פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, לא מתויג.

 

בחוץ גשמים ורוחות, וכשמדובר באירופה וארצות הברית, אפילו שלגים וסופות, אבל בתעשיית האופנה האביב כבר מזמן כאן. אחת ההוכחות: איילת זורר נציגתנו בהוליווד, הגיעה לדגמן קולקציה אביבית, בהפסקה שלקחה לעצמה בין ההכנות לצילומי הגרסה החדשה לסרט "בן חור", בו תשחק את אמו של בן חור (גם בגרסה הראשונה משנת 1959 הייתה שחקנית ישראלית, חיה הררית, ששחקה את אסתר, אהובתו של צ'רלסון הסטון שהיה בן חור), לבין כיכובה בסדרת טלוויזיה אמריקנית חדשה: "דרדוויל".

 איילת זורר  כאופנת אביב 2015 של גולברי צילם יניב אדרי

איילת זורר כאופנת אביב 2015 של גולברי צילם יניב אדרי

 

לפי שתי התמונות הראשונות בהן צולמה כבר זורר, מהקולקציה של חברת גולברי, השמלות האביביות יחזרו להיות קצרות מאוד, ועמוסות הדפסים בגודש אקלקטי של פרחים ונקודות, פסים וגיאומטריה, כולם על אותו הבגד.

איילת זורר לגולברי. צילם יניב אדרי

איילת זורר לגולברי. צילם יניב אדרי

 

אבל לא כל מעצבי האופנה שותפים לתחזית הזו, הצצה לטרנדים החמים של אביב 2015 לפי חברת מנגו, למשל, מחזירה אותנו שוב לשנות ה-70, כמו באופנת החורף. ניתן לראות זאת בפריטים כמו שמלת טריקו קצרה בסגנון חולצת טי שהתארכה, חצאיות מידי בסגנון בוהמיני בגוונים חומים ושחורים, פריטים בהשראה רומנטית בשילוב תחרה, בדים שקופים או סרוגים, וסולם צבעים הכולל כחולים וירוקים.

האביב כבר כאן מנגו  צילום יחצ חול

האביב כבר כאן מנגו צילום יחצ חול

 

 

 

מקולקציית האביב של מנגו נראית כאן שמלת הפסים קצרצרה בירוק חזק ושחור. שימו לב לעדשות משקפי השמש של הדוגמנית, ירוקות גם הן.

אביב ברשת H&M איור מואה ברטלינג

אביב ברשת H&M איור מואה ברטלינג

במהלך שבוע האופנה בפאריז, הציגה גם רשת H&M את הקולקציה החדשה שלה לאביב 2015, ונקודת ההתייחסות שלה הייתה אורח החיים של חופי מיאמי ופאלם ספרינגס. מה שבולט במיוחד בדגמים המצולמים ובאיורים שהתפרסמו מהסטודיו של מעצבי הרשת היא הדומיננטיות של הצבע הירוק, לצד מעט בורדו.

האביב כבר כאן H&m צילום הנס מוריץ

האביב כבר כאן H&m צילום הנס מוריץ

 

האביב כבר כאן H&M

האביב כבר כאן H&M

ואילו באביב הבא גרסת בית שאנל, יתלבשו הפאשניסטיות כאילו הן דיירות קבע של סיפוני יאכטות, בגוונים בהירים, ובדים אווריריים נשפכים, בגווני זהב ובז', שילוב של כחול ולבן, צבעי פוקסיה, כחול עמוק וארגמן, ההדפסים יהיו פרחים וצורות גיאומטריות, המתמזגים עם רקמה נוצצת על חליפות שיפון ומשי, בגדי פשתן, כותנה וסריגים. כשהמראה הכללי מכתיב שכבות דקיקות של אריגים.

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.