פורסם by & קטגוריה טיפוח, לא מתויג, קוסמטיקה, שיער.

הגשם שירד השבוע בצפון, הלוח העברי (אלול), כמו גם העובדה שביום שישי השבוע תתחיל שנת הלימודים (אם לא תהיה שביתה), מרמזים שעוד מעט יתחלפו העונות וסתיו, נקווה שיהיה קצת רחום יותר מהקיץ הלוהט, כבר בדרך. חילופי עונות מצדיקים ריענון של מלאי תכשירי הטיפוח בבית. ידועה התופעה שאפילו קרם איכותי מאבד חלק מההשפעה שלו אחרי שהעור "התרגל" אליו, ותכשיר חדש עשוי במקרים כאלה להשפיע יותר לטובה.

אספתי מקבץ של מוצרים חדשים בתחום הזה, מראש ועד כף רגל, שכדאי לבדוק ולהתנסות בהם. חלק גם ניסיתי בעצמי.

קונסילר סופר סטיי אקטיב וויר. מייבלין ניו-יורק

בלילות הקיץ החמים השינה מתקצרת ורבות מתעוררות עם עיגולים שחורים מתחת לעיניים. במילים אחרות: צריך קונסילר. לחברת מייבלין ניו יורק יש קונסילר חדש נוזלי ועמיד בשם "סופר סטיי אקטיב וויר" בארבעה צבעים לבעלות גווני עור שונים בגימור מאט. אחרי שניסיתי אותו, אני מעידה שהוא נצמד היטב לעור, מטשטש כראוי ולא מרגישים בקיומו. 45 שקלים ברשתות הפארם.

גרנייה. קרם עיניים עם ויטמין C

לחברת גרנייה יש קרם עיניים המועשר לראשונה בוויטמין  C המטפל גם הוא בעיגולים כהים, שקיות, וקמטוטים. הפורמולה החדשה כוללת גם אבקת בננה המסייעת בשיפור גוון העור. כ-50 שקלים מחיר השקה. כ-60 שקלים מחיר רגיל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

סקארה. צילום קית גלסמן

מעיניים – לשפתיים. רשת SACARA השיקה בימים אלה שמן סרום באפקט גלוס המזין ומגן על השפתיים מפני סדקים ויובש, ב-4 גוונים שונים. התכשיר מכיל שמן קיק, שמן חוחובה, וויטמין E ומחירו כ-40 שקלים. גם אותו ניסיתי. השיפור מידי. ניתן להשיג בכל סניפי הרשת ובאתר www.sacara.co.il

דיל קוסמטיקס

באותו נושא באתר דיל קוסמטיקס יש שלושה שפתונים עם שמן שקדים, חמאת קוקוס, חמאת מנגו, חמאת שיאה ועוד, המקלים על סדקים ויובש ומבליטים את הגוון הטבעי. 99 שקלים ליחידה. ניתן להשיג ב- WWW.DEALCOSMETICS.CO.IL

אלביב מבית לוריאל פריז

השיער זקוק גם הוא לזריקת מרץ בחילופי עונה, במיוחד אם מייבשים אותו בפן. וכאן יש לחברת אלביב, מבית לוריאל פריז, חידוש חשוב: קרם ייעודי בשם "בלואו דריי", שצריך למרוח על שיער רטוב לפני השימוש בפן. שייך לסדרת טיפוח השיער "דרים לונג". מחיר ההשקה כ-25 שקלים ומחירו הרגיל כ-35 שקלים. ניתן להשיג ברשת ובאתר של סופר פארם.

ריבורן. צילום נעמי גולן

נעבור לעור הפנים עם המותג  הישראלי ריבורן (REBORN) שמציע סרום שאחרי כמה שבועות אני יכולה להמליץ עליו ללא סייג. ייחודו במרכיביו, ביניהם תמצית של פטריית תה (קמבוצ'ה), שמסירה תאים מתים ומסייעת להופעת תאי עור חדשים, חומצה היאלורונית, חמאת שיאה, ויטמין E, ועוד. מחירו 299 שקלים. השימוש חסכוני, כי די למרוח 1-5 טיפות על עור פנים נקי פעמיים ביום. ניתן להשיג באתר המותג WWW.REBORN.CO.IL

ניוטרג'ינה. רטינול בוסט

סדרה מרשימה בתחום הטיפול בעור הפנים היא "רטינול בוסט" של נוטרג'ינה. מדובר ברטינול טהור (ויטמין A). מדובר בסדרה של  סרום, קרם פנים וקרם עיניים, ואפקט מורגש של הקטנת קמטוטים וכתמי גיל. 110 שקלים למוצר.

נוקס. רק רכיבים צמחיים

NUXE הוא מותג המתבסס רק על רכיבים ממקור טבעי וצמחי, כמו מי ורדים, קוקוס, חיטה, סוכרים ממקור בוטני, ועוד. בימים אלה הוא מציג שלושה מוצרים חדשים, מים מיסלרים (להסרת איפור וריכוך העור), קצף ניקוי וקרם לחות לשפתיים (שעוות דבורים, חמאת שיאה, תמצית עלי כותרת של ורדים), בסדרת VERY  ROSE. 75-80 שקלים.

ליראק פריז. צילום אסף לוי

ההצעה של מותג הטיפוח ליראק פריז בחילוף העונות הוא מארז בשם "רדיאנס", הכולל קצף ניקוי חדשני, על טהרת רכיבים טבעיים וקרם פנים עם חומצה היאלורונית ותמציות צמחים אנטי מחמצנים, ב-325 שקלים. ניתן להשיג באתר ליראק ישראל www.lierac.co.il ואצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשי ליראק פריז.

פרימייר ים המלח

אסיים בחברה מקומית שמצליחה לשווק בעולם כולו, פרימייר ים המלח, שמציעה גם היא מארז טיפוח, עם תכשירי לחות לכל הגוף: קרם ידיים, קרם רגליים וחמאת גוף, בכ-200 שקלים. ניתן להשיג בחנויות החברה ברחבי הארץ ובאתר

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.