פורסם by & קטגוריה בית, השקות ופתיחות, חומרי ניקוי, חידושים ופטנטים לבית, כלי בית, עיצוב, ריהוט.

צילומים נעמי גולן

רונזפלד. מנוחת הקונים

מה הקשר בין פטישים ומסמרים לסדנת יצירה עם פעוטים, או בין מגלשת מים לגופי תאורה, רהיטים לחומרי סיוד, תנורים ל"שערות סבתא"? – את השידוך המקורי הזה יזמה חנות הענק של רוזנפלד ברחוב בן ציון גליס 32 בצומת סגולה בפתח תקווה שלשום, שני, כדי להעניק להורי הטף אתנחתא של בילוי ושעשוע תוך כדי סיור במחלקות המגוונות ורכישה מוזלת של אוכל מהיר. "שערות הסבתא" אגב, חולקו חינם וגם אורז מבושל ומתובל למבוגרים.

רוזנפלד. אגף כלי הבישול

רוזנפלד. גינון, שיפוצים וגו'

גישה של הכול בכל המאפיינת את המקום, מאפשרת לקנות מאוורים ומקררים, מברגים ונברשות, חומרי סיוד וספות, תנורים ומברגות, במתחם אחד ובאותה כתובת, ואכן להזמנה הגיעו מאות הורים וילדים. את חלקם ראיתי מציירים בתוך החנות ליד השולחן הנמוך שהוכן למענם, אחרים הסתובבו עם פופקורן או פיצה ביד, היו שגלשו במי המגלשה  הרטובה (היה מספיק חם כדי שהרטיבות לא תדאיג אף אחד), והיו, הקטנים ביותר, שהתגלגלו על משטח מרופד בהשגחת האימהות.

רוזנפלד. סיוד, סיפור אהבה

רוזנפלד. מקררי צמרת

רוזנפלד. זקוקה גם לתנור…

רוזנפלד הוא שם ותיק בתחום כל אביזרי הבית, מטבח, אמבט, אינסטלציה, תאורה, צביעה, תיקונים, שיפוצים, רהיטים, והיה נחמד לראות אותו מתרענן עם אירוע המספק עניין לטווח גילאים נרחב כל כך. בתמונות המצורפות שצילמתי שם רואים מדגם מההיצע הגדול, כשבנוסף אלי בוחן את הסחורה ונהנה מרביצה בסל נדנדה בחלקת ריהוט המרפסת, גם נכדי הראל.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.