פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, כלי בית, לא מתויג.

במוצ"ש כידוע ייכנס שעון החורף, השעה שתיים בלילה תהפוך בשנייה לאחת בלילה, ויום השישי בשבוע הבא ייקצץ בשעה שלמה את הזמן שיהיה לנו להכין את השבת. וזו רק סיבה אחת מרבות מדוע אני מתבאסת משעון החורף. מה גם שבאשמתו החושך מקדים לרדת. לילות ארוכים יותר הם לא כוס התה של מי שמתקשה לישון ומתהפך מצד לצד שעות כמיטה, כמוני.

G-SHOCK אפשר להחליף את מסגרת השעון לפי צבעי הבגדים. 27 וריאציות

מה כן עושה בעיני את הרגע לחגיגי? ההתעסקות עם מחוגי השעונים. שבעיקר, אגב, מעסיקה מבוגרים. הצעירים והנוער נעזרים הרי בניידים כמעט בלעדית, כדי לדעת מה השעה.

רול טיים. אומגה. 36 אלף שקלים

המעבר הטקסי הסמלי הזה מעונה לעונה, גורם לי להתעדכן בחידושים בתעשיית שעוני היד עם המחוגים, שבעשורים האחרונים הפכו לסמל סטטוס יקר ויוקרתי. הם עכשיו עתירי טרנדים אופנתיים, גימיקים וסולם צבעים עשיר.

הדס מוסקוביץ, מנהלת שיווק בקבוצת רולטיים המייבאת ומשווקת כ-30 מותגי שעונים בינלאומיים, אומרת ששעוני היד בחורף 2022 מושפעים מצבעים ועיצובים בתחום אופנת הבגדים. הרצועות יכולות להיות בתכלת, סגול, ורוד, אדום חמרה, ירוק, צהוב, כתום, חום, חרדל, בורדו, בז'.

רולטיים. המילטון

קרין קיש, מנהלת תחום מותגי היוקרה בקבוצת רולטיים מוסיפה שלמרות שהשוק מוצף בשעונים חכמים, עדיין רוב האוכלוסייה בארץ ובעולם מעדיפים לרכוש את השעונים השוויצרים, הקלסיים,  עם היסטוריה ארוכת שנים".

אומגה. שעון אולדרין

שעוני אומגה החדשים הם לא רק גדולים ובולטים, אלא גם יקרים בטירוף. מחירם ההתחלתי 19,900 שקלים. לזה מתכוונים כשאומרים סמל סטטוס. אבל זה לא השיא, כי אומגה השיקה גם שעון לציון 53 השנים לנחיתת האדם הראשונה בהיסטוריה על הירח. השעון נקרא אולדרין (באז אולדרין היה טייס החלל שביצע את הנחיתה ההיסטורית הזו) והשעון הוא חלק מקולקציה הנקראת ספידמאסטר פרופשונל עם מחיר התחלתי של 25.790 שקלים.

שעוני המותג לונג'ין, הם בגווני ירוק, צבע השולט בתצוגות של מיטב מעצבי האופנה ברחבי העולם – ומחירם ההתחלתי כ-6000 שקלים.

רולטיים. שעון לונג'ין

לשעוני המותג טיסו צבע ירוק מנטה-טורקיז ומחירם ההתחלתי 2,990 שקלים.

בסווטש לעומת זאת משתדלים לתת מענה לכל טווח הגילאים והמינים, ולרוב טווח התקציבים, עם מחיר התחלתי של 239 שקלים. חלק משעוני סווטש מצוידים ברצועת סיליקון או רצועת צמיד מתכת.

ולמעדיפים תכשיטים, שעוני המותג הניו יורקי אן קליין מתוכשטים עם  בקריסטלים ואבני חן,  בצבעי רוז גולד, זהב, כסף ושחור וגם ירוק, כחול וסגול.

G-SHOCK פורצלן סיני

חידוש מפתיע במיוחד יש למותג השעונים G-SHOCK מבית קסיו: שעוני יד מפורצלן כחול, המזכירים אמנות סינית. על צידם האחורי חריטה של דרקון, והם כוללים תאורה פנימית, תאריכון אוטומטי, טיימר ועוד. 699-829 שקלים. פטנט נוסף של המותג הזה: שעון מודולרי, כולל יש בו חלקים מתפרקים שאפשר להחליף בצבעים המתאימים לבגדים שלובשים. לא פחות מ-27 וריאציות שונות בשעון אחד.

ג'מבו סטוק

גם שעוני שולחן וקיר עוברים מהפכים סגנוניים מפעם לפעם. ברשת ג'מבו סטוק ניתן למצוא שעון שולחן שחור עם מחוגים ובסיס זהובים ב-50 שקלים (ראו בתמונות). ובגלריה

גלרייה Eva Metal AR

Eva Metal AR נמצא שעון השולחן השחור עם המחוגים והפסים הלבנים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.