פורסם by & קטגוריה השקות ופתיחות, חברה, טיפוח, עיצוב, קוסמטיקה.

צילומים נעמי גולן

גילוי נאות: עד אתמול בערב כששמעתי את המילה שמפניה, עלו בדעתי חבל שמפן בצרפת, ארוחות פאר, אבישי רביב, "שמפניה" כפי שכינו אותו בשב"כ בתקופת רצח רבין, אפילו השמפניות הוורודות שהרכילות המרושעת הדביקה לשרה נתניהו, אבל אחרי אירוע השקת סדרת הטיפוח החדשה שמפניה, של המותג אריאלה ביוטי, שהקימה ומתחזקת כבר 37 שנים אריאלה אמרוסי, יש רק שמפניה אחת רלוונטית מבחינתי – חמישה תכשירים המכילים כולם רכיב של זהב טהור.

אריאלה אמרוסי מייסדת ובעלים של אריאלה ביוטי

לפני שאתאר את התכשירים, משהו על החגיגה שהתרחשה במסעדה שבקומה ה-49 במגדל העגול בעזריאלי.

אריאלה, אורית ענבר ואני באירוע השקת סדרת הטיפוח של אריאלה ביוטי, "שמפניה"

לא פחות מהמראה הנוצץ של מאות אלפי החלונות המוארים, הרמזורים ופנסי המכוניות של תל אביב הניבטים מקירות הזכוכית של המסעדה, והופכים אותה למטרופולין קסומה (לפחות בלילה, לפחות מלמעלה), לא פחות מעיצוב מסעדת העילית הכשרה ומתפריטה האנין (טרטר בקר, סיגר עגל, לברק נימוח, סטיק נמס בפה, יינות אדומים, חלה מורכבת מתריסר לחמניות מולחמות זו לזו), היה נוצץ מה שהתרחש בפנים, בניצוחם של צוות יחצ"ני נהרדעא, גולן וטלי.

סדרת תכשירי שמפניה של אריאלה ביוטי, המכילים כולם רכיבי זהב טהור

העובדה שכלת הערב, אריאלה, חגגה גם יום הולדת לצד השקת התכשירים, שבין האורחים היו ידוענים כמו האבא של הבוזגלו'ס, וחברת הכנסת לשעבר נאווה בוקר, ובלטה בקומתה וביופייה הפרזנטורית של אריאלה, רוית אסף, מלכת יופי וסגנית מיס תבל לפני  שלושים שנה, אבל מי סופר, היא נראית צעירה ומדהימה היום כאז, שהגיעה דוגמנית בחצאית קומות שקופה מוקפת כוסות שמפניה, ושהפתעת הערב היה מופע של שלישיית דראג קווינס, כל אלה הפכו את ההתכנסות לחריגה, נוצצת, ובהחלט הולמת את מדינת תל אביב. מה שפיקנטי במיוחד, מעין תבלין לאירוע, זו העובדה שמכון היופי ומרכז העסקים של אריאלה שוכן בכלל בבני ברק, ושהמסעדה שבה הופיעו הדראג'ס היא כאמור כשרה, ושאחת הדראג'ס שרה שיר המבקש ברכה מא-אלוהים. מעניין מה בורא העולם חושב על זה…

אני עם רוית אסף הפרזנטורית של אריאלה ביוטי

אבל עזבו. העיקר היא השמפניה, כלומר תכשירי הזהב, שברקיחתם מצטיינת אריאלה, החל מתרחיץ הפנים ועד הסרום, והם הוצגו בתפריט קרטון מוארך כמו של ארוחה, ממנות פתיחה עד קינוח. ואלו החידושים:

אני עם דוגמנית סדרת השמפניה החדשה של אריאלה ביוטי

תרחיץ פנים המכיל רכיב זהב, אנטי מחמצנים, ותמציות לטיהור העור. מסכה, שגם בה רכיב של זהב טהור, סרמידים ממקור אורז, ושמנים מכבישה קרה. קרם עיניים, כמו כל סדרת השמפניה, מכיל גם הוא זהב לצד חומצה היאלורונית וסרמידים מאורז. קרם צוואר ומחשוף עם תמצית אצות אדומות, פפטידים, חומר פטנט לטיפול בפיגמנטציה ועוד. ולבסוף, הדובדבן – סרום עם ריכוז גבוה מאוד של חומצה היאלורונית, זהב כמובן, ויטמין סי ושמני כבישה קרה. לא פלא שהרמנו באירוע כוס שמפניה (שמפניה שם נמזגה בכמויות), וברכנו "לחיים". ב

אורית ענבר שלישיית הדראג קווינס ואני באירוע ההשקה של איריאלה ביוטי

צ

אולם מסעדת 2C

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.