פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד ילדים, הורים, הנעלה, ילדים, עיצוב.

השבוע הגשום והקר הפוקד אותנו לא משאיר עוד שום ספק: החורף הישראלי הקצר כבר כאן בגדול, ומי שחסרים לה מגפיים או נעליים סגורות בסגנון אופנתי, זה הזמן להצטייד בהן.

ניין ווסט. צילום עדי שנפיק

לפי המותג NINE WEST מגפי הבוקרים הקלאסיים בשילובי אינטרפרטציות עכשוויות הם המילה האחרונה, ואפשר לשלב אותם גם עם שמלה וחצאית. המבחר של המותג כולל מגפון בוקרים מעוטר בפרנזים ועם עקב סטילטו גבוה, מגפיים המשלבים עור רגיל ועור הפוך (זמש), ארוכים עד הברך או קצרים, וסולם צבעים עשיר הכולל חום אדמה, לבן אבן, ירוק זית, בז', אפור, שחור ועוד. טווח המחירים 699-999 שקלים.

סקצ'רס. צילום עופר חג'יוב

אם לילדים חסרים מגפיים, במותג SKECHERS מבית MGS יש קולקציה חדשנית של מגפונים שחורים עם דפוסי פרפרים צבעוניים, מגפיים לבנים עם דפוסי לבבות ורודים, שילובי פרוות, אבזמים, ושימוש בשני צבעים ביחד, כמו כחול טורקיז עם כתום או אפור ושחור עם אדום ועוד. הבטנה היא פרווה סינטטית, הרפידה בולמת זעזעזועים וכלול בהם פטנט של תמיכה בקשת כף הרגל. המידות: 27.5-35 והמחירים כ-130 עד כ-250 שקלים.

בי יוניק

נעבור לנעליים: ברשת ההנעלה בי יוניק, יש מבחר גדול של נעלי אוקספורד הנחשבות לרכישה בטוחה שלא יוצאת מהאופנה וגם מתאימה לכל גיל כמעט. הן משתלבות בכל סגנון לבוש, חלקן עם שרוכים וחלקן ללא, ובין הגרסאות יש עם אבזמים, רוכסנים, סוליית פלטפורמה, ועוד הרבה. יש גם נעלי אוקספורד בגרסה טבעונית ללא שימוש בחומרים מהחי. טווח המחירים בבי יוניק הוא 250-380 שקלים. חלק מהדגמים נמכרים עכשיו במחירי הנחה.

הלב הכחול. צילום עימנואל רבני

ברשת הלב הכחול תמצאו שלושה מותגי נעליים בלעדיים בישראל GIOSEPPO. JANA ו- Andrea Con מאפיין את השלושה דגש על נוחות ושימוש בחומרים רכים, חלקם טבעוניים. הגדלים מגיעים עד מידה 44.

גלי. צילום גל ביטון

אם מדברים על נוחות, ברשת גלי יש קולקציה שלמה של נעליים, מגפונים וכפכפים עם בטנת פרווה או שוליים פרוותיות. הפרוות סינטטיות כובן, והמחירים נעים בין כ-60 לכ-380 שקלים.

סקופ. כ-80 שקלים

שיאנית המחירים הנוחים היא רשת SCOOP שהכריזה על מחירי סוף עונה על כל המבחר שלה ודגמי החורף מתחילים בכ-10 שקלים, לא טעות, ועולים עד כ-100 שקלים. חשוב לזכור: המבצע יימשך עד 31 בינואר 2024, או עד גמר המלאי, והוא כולל סניקרס, נעלי ספורט, מוקסינים, נעלי עקב, מגפונים ועוד.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.