פורסם by & קטגוריה ביגוד, ביגוד ילדים, הורים, טיפוח, ילדים, תרבות.

אם כבר שבעתם אינטימיות משפחתית במשך שנה שלמה של קורונה, וגם אם להיפך, הבידוד, הסגרים והחיים בצמוד לילדים ולבני הזוג רק עשו לכם טוב – מגיע יום המשפחה השנתי הקבוע, החל הפעם ביום שישי השבוע, 12 בפברואר, ומזכיר שבסופו של דבר, המתכון לאושר הוא היכולת להיות מלוכדים ומאוחדים כיחידה מתפקדת ואוהבת. כדי לחזק את השותפות הזו, עומדים לרשותנו כמה משחקים שמפתחים את השותפות הזו של הורים וילדים דרך למידה התנסותית בבית, ערכות ניסוי ביתיות, חדרי בריחה ביתיים וסרטוני הדרכה ביוטיוב.

טכנודע חדרה. צילום רמי זרנגר

המרכז המדעי, טכנודע חדרה, השיק לקראת יום המשפחה משחקים מבוססים על תשתית יוטיוב וניתן לצפות בהם גם בטלוויזיה חכמה. בין היתר משחק המלמד חוקי הפיזיקה כשבני המשפחה הופכים לחלק מצוות חיפוש אחרי אמיר שטס לטייל בהודו והלך לאיבוד בג'ונגלים ובהרים. תוך כדי חיפוש אחריו לומדים להכיר מושגים במרכז כובד ובאווירונאוטיקה.

טכנודע חדרה. צילום רמי זרנגר

במשחק אחר מתגייסים למצוא ילד שנחטף מגן שעשועים שכונתי, ותוך כדי לומדים על שדה מגנטי, כוח לורנץ, וסחרור אלקטרומגנטי. ויש גם משחק של משימת העברת נוזל מסתורי העתיד לשנות את פני האנושות, יש חדר בריחה וירטואלי, טלסקופ החושף עקרונות מדעיים בנושא אור ואופטיקה, ועוד. עלות כל ערכת משחק היא 45-79 שקלים והמשלוח עד הבית החל מ-30 שקלים. ניתן להזמין ערכות בטלפון 052-5389343 ולהיעזר באתר http://www.technoda.org.il/

"שחק נא"

הצעה אטרקטיבית נוספת למשחקים משפחתיים מתאימים לכל הגילאים יש לחברת "שחק נא". לכאורה מדובר באמצעים סופר פשוטים: המשתתפים אמורים לזכור סדרת מספרים מודפסים על קלפים שמניחים זה על זה, אבל על הזכירה מקשים קלפי שאלות משעשעות שצריך לענות והן מסיחות את הדעת וגורמות לפרצי צחוק ושעשוע. זה מה שקרה במשפחה שלי כשיחקנו במשחק הכובש הזה הנקרא "בלבול" מבית Thinkfun. מתאים מגיל שמונה ועד שמונים ושמונה ועד בכלל ומאפשר לכל אחד מאיתנו לבחון את יכולת הזיכרון והריכוז שלו.

"שחק נא"

גם משחק הקופסה "ענין של זמן" מבית רוונסבורגר, שמשווקת "שחק נא", העסיק את כל בני המשפחה. עשר קוביות מלבניות צבעוניות, קלפים שעליהם דוגמאות של שילובים גיאומטריים קלים ומסובכים שניתן לבנות מהקוביות, ושעון עצר פשוט, המודד את הזמן שלוקח לכל מתמודד להגיע לתוצאה שרואים על הקלף. מרתק כבר אמרתי?

לזכותה של "שחק נא" יש לומר שהיא מקפידה לייבא משחקים מפתחי חשיבה של חברות מובילות כמו Ravensburger EDUCA Thinkfun

"הודיות" של מרכז "מהותי"

מרכז הפעילויות לילדים ולמבוגרים "מהותי", שהוקם על ידי הקרן על שם תד אריסון ללא כוונות רווח ומציע פעילויות אינטראקטיביות המקדמות הכרות והתפתחות עצמית, מציע לקראת יום המשפחה משחק בשם "הודיות", שמאפשר התכנסות משותפת לגילאי 3-14. כל משתתף בוחר מדבקה צבעונית שעליו להדביק על לוח משפחתי, ולשתף בסיבה שלו לבחירתה. כדי לקבל את ערכת המשחק חינם הביתה, מזמינים ב"מהותי" את המשפחות להשתתף בפעילות בעמוד הפייסבוק שלהם, להכין תמונת הודיה משפחתית ולשתף אותה בעמוד.

ecoLove FAMILY צילום טל טרי

לפעמים טיפוח תחושת הלכידות המשפחתית מתאפשר על ידי אמצעים מפתיעים, כמו למשל פיג'מות בדגם דומה להורים ולילדים, או אפילו ערכות טיפוח משותפות לכל הגילאים. כך

תמנון. צילום אמיר יהל

מותג הטיפוח האורגני ecoLove משיק לקראת יום המשפחה מארז משפחתי גדול (כמויות המגיעות עד ליטר שלם), בשם ecoLove FAMILY עם סבון גוף, שמפו, ומרכך המכילים בין היתר תמציות אורגניות של מלפפון, פטרוזיליה ותרד, וקרם ידיים לעור יבש המועשר בתמציות ענבים, אוכמניות ולבנדר אורגניות. עד 28 בפברואר 2021 המארז כולו עולה מחיר מבצע של 149.7 שקלים. ניתן להשיגו באתר 'בשבילנו – מוצרים טבעיים באהבה'.

דלתא. צילום איתמר לידר

ברשת תמנון יש מבצע של פיג'מות חורפיות לכל המשפחה ב-60 שקלים למבוגר וב-40 לילד, עם הדפסים של לוני טונס וברבי. וחברת דלתא מציעה קולקציית פיג'מות וונזי זהה לכל המשפחה, מתינוקות ועד אבות ואימהות עם הדפסים של מיקי מאוס, דובוני טדי, גיבורי מרוול, ועוד, ב-70 עד 196 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.