פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, הנעלה, השקות ופתיחות, עיצוב.

צילומים: נעמי גולן

רק ב- 4 מרכזי אופנה בעולם: לונדון, מינכן, דובאי וישראל, השיק מותג האופנה הבינלאומי RESERVED המיובא לישראל ע"י קבוצת H&O קולקציית קפסולה חדשה בשם High Summer ("שיא הקיץ" בתרגום חופשי), ולפני כמה ימים, באירוע פתיחת סניף הדגל של ריזרבד בתל אביב בקניון TLV ראיתי מבחר מן הקולקציה הזו.

רזרבד. קשת הצבעים

שאם לסכם את טווח הצבעים שלה בקצרה אגיד שמדובר בגוונים של תפוזים ולימונים. ואם להוסיף עוד שש מילים: הסגנון מכוון מאוד לצעירות, ולצעירות ברוחן. אבל טווח המידות מרשים, מ-36 עד 46,

רזרבד. חליפה בכתום

והמחירים הנגישים מתחילים בכ-140 שקלים לשמלות וחצאיות, ו-159 שקלים למכנסיים.

רזרבד. סנדלים בכתום

אנשי המותג המתהדר בכ-500 חנויות ב-40 מדינות ברחבי העולם, אומרים שהקולקציה נוצרה בהשראת פסטיבלי הקיץ המוזיקליים עם צבעים כמו ירוק ניאון, ורוד וכחול עזים וסגול בהיר עדין. אבל כפי שמשתקף במה שצילמתי בסניף החדש, כתום התפוזים וירקרק הליים בולטים במיוחד.

רזרבד. גוונים של כתום וירוק

רוב הבגדים מצוידים במחשופים, אורך מקסי או מיני, כתפיים חשופות עם כתפיות כפולות, שרוולים קצרצרים, ועליוניות עם רצועות ויש בהם גם משחק של בדים שקופים ובדים אטומים לסירוגין.

צילום ליעוז כהן

הסניף התל אביבי שנחנך בקביעת מזוזה וגזירת סרט, הוא הרביעי של המותג, בישראל, שיש לו סניפים גם בקניון איילון ברמת גן, קניון גבעתיים ומתחם מיי בייבי בירכא, בנוסף לחנות אונליין.

רזרבד. שמלת קיץ ארוכת שרוולים
רזרבד. תצוגה מול הפתח, בכניסה לקניון TLV

יוסי מלכה מנכ"ל קבוצת O&H אמר בטקס הפתיחה כי כל שבוע יגיעו לארץ פריטים חדשים, במענה לצמא של הישראליות למותג בינלאומי המתעדכן על בסיס קבוע, ובסך הכול יוצעו כ-14 קולקציות מלאות בשנה.

גזירת הסרט בטקס הפתיחה של סניף הדגל בקניון TLV בתל אביב
הקיר הפרחוני באירוע הפתיחה

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.