פורסם by & קטגוריה השקות ופתיחות, טיפוח, קוסמטיקה, שיער, שיער ותסרוקות.

למרות שהטקס השנתי של בחירת מלכת היופי איבד את רוב זוהרו מאז הדומיננטיות של הרשתות החברתיות, ולמרות שהשבוע כבר נבחרה נועה כוכבא מבני עטרות לשאת את כתר היופי לשנת 2022, וחמש עשרה דקות התהילה הסתיימו לגבי רוב המועמדות פרט ל"מלכת היופי", "מלכת החן" ו"חביבת הקהל", עדיין צודקות חברות הטיפוח הגדולות, כמו לאונרדו – לאו פרופסיונל ואורגניק, שנתנו את חסותן לאירוע החביב הזה, שבכל זאת מקדם פרסום ומעמד.

מלכת היופי החדשה נועה כוכבא

לאונרדו-לאו גם ערכה לפני כמה שבועות קבלת פנים חגיגית במרכז שלה בגדרה, שבה לא רק הוצגו המועמדות הצעירות והנרגשות, אלא גם המיתוג החדש של החברה הנקראת עכשיו "לאו" – Leo. PROFESSIONAL.

שלושה מתכשירי הטיפוח במותוג החדש של לאו פרופסיול

באירוע בו נכחתי דובר על המכשור הטכנולוגי החדשני בשירות הסרת השיער וטיפולי העור המיועד לרופאים וקוסמטיקאיות, ונשמעה ההכרזה על שנת 2022 כ"שנת הטכנולוגיה בקוסמטיקה". באותה הזדמנות פגשנו מחדש את התכשירים האיכותיים של החברה הזו, מעידה על טיבם מתוך התנסות אישית, באריזות הנושאות את הלוגו ליאו.

מוזמנות צעירות ויפות באירוע של חברת לאו במרכז החברה בגדרה

פעם נוספת פגשתי את בנות ה-17 עד 22 הגבוהות, הרזות והיפות, ימים ספורים לפני הטקס, בכיכר המדינה, שם הושקה סדרת טיפוח השיער ORGANIC, שמפו, סרום ומסכה. רביב אליאב, מנהל המכירות הארצי של חברת  BOKO S.Y מעבדות קוסמטיקה בע"מ, שהשיקה את הסדרה, אמר שכל המוצרים שלה מכילים רק רכיבים ממקור טבעי, כמו חמאת שיאה אורגנית, חמאת מנגו אורגנית, שמן ארגן, תמצית ורדים ועוד.

חלק מתכשירי השיער של חברת אורגניק כולל יישור שיער טבעי

כל אלה נבחרו על ידי צוות כימאים ונבדקו על ידי מעצבי שיער מובילים והוכחו כמשקמים ולא פוגמים בבריאות הקרקפת והשיער. המוצרים נושאים את התווית של Vegan Friendly, כלומר הם ידידותיים גם לגוף וגם לטבע. מאפיין אותם גם ניחוח בלעדי שהופק במעבדות בצרפת. על מוצר הדגל של הסדרה, תכשיר החלקת השיער, אמר אליאב שהוא מהיחידים בעולם שלא פוגע בסיב השערה ולא בבריאותה.

אמפולות הטיפוח של "אנוצ'קה"

אם מדברים על יופי חוצה דורות, גישת הטיפוח הטיפולית החדשה של רשת "אנוצ'קה", שהקימה אנה מזור, אחות חדרי ניתוח לשעבר, היא מפנה הנוגע לכל הגילאים ובהחלט מהפכה. מזור מכנה את החידוש שלה בשם אוסטאופלסטיקה, והוא כולל לצד תכשירים מיוחדים גם תרגילי חיזוק שרירי ועצמות הפנים והצוואר שגם הם עוברים כמובן תהליכי הזדקנות, הבאים לידי ביטוי ברפיון, צניחה ועיוות, בשיטה של "פייס-פיטנס". תרגול שרירי הפנים, הצוואר וחגורת הכתפיים מחזירים נפח לפנים ומצעירים אותם. ללא ניתוחים, זריקות ואמצעים חודרניים אחרים.  לפרטים נוספים מומלץ להתקשר  לטלפון 6921* או להיכנס לאתר www.anuchka.com

תכשירי "חוחובה זהב". צילום דיטלס

בין חידושי מלאכת היופי, שלעולם אין להרפות ממנה, אם רוצים לשמור על המראה הייצוגי, יש עדנה לריכוז גבוה של שמן חוחובה אורגני ללא תוספת בושם המככב בסדרה קוסמטית חדשה בשם "הרבה דרם" ונקראת   The Organic Golden Jojoba. רכיבים נוספים בקרמים של החברה הזו האמורים ליצור שכבת מגן על הפנים לנטרול נזקי זיהום מופקים מאצות, חמאת שיאה, שמן זית ועוד. כולם היפו-אלרגניים. ניתן למצוא ברשת סופר פארם.

סקארה. מסכות טיפוח פנים. צילום תמוז רחמ

ולבסוף, ברשת סקארה יש מסיכות בד לטיפוח ושיקום העור במחיר הנגיש של 10 שקלים לאחת. יש מסכה עם פחם לניקוי וספיחת שומנים, מסכה עשירה בקולגן עם תמציות מלפפונים, מסכה עם חומצה היאלורונית וקוויאר שחור התורמת למראה עור זוהר,  ומסכה עם שמן המפ טהור שבין היתר אמורה לטפל בפצעי אקנה.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.