פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, הנעלה, השקות ופתיחות, חגים, עיצוב, תערוכות.

האמת, אין סיבה לחגוג את יום האישה הבינלאומי שמציינים היום: שום ארגון נשי עולמי למיטב ידיעתי, לא מזדהה, דואג, לוחם למען 19 הנשים הישראליות בשבי החמאס כבר חמישה חודשים. ארגוני הנשים העולמיים אפילו לא פרסמו גינוי משמעותי על אונס ורצח הנשים הישראליות ב-7 באוקטובר. אז מה לי, מה לנו, עם התאריך מרוקן המשמעות הזה.

שחקנית הקולנוע זוכת האוסקר הלן מירן ובובת ברבי בדמותה. צילום מאטל

ובכל זאת, למען עצמנו, הנשים בישראל, החלטתי לעשות משהו סמלי בתחום הלייף סטייל, על ידי חיפוש בגדים ומנעלים נוחים לגוף הנשי, ודיווח על  מעשה בינלאומי קטן אחד, אבל משמעותי, מטעם חברת מאטל, שהחלה לייצר את בובות ברבי לפני 65 שנים. אז כן, ברבי כבר בת 65, לא פרגית. ואת הגיל המכובד שלה ציינה מאטל על ידי יצירת בובה בדמותה של הלן מירן, שחקנית קולנוע מוערכת מאוד, זוכת אוסקר, מבוגרת (ראו בתמונות המצורפות), ובעלת תואר דיים, לצד בובות ברבי של נשים מפורסמות ורבות הישגים אחרות, בעיקר בתחום הבמה והמוסיקה.

גלביה. צילום עדי הלמן

הערכה לנשים מתבטאת גם בבגדים לא חונקים, לא צרים מדי, לא לוחצים. ובתחום הזה מגיע צל"ש למותג גלביה. המעצבים של המותג חותרים למה שהם מכנים "בגדי חופש", ושלוש שמלות מהקולקציה האביבית החדשה נראות בצילומים המצורפים כאן.

גלביה. צילום עדי הלמן

שימו לב לגזרות, להדפסי הפרחים, לרקמות ולצבעי הפסטל. חשוב לציין שבגדי גלביה מגיעים עד המידה XXXL. ניתן להשיג: ברוטשילד 1, תל אביב. בקניון ארנה הרצליה ובאתר  Gallabia.com 

 גלביה

לא פחות חשובות משמלות נוחות, אפילו חשובות יותר, הן נעליים נוחות. אחד המותגים הבולטים בתחום נקרא  FitFlop עם נעליים שגם שומרות על יציבות הגוף, גם מפחיתות כאב, וגם מרגישות טבעיות מאוד בכף הרגל. פיתחו אותן מומחי ביומכניקה ופיזיותרפיה. ניתן למצוא ברשת חנויות אוריג'ינלס במידות 36-42,  ובאתר https://originals.co.il/ בצילומים רואים זוג פליפ פלופ שחורות.

 פליפ פלופ ברשת אוריג'ינלס

עם הפליפ פלופ האלה אי אפשר לעשות כמובן הליכות וריצות ספורט, ולמטרה הזו מצאתי את הקולקציה החדשה של סקצ'רס, שגפ בה הושקעה טכנולוגיה חדשנית הנקראת TRES AIR

  סקצ'רס

ומיועדת להעניק תחושה של קלות בהליכה. אנשי סקצ'רס מבטיחים שהנעליים הלאה מסייעות בהקלת כאבים בכף הרגל, הן קלו משקל, עשויות מבד נושם, ומיוצרות בדגמי הנשים במידות 38-40. בחרתי מהקולקציה, כפי שרואים בצילום, נעל ורודה יפיפייה.

Teva

ומאחר שכאמור נעליים נוחות הן פרט חיוני, מצאתי עוד מותג מפורסם, טבע Teva, שיצא עם קולקציה אביבית חדשה, עמידה, שומרת על יציבות כף הרגל, שניתן למצוא גם אותן ברשת אוריג'ינלס במידות 36-47.

רוני רות פלמר

אסיים בתערוכת ציורים חדשה על טהרת הנשים הציירות, הנקראת "אמסונה אהובתי", וניתן לראות אותה עד סוף מרץ בגלריית האמנים ברמת אביב. התערוכה מוקדשת לגבורת הנשים הישראליו בחזית ובעורף, והיא פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום. בחרתי מתוכה ציור של רוני רות פלמר, אם ובת, המזכירה את הציירים ההולנדיים הקלאסיים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.