פורסם by & קטגוריה הורים, ילדים, פנאי, צעצועים.

כדי להמתיק קצת את שובם של הילדים לבתי הספר היום בבוקר, אחרי שנת הקורונה ועוד שבוע וחצי של פרעות, אזעקות, טילים ורקטות, שווה להכיר את החידושים המרתקים של חברת פלפוט שהוצגו לפני כשבועיים בתערוכה מיוחדת וחלק מהם צילמתי ואני מציגה כאן.

הכניסה לתערוכת פלפוט. נעמי גולן ואודי אקר מנכ"ל החברה

את המוצרים שאני מציגה כאן, ניתן להשיג באתר החברה ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

סמיילי בדיסני וורלד

מסתבר שאופנת המפלצות והמוטיבים המקאבריים לא חלפה, ואחד הלהיטים הבינלאומיים שהשיקה פלפוט הוא גוש עשוי חומר דמוי ג'לי שאליו מצורפים גם מקלות ארטיקים. הילדים מגרדים, מקלפים וחופרים בעזרתם בתוך הגוש עד שהם חושפים את בובת המפלצת שמסתתרת בפנים. לכל מפלצת עיצוב שונה ולפעמים היא גם משנה צבע כאשר מטבילים אותה במי קרח.  ואגב מוטיבים מעוררי חלחלה כביכול שילדים אוהבים, פלפוט מציגה גם תיקי בית ספר עם איור גדול של מפלצות במותג הארלי, מחברות, אוגדנים, בקבוקי שתייה ועוד עם ציורי שלדים, במותג פורטנייט.

הפתעת הארטיקים
מפלצות וגולגלות. תיקי הארלי ומוצרי נייר של פורטנייט

גם הטרנד המנצנץ והמטאלי עדיין חזק בתחום, ויש תיקים ובקבוקים מבריקים בצביעה מדורגת (דרגדה), .

הטרנד המנצנץ באביזרים ממוזערים. תיק גברת בגודל תיק בובה

לעומת זאת, לאלה שאוהבים צבעוניות חלקה בגווני יסוד רגועים מציעה פלפוט לראשונה במותג טאצ' (Touch) מחברות איכותיות, פנקסים ובקבוקי שתיה, בכריכות של תכלת, אפרסק, אפור וכחול עמוק,

TOUCH הטרנד החלק בצבעי פסטל

לקטנים יותר מתאימות סדרות מכשירי הכתיבה ובקבוקי השתייה עם איורי קשת בעמם, חד קרן או סמיילי בשיתוף דיסני.

חד הקרן עדיין כאן

במותג אהוב הבנות הנקרא סטיילוש (Stylush). יש מראות, לוחות מחיקים, מרקרים בצורת ליפ גלוס, עטים מיוחדים, בקבוקי אלכוג'ל, ועוד. תציעו את אלה בסיום מסיבת יום הולדת או בת מצווה ותקנו את עולמכם.

LOL חביב הפעוטות

גם המותג LOL אהוב על ילדים בכלל והגילאים הצעירים בפרט, ולמענם יש ערכות של בקבוקי שתייה עם איורי בטאמן, סמי הכבאי, סמיילי, מיקי מאוס, ספיידר מן, חד קרן ועוד, שהילדים יכולים לעצב בעצמם.

על קוקומלון שמעתם? אם לא, שאלו את פעוטי המשפחה. סדרת אנימציה הנצפית בנטפליקס ויוטיוב שהקטנים אוהבים. לפלפוט יש קולקציה של תיקי אוכל לגן, מפיות אול ובקבוקים עם איורי הדמויות האלה.

יומן לגיימרים

מה עם הבנים? חובבי סקייבורד ישמחו ליומנים ומערכות שעות בסגנון גרפיטי, וגיימרים ישמחו לקבל תיקים, יומנים ובקבוקים של מותג פורטנייט שכבר הזכרתי, עם איורי שלדים.

פאזל מנטוס

אסיים בשני טרנדים חדשים בעולם הפאזלים שראיתי לראשונה בתערוכה של פלפוט: א. העתקה מעולם אחד לעולם אחר – למשל פאזל של פיצה, או של גליל מנטוס, דגני  קלוגס, וחטיפי פרינגלס שאחרי שגומרים להרכיב אותם אפשר למסגר ולתלות על הקיר כקישוט. לא בטוח שאני מתלהבת מהשיטה הזו לקידום מוצרי צריכה ומזון מהיר דרך משחק. גם כך ילדים מוצפים בסרטונים ומודעות של קידום מכירות.  ב. הקטנה או הגדלה של פריטים ששינוי הגודל הופך אותם למשעשעים ואטרקטיביים. למשל ארון אחסון של בית ספר (לוקר), ממוזער.

מימין: עינת ברוך סמנכלי"ת שיווק של פלפוט וקרן מימון מנהלת השיווק

פלפוט נכנסה גם לתחום חדר התינוקות, בין היתר באמצעות דובונים מאירים ומקרינים על התקרה או הקיר צורות מעניינות, אבל זה כבר נושא לרשימה נפרדת.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.