פורסם by & קטגוריה טיפוח, לא מתויג, קוסמטיקה.

הרבה סיבות מצדיקות שינוי וחידוש תכשירי הטיפוח שיש בבית, אבל בחרתי את השתיים העיקריות בעיני: א. המעבר לאקלים קיץ חם ולח. ב. האפקטיביות היורדת של תכשירים קוסמטיים אחרי שעור הפנים "התרגל" אליהם, ולכן צריך "להפתיע ולעורר" אותו. בין היתר באמצעות החידוש הפופולרי של השנים האחרונות: מסכות קוסמטיות.

גרנייה. מסכת ויטמין C ותמצית אננס

מותג הטיפוח "גרנייה" השיק מסכות רוויות בתמציות של אבטיח – לריענון,  או אננס עם ויטמין C להבהרת העור, וחומצה היאלורונית ממקור צמחי. וגם מסכה רוויה בתמצית קייל עם ניאצינמיד ממקור טבעי לניקוי עמוק בתוספת חומרי לחות. את המסכות, כ-15 שקלים, ניתן להשיג ברשת סופר-פארם. די להניחה על הפנים לחמש דקות, כך שניתן לשלב את הטיפול הזה גם בלו"ז היומי הכי צפוף.

ליראק פריז. מסכות וקרמים. צילום אסף לוי

גם מותג הטיפוח ליראק פריז השיק מסכה. היא מכילה חימר פילינג טיפולי, אבץ גלוקונט לאיזון סבוריאה, מינרלים סופחי רעלים, חומצה סליצילית ועוד. השילוב תורם לניקוי עמוק של עור הפנים, כולל נקבוביות. ניתן להשיג באתר האונליין של ליראק ישראל ואצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשי ליראק פריז. המחיר: 169 שקלים.

גרנייה. סרום

שילוב של חומצה סליצילית וניאצמיד לניקוי יסודי של העור, וגם להבהרת כתמי עור, לא במסכה, אלא במרקם סרום המכיל ויטמין C, יש ל"גרנייה". מחיר הההשקה הנגיש: כ-50 שקלים ובהמשך כ-60 שקלים. הסרום נתון בבקבוק זכוכית עם טפטפת ואריזה ניתנת למיחזור.

ליראק פריז. מסכת פילינג

חידוש פורץ דרך הם התכשירים היוצרים אפקט של מתיחת עור. מותג הטיפוח ליראק פריז השיק סדרת אנטי אייג'ינג כזו, עם 8 תכשירים ליום וללילה, ובהם קרמים וסרומים ולחויות, בשם "ליפט אינטגרל". זו הסדרה הראשונה בעולם, אומרים בחברה, המצליחה "לפסל" ולהדק את הפנים ללא אמצעים פולשניים. ייחודה בסינתזה של 30 החלבונים הבסיסיים של העור, ורשימת פטנטים מבוססי תמציות פרחים ופפפטידים, המחזירים נפח ומתח לאזורים שקועים בפנים כולל קו לסת וסנטר. הסרום עולה 360 שקלים. הקרמים – 345 ו-379 שקלים. ג'ל-קרם למיצוק הצוואר – 325 שקלים. ומסכה למיצוק העור, אותה מניחים ל-10 דקות ומחירה 249 שקלים. ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק.

SR COSMETICS

גם פטריות מגויסות בימינו לתעשיית הטיפוח והיופי. המותג SR COSMETICS השיק סדרה חדשה של מסכה, סרום, קרם יום וקרם לילה המכילים שמן של פטריות כמהין. השמן הזה מכיל אנזים המסייע מאוד לשמירת הלחות של העור, לצד ויטמינים כמו C, D, ו-B. כל מוצר בסדרה עולה 299 שקלים ומתאים לעור מעורב, עור שמן ועור בעייתי.

SR COSMETICS סדרת ONE

ל- SR COSMETICS יש גם סדרה טיפולית בשם ONE עם תכשירים דרמו-קוסמטיים נוגדי דלקת להקלת אטופיק דרמטיטיס, אקנה, רוזציאה וכתמים, המוצגים כחלופה טבעית לזריקות בוטוקס. באחרונה השיקה החברה מארז הכולל את כל מוצרי ONE ב-699 שקלים. ניתן להשיג את כל תכשירי החברה אצל קוסמטיקאיות מורשות החברה ובאתר האונליין של החברה.

CeraVe סדרה מומלצת BRAVO

CeraVe הוא לא רק מותר טיפוח, אלא כזה שזכה בהמלצת הצרכנים בישראל בתחרות מועדון הסופר-ברנדס  "BRAVO – המלצת הצרכנים" על הסדרה חדשנית SA  עם תכשירים להחלקת עור מחוספס, גבשושי ויבש. מדבור ב-2 מוצרים, תחליב ניקוי  וקרם לחות, הכוללים חומצה סליצילית, אוריאה ושלושה סרמידים. הסדרה פותחה על ידי דרמטולוגים, והיא היפואלרגנית ונטולת בישום.

רוית אזוט. קרם פרו גולד. צילום נעמי גולן

ואם חזרנו לישראל, אני ממליצה אחרי התנסות אישית, על הסדרה החדשה של רוית אזוט, תושבת באר שבע בעלת אקדמיה לאיפור קבוע, שבין היתר עומדת גם בראש ארגון הקוסמטיקאיות במחוז הדרום, המשיקה בימים אלה קו מוצרים בשם "פרו גולד", עם 4 תכשירים בעיצוב מקסים, שחור וזהוב: מסכה, סרום, קרם לחות, וסרום לעיניים במזרק מיוחד, המבוסס על חומצה היאלורונית. ניתן להזמין אונליין ב"מרכז רוית אזוט" ולקבל עם שליח עד הבית או במרכזים הטיפוליים של אזוט ברחוב עין גדי בבאר שבע ובמגדל אלון בתל אביב.

רוית אזוט. סרומים לעור ולעיניים. צילום נעמי גולן

אחרונה חביבה ד"ר להבית אקררמן רופאת עור ויועצת מדעית למותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש-פוזה.

לה רוש-פוזה

ד"ר אקרמן מזכירה להתגונן כל יום מפני קרינת השמש, לא רק בחוץ, אלא גם כשיושבים למשל ליד חלון במשרד או בבית, למרוח על העור רק תכשירים קלילים כדי לא להעמיס עליו, ולחפש את התכשירים החדשניים שיצאו השנה המשלבים הגנה מקרינת השמש יחד עם חומרי טיפוח. סדרה כזו של לה רוש-פוזה נקראת "נתליוס אייג' קורקט SPF50".

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.