פורסם by & קטגוריה השקות ופתיחות, טיפוח, קוסמטיקה.

עם כל הכבוד לקוסמטיקה של ניקוי פנים, מסכות וקרמים, מגיל 40 והלאה, כדי לשמר את המראה הצעיר והמטופח, צריך להיעזר באמצעים טכנולוגיים מתקדמים יותר כמו אור מרוכז, גלי רדיו, לייזר, המסת שומן בסנטר, ויש עוד. ואז, ממש קריטי להבטיח שמי שמיישם אותם עלינו הם מומחים ומקצוענים בתחום. השבוע פגשתי את אחת המנוסות, המשכילות והחשובות ביותר בארץ במה שמכונה רפואה אסתטית: ד"ר אינס ורנר, רופאת עור עם ותק של למעלה מ-20 שנה שרשימת התארים שלה יכולה למלא את כל הפיד.

ד
ד"ר אינס ורנר

היא דוקטור לרפואה שעשתה התמחות בהדסה עין כרם, פוסט דוקטורט באוניברסיטת ייל בארצות הברית בתחום האימונולוגיה, וגם בעלת תואר שני מאוניברסיטת רייכמן בחדשנות ויזמות ברפואה. היא מרצה בכנסים בינלאומיים בנושאי התחדשות טכנולוגית ברפואה אסתטית כולל מכשור וחומרי מילוי, יועצת לחברות טכנולוגיות בארץ ובעולם, בעלת תואר פרופסור מאוניברסיטת רומא על פרסומיה ועבודותיה, ועומדת בראש קליניקה תל אביבית שמאיישים אותה רק רופאי מנוסים. צריך עוד? – ורנר וצוותה הם גם בין הראשונים בארץ בתחום המתפתח של אולטרסאונד בשימוש בהזרקות מילוי, כדי לראות במדויק את הרקמות ואת כלי הדם, וכך למנוע סיבוכים אפשריים כגון הזרקה לתוך כלי דם.

סלפי שלי ושל ד"ר ורנר באירוע הצגת ורנר קליניק

מה ש"לא הוגן" בעיני אחרי שגיליתי את שלל הישגיה, זה שהיא מאותן נשים נדירות ש"גם יפה וגם אופה": חיננית, יפה, צעירה למראה (ראו בתמונות שצילמתי בקליניקה שלה כולל הסלפי שאני מצולמת לידה), לבושה בשמלה מיוחדת במינה מעוררת קנאה, והכי חשוב, שופעת תובנות של שכל ישר שכל אחת יכולה לאמץ וליישם, גם כאלה שאין להן תקציב המאפשר לממן טיפולי יופי מתקדמים. כאשר היא נשאלת מה בשורה התחתונה סוד היופי והנעורים, אומרת אינס ורנר: להישמר תמיד מחשיפה לשמש, לשמור תמיד על אופטימיות, לחיות טוב, לא לנקוט בשום מהלך קיצוני.

ד"ר אינס ורנר בקליניקה שלה ברחוב יגאל אלון 94 בתל אביב. צילום נעמי גולן

הרעיון החשוב הזה של מתינות והימנעות מקיצוניות, הוא גם האני מאמין שלה ברפואה האסתטית. לא טיפולים פולשניים, כשאפשר להסתפק בהדרגתיים ומתונים יותר. לא לחתור לשינויים דרמטיים במראה, גם כשהניתוחים מאפשרים זאת בימינו, לשמור על פרופורציות בכל מהלך, ובמילים שלה: "לא חייבים לעשות את הכול ועכשיו. אפשר לעבוד מדורג, שלב אחרי שלב, לסיים שלב ולתכנן את הבא. יש לראות בכל שלב חלק מתהליך כולל למראה טבעי, רענן ומשודרג. מבחוץ ומבפנים. ממש כמו קנבס הציור, כל טיפול הוא שכבה שעליה מוסיפים עוד צבעים וטקסטורות". לא פלא שמתגלה שהיא גם מציירת.

עיקרון היסוד השני שלה הוא: תורת השילובים. למשל, היא מצליחה לפסל מחדש סנטר רפוי, שעד לא מזמן אי אפשר היה להשיג ללא ניתוח, ואצלה זה ללא ניתוח, בעזרת הזרקה קלה פלוס גלי רדיו. הפטנט של שילוב כמה וכמה טכנולוגיות כדי להשיג יעדים אסתטיים, דבר הדורש כמובן מיומנות וידע, הוא אחד התרומות המיוחדות שלה לתחום.

עוד הפתיע אותי במפגש ב"ורנר קליניק", המכון התל-אביבי שלה, שהיא מצליחה להשיג הרמת עפעפיים, ללא ניתוח, באמצעות אנרגיית פלזמה, ושניתן גם לסלק את התופעות ההזדקנות בגב כפות הידיים. עד לפני שנים אחדות הסגירגב כפות הידיים את הגיל גם כשהפנים עברו הצערה מלאה (סילוק קמטים, ניתוח הרמה והזרקות מילוי)- היום מסתבר ניתן לשפר גם את המראה שלהם.

צילום נעמי גולן

ולמרות כל ההישגים המפליאים האלה, כשאני מעירה (כאילו בסתירה לכל החידושים הטכנולוגיים שהיא מציגה), שלגנטיקה יש גם כן תפקיד חשוב בשמירה על מראה צעיר, מחייכת ד"ר אינס ורנר ברוח טובה ומסכימה שצריך לדעת גם לבחור את ההורים הנכונים לגנטיקה שכזו…

לפרטים נוספים: 03-6353183

he-il.facebook.vernercliniפייסבוק  

אינסטגרם: Vernerclinic@ @vernerines

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.