פורסם by & קטגוריה ביגוד ילדים, הורים, ילדים.

מי שרוצה הוכחה לכך שהורות טרייה קלה יותר בימינו, צריך לבדוק את ההיצע החדש בחנויות לתינוקות. בין היתר הפטנטים שמייבאת חברת ב.ב.קשרים בע"מ (BBK), אחד המלהיבים שבהם היא טרמפולינה מתנועעת ומנגנת בשם mamaRoo מבית המותג moms4.

מנגנת ומנדנדת אוטומטית. ב.ב. קשרים

מנגנת ומנדנדת אוטומטית. ב.ב. קשרים

למרות שעברו עשרות שנים מאז הלילות הלבנים בהם נדנדתי עריסות ועגלות, לא שכחתי עדיין את עייפות החומר בכתף ובשרירי הידיים, שלא לדבר על תשישות העצבים, והתחושה שהילוד מפעיל עלי תרגילי שליטה כאשר בכל רגע שנחתי לרגע מתנועת הנדנוד, הוא פצח ביבבות מחודשות. אז היום אפשר באמצעות כפתורי הפעלה בבסיס הטרמפוליה, או באמצעות אפליקציה שמורידים לסלולארי להפעיל נדנוד אוטומטי ובא לציון גואל. האפליקציה מאפשרת גם לבחור את תנועה המחקה במדויק תנועה אנושית, ומנגינות רכות מתוך מבחר של ביצועים. צוות הפיתוח של הפטנט הזה השתמש בחיישני תנועה שמדדו את תנועות ההרגעה של הורים, והגיעו לתוצאה הכוללת 4 סגנונות נדנוד: רוק אנד רול, קנגורו , נסיעה ברכב, נדנוד משולש, גלי ים. לא מאמינה שקיים תינוק שלא יירגע על ידי אחת מהאופציות הללו. ויש גם קולות המרדימים ילדים ולדעתי גם הורים: גשם, מאוורר, אוקיאנוס ופעימות לב. ויש גם נדנדות בצורת סל קל הכוללות תומך ראש נשלף ומחקות את תנועת הנדנוד העדינה של אם המרדימה ילוד בזרועותיה. "אנגיואיטי" שמן, עם מהירויות שניתן לקבוע מראש וכפתור בקרה של עוצמת הקול, ועם, לא ייאמן, תאורה צבעונית מתחלפת, וטיימר שניתן להתאים לחצי שעה, 45 דקות או שעה. המחיר המומלץ הוא 899 שקלים ובעיני זו מתנה אולטימטיבית להורים טריים.

רמה של מכונית מרוץ. ב.ב.קשרים

רמה של מכונית מרוץ. ב.ב.קשרים

ב.ב.קשרים מייבאת גם כיסאות בטיחות לרכב בשם טרנספורמר של המותג קונקורד, שניתן לשנות את גובה מגן הראש שלהם ואת תנוחתם (ל-20 מצבי ישיבה), באמצעות כפתור הפעלה המותקן בגבם. 1599 שקלים. ניתן להשיג ברשת מוצצים ובחנויות מתמחות או באתר www.bbk.co.il<http://www.bbk.co.il>. אחרון חביב הוא סט קונקורד במהדורה מוגבלת של עגלת טיול, מרכב שכיבה, בצבעים חדשניים כמו בז' עם פס כתום, חום  אגוז עם פס חרדל, שחור, אפור, אדום וסגול פטל, בולמי זעזועים, שלדה שלא מביישת את מכוניות המרוץ פורמולה 1 .ברור שמחירה תואם את ייחודה: כששת אלפים שקלים.

כפתור הרמה, הורדה ותנוחות. ב.ב. קשרים

כפתור הרמה, הורדה ותנוחות. ב.ב. קשרים

פטנט נוסף להקלת חייהם של הורים צעירים הוא הכפתור MONBABY שמחברים לבגד התינוק והוא מתריע על הפסקת נשימה או נפילה מהעריסה באמצעות אפליקציה בטלפון הנייד. יש אמנם ויכוח לגביו, האם הוא חיוני, האם רצוי להרגיל הורים טריים להישען על אמצעי טכנולוגי במקום לסמוך על עצמם ועל השגחה אישית צמודה על הילוד, אבל כל אמצעי המפחית מתחים וחרדות, רצוי לדעתי.

הכפתור המרגיע. טלפארמה

הכפתור המרגיע. טלפארמה

המכשיר משווק באתר המקוון של טלפארמה ועולה 499 שקלים. לחוששים מקרינה, מדווחים המשווקים שהיא 1/1000 (אלפית) מעוצמת הקרינה של טלפון סלולארי רגיל , ושהפטנט מאושר על ידי הרשויות בישראל ובארה"ב.  את האפליקציה ניתן להוריד לטלפונים התומכים בטכנולוגיית ®Bluetooth ,

מוסיקת עולם מרגיעה תינוקות והורים ברכות אוריינטלית

מוסיקת עולם מרגיעה תינוקות והורים ברכות אוריינטלית

רוצים עוד? השמיעו לתינוק רך בימים את האלבום השלישי של "בייבי אוריינטל" – היוצא בימים אלה. נגנים מובילים מתחום מוסיקת העולם בישראל, וזמרים כמו דויד ברוזה מבצעים תריסר שירים ברכות המרדימה תינוקות רגיזים והורים מותשים. העיבוד המקסים בסגנון מזרחי ואוריינטלי, מנוגן בכלים אקזוטיים כמו ג'ומבוש, וטבלה, סנטור פרסי, בנדיר ובנסורי, ועוד. לפרטים:

yaeloffenbach@gmail.com

 

תינוקות מעודכנים לובשים שחור, לבן ואפור. שילב

תינוקות מעודכנים לובשים שחור, לבן ואפור. שילב

עכשיו כשדאגנו לרווחה הנפשית של הילודים, אפשר להתפנות להלביש אותם לקראת הסתיו והחורף. רוצים לדעת מהי המילה האחרונה באופנת התינוקות? חפשו ברשת שילב המייצרת בגדים מגיל אפס עד חמש. מילות המפתח הן: אפור, שחור ולבן. ברגע הראשון מוזר אולי לחשוב על ילוד בעריסה לבוש אוברול שחור, ותינוקת בת שנה מהדסת בשמלה אפורה, אבל כשזה הטרנד המוביל, מתרגלים. טווח המחירים נע בין כ-50 לכ-150 שקלים. אבל יש בשילב גם סגנונות משנים עברו. למשל ה"ג'ינסי" שהוא סוג של ג'ינס מבדים רכים משולבי סיבי במבוק המרככים אותם עוד יותר.

אבל יש גם ורוד ותכלת. שילב

אבל יש גם ורוד ותכלת. שילב

ולנרתעים מסולם הצבעים הזה, יש מבחר בשם חיות וחיוכים מבדי פליז ודמוי פרוות, בוורוד ותכלת.

ראוי לציון שהחברה ממשיכה בהקפדה על תפרים שטוחים למניעת שפשוף עור התינוק, עמידות בכביסות, רוכסנים מכוסים שלא יתחככו בצוואר, וליצניות שמחזיקות מעמד ולא שורטות.

ףעוטות בשחור ולבן. שילב

פעוטות בשחור ולבן. שילב

על הדומיננטיות של האפור האופנתי בעולם התינוקות אפשר ללמוד גם במוצרים של לורה סוויסרה, אחת החברות האיכותיות ביותר בתחום.

אפילו כרית ההנקה היא בצבע אפור. לורה סוויסרה

אפילו כרית ההנקה היא בצבע אפור. לורה סוויסרה

כרית הנקה, סינר הנקה וכרית נחשוש בגוונים אפורים, אפילו כאשר משולב בהם ורוד.

גולף קידס. צילום דנה קרן

גולף קידס. צילום דנה קרן

נעבור לרשתות בולטות נוספות: לתינוקות של גולף קידס, יש שמלות בייבי בכ-50 עד כ-100 שקלים, קרדיגנים חגיגיים בכ-60 עד כ-120 שקלים וטייצ' דמויי גינס רך, או עם בירכיות חתול.

פוקס. צילום יריב פיין וגיא כושי

פוקס. צילום יריב פיין וגיא כושי

בקולקציית החגים של רשת FOX עבור, הלבן הוא אוף ווייט והכחול הוא ג'ינס. יש שמלות ג'ינס בשטיפה בהירה מאוד, חצאיות טול עם תחרה, ג'ינס עם תחרה, חולצות טי בצבעי מים עם הדפסי דיסני ודפוסי כסף. החל מכ-40 שקלים.

קסטרו. צילום שי יחזקאל

קסטרו. שמלות "מסתובבות". צילום שי יחזקאל

בקולקציית הפעוטים של קסטרו, שהורחבה לקראת החורף, לכדה את עיני קבוצת הנסיכות, עם מבחר גדול של שמלות חג (כ-60 עד כ-130 שקלים) מתחרה וטול רקום בגווני ורוד פודרה ואפור, חצאיות (כ-80 שקלים) ונעליים (כ-40 עד כ-46 שקלים). הנסיכים הקטנים ילבשו לפי קסטרו בגדים בגווני שמנת ואפור בהיר, חולצות אריג (כ-50 עד כ-90 שקלים). יש בקסטרו גם מעילים ווסטים לתינוקות מגיל אפס ועד שנתיים בטווח מחירים של כ-80 עד כ-140 שקלים.

אפור לכל גיל. קרטר'ס

אפור לכל גיל. קרטר'ס

הרשת החמישית שסקרתי, Carter's, מציעה לתינוקות ופעוטות שמלות "מסתובבות" עם דפוסי פרחים בכחול או לבן, שמלות ורודות עם דפוסי ציפורים (החל מ-120 שקלים), טוניקות ג'ינס בהירות עם טייץ בדפוס גאומטרי, וקרדיגנים בלבן וורוד (החל מכ-90 שקלים). בארון הבנים הקטנים של קארטר'ס יש חולצות אריג מכופתרות מבד דנים או משבצות ודפוסי חיות, מכנסי אריג בצהוב גמלים ואוף וויט, ומערכות כמו חולצת תכלת ומכנס חאקי, חולצת פסים ומכנס כחול כהה, ועוד. סט תינוקות של מכנס צבעוני וחולצה מכופתרת עולה החל מכ-120 שקלים.

 

לא נצא מחדר התינוקות בלי צעצוע חדש לחג. וחברת הסברו בישראל משווקת צעצועי ההתפתחות "פלייסקול", החלה לייבא לקראת החגים משטח פעילות בצורת בובת פיל להפעלת חושי ראיה ומישוש ופיתוח מוטוריקה עדינה וגסה. 200 שקלים. חדשה היא גם בובת אריה שבתוכה חורים שצריך להתאים לתוכם צורות משולש, ריבוע ועיגול (150 שקלים), ובובת גי'רפה המכילה כדורים צבעונים. הפעוט לוחץ על ראש הג'ירפה והכדורים מסתובבים ומתקשקשים.  159 שקלים.

פלייסקו של הסברו. משווק על ידי משחקי יצירה

פלייסקו של הסברו. משווק על ידי משחקי יצירה

בחגים ובימים קרים מכניסים גם את כפות רגלי התינוק לנעליים, וכאלה מצאתי ברשת נמרוד אנד מור, במותג אלפנטן, לא רק בלבן חגיגי או ורוד , אלא גם בשילובים של שחור ולבן, בסגנון בובה ובלרינה, עם פפיון זעיר וסגירת צמדן.

פרצוף חתול בחרטום נעל הפעוטות. נעלי נמרוד ומור

פרצוף חתול בחרטום נעל הפעוטות. נעלי נמרוד ומור

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.