פורסם by & קטגוריה אופנה, איפור ובישום, השקות ופתיחות, טיפוח, קוסמטיקה.

צילום נעמי גולן

סקארה. אני והבלונים באירוע ההשקה

סקסופוניסט משמיע את "יוניקורן" של נועה קירל ליד הפתח, בלונים צבעוניים מתרוממים כלפי התקרה, שולחן כיבוד ניצב בין דוכני האיפור למדפי הטיפוח, מחלקת טואליטיקה, ראשונה ברשת הגדולה, עמוסה מוצרים, עשרות מוזמנים, בלוגריות ומשפיעניות מטופחות מסתובבות ב-290 המטרים הרבועים של החנות הגדולה, כך השיקה סקארה הבוקר את הסניף השמיני שלה בירושלים, והשני ברחוב יפו, במפלס החיצוני של התחנה המרכזית.

סקארה. הסניף החדש בירושלים. צילום ארנון בוסאני

הרשת הגדולה על 65 סניפיה שמנכ"לה איתי זמיר דיבר על תוכניות להגיע ל-150 סניפים ברחבי הארץ, חגגה לא רק את החנות החדשה, אלא גם את שלישיית האיפור החדשה של המותג המזוהה עם הזמרת, הפרזנטורית והדוגמנית אנה זק, ברונזר (25 שקלים), סומק (20 שקלים) ופלטת צלליות (כ-40 שקלים), כרגיל המחירים הנגישים שהפכו אותה להצלחה מסחררת. ואם לא די בכך, השלישיה הזו גם זכתה, היחידה בתעשיית האיפור, בפרס "מוצר השנה – בחירת הצרכנים" לשנת 2023.

סקארה. איפור נסיכותי

עידו לביא, מנהל השיווק, הסביר את סוד ההצלחה של סקארה שבבעלות גולברי בכך שהיא פיצחה את סוד העדפות הטעם של האישה הישראלית: שילוב של חידושים תכופים (20% מוצרים חדשים נכנסים כל שנה לרשת הזו), ושילוב של עממי וגבוה, ברוח הרב ממדיות של תרבות דורנו (צעירה ישראלית, אמר לביא, יכולה ללבוש גופיית סבא למשל, ולשאת יחד עם זאת תיק של לואי ויטון, בשיא הטבעיות).

סקארה. הקולקציה החדשה במותג אנה זק

טבעי שגם אני נדבקתי באווירה התוססת של האירוע, בחנתי את סולם הצבעים הטרנדי של הקיץ הנוכחי (חום ובז', וורוד כהה ואדום לבנה), ניסיתי שפתונים, הצטלמתי עם בלונים ואיפורים, והסתובבתי במחלקות הבישום, האיפור, הטיפוח והטואלטיקה, קישוטי השיער ותכשירי הציפורניים,

סקארה. אני מנסה שפתון חדש

סקארה. מבחר עשיר של מוצרי איפור

כל המוצרים האלה ניתן להשיג לא רק בסניפים אלא גם באתר און ליין: www.sacara.co.il

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.