פורסם by & קטגוריה השקות ופתיחות, טיולים, ילדים, נופש, פנאי, תערוכות, תרבות.

צילומים נעמי גולן

מכירים את השמות "ד"ר סטריינג'", "קפטיין אמריקה", "ת'ור", "הענק הירוק", "הפנתר השחור", "אנטמן", "האלמנה השחורה" וחבריהם? אם לא, שאלו את הילדים או הנכדים שלכם, והם יסבירו. מדובר בכוכבי העל בסרטי חברת מארוול.

מזמן לא ראיתי צעירים ובני עשרה מתלהבים כל כך כמוביום ראשון השבוע בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב עם הסרת המסכים השחורים שכיסו את ארונות התצוגה השקופים ברחבי הקניון, שבתוכם ניצבו התלבושות האותנטיים, מהסרטים עצמם, של כוכבי העל האלה.

הנהלת הקניון ומפיצי סרטי "הנוקמים" של מארוול עלו על גימיק מבריק שיזרים אל המקום מאות אם לא אלפי "גיקים" (חסידי, מעריצי ואספני "העולם של מארוול"), לא רק כדי לראות את התלבושות, אלא גם כדי להצטלם עם הפטיש, המגן, הפוסטרים והשחקנים בתחפושת הענק הירוק, האלמנה השחורה ושות', וגם יסתערו על חנות הפופ שתציע למכירה מרצ'נדייז, פריטים צרכניים עם איורים, רקמות והדפסים של הנוקמים: ספלים, כובעים, סווצ'רים, חולצות טי, גרביים, ספרי קומיקס, סמלים ועוד.

באירוע ההשקה גם פינקו אותנו בקאפקייס עם דיסקיות של בצק סוכר ועליהן ציורי גיבורי העל, ובישרו כי במהלך השבוע ניתן יהיה לראות, ללא תשלום, באולם ההקרנות של הקניון, שלושה סרטי "הנוקמים" ביום, החל מאחת בצהריים ועד שמונה בערב. מדובר באולם לא גדול, ולא התפלאתי לשמוע שיח של כמה צעירים שנכחו בהשקה וסיכמו ביניהם שהם יגיעו לקניון כבר באחת עשרה, כדי "לשמור מקום" באולם לקראת הקרנת הסרטים.

גילוי נאות: קצת נסחפתי בעצמי בהתלהבות הכללית, למרות שלא ראיתי בעוונותיי אף סרט מסרטי "הנוקמים", והצטלמתי בעצמי עם "הענק הירוק" והמגן האדום, אבל ברוב התמונות שצילמתי מככבת נערה בת 19, נכדתי הודיה, שלא רק נעמדה בפוזות הנכונות עם אביזרי הסרטים, אלא גם יצאה מהאירוע עם רכוש מרשים: כובע מצחייה ועליו רקמה של עכביש ("ספיידרמן" כמובן), ספל וכוס שומרת קור וחום מאוירים בדמויות מהסרטים.

כדי לקבל מושג ויזואלי ברור יותר מהמתרחש בקניון, אני מצרפת את התמונות שצילמתי שם, ואם תרצו להוכיח לדור הצעיר במשפחה שאתם "בעניינים", דברו איתם על פסטיבל הנוקמים הזה, ותזכו אולי בתואר "קול" (COOL).

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.