 שקלים. הרשת מציעה הנחות ומבצעים כולל זוג שני בכ-40 שקלים.

H&O. צילום טל קרן

את מסע הרכישות שלי לקראת שנת הלימודים חתמתי בחנויות הבגדים, ליתר דיוק, ברשת H&O. באגף הבנות בלטו צבעי פסטל רכים כמו מנטה, ורוד בהיר, תכלת, צהוב בננה וכחול ג'ינס בהיר, בשמלות קומות ובחולצות טי. עם הדפסים של קשת בענן, חד קרן נצחי, לבבות, דובדבנים ועוד. בין היתר גם פייטים וטקסטים, בעיקר באנגלית. מוטיב חדשני הוא פסי זברה בשחור-לבן על שמלות כותנה, מכנסי טייץ, ואפילו ראש זברה בצדדים של חולצת טי.

H&O

לבנים יש ברשת הזו צבעוניות מפתיעה של כתום זרחני וצהוב ניאון לצד השחור, לבן ואפור המסורתיים. ואפילו פייטים מתחלפים לצד הדפסים של גרפיטי, ונופים עירוניים. בולטים מכנסי אריג באורך ברמודה עם גומי במותן. משכה את עיני במחלקת הבנים גם קולקציה בהשראת רוכבי האופנוע, למשל חולצות ג'ינס מעוטרות בכיסים וניטים. סולם הצבעים: אפור, שחור, חאקי, זית, בורדו, חרדל וכחול פטרול.

הכי שווה ברשת H&O נדמה לי היא קולקציית חליפות הגן עם הדפסים עשירים של חיות, רובוטים, כדורגל וכדור סל בכ-30 שקלים. וגם המחיר ההתחלתי של חולצות הטי.: כ-20 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.