פורסם by & קטגוריה בית, בריאות, השקות ופתיחות, חידושים ופטנטים לבית, ריהוט.

התרגלתם לקבל ציונים ממורים, מרצים, מפקדים, מעסיקים? – יש כיום אופציה לקבל ציון גם ממיטה…

סוויס סיסטם. המיטה החכמה דור 3.0. צילום עודד קרני

ראיתי את המיטה החכמה והאסרטיבית הזו אתמול בבוקר בהשקה של 360 SMART BED  בסוויס סיסטם רחוב גיבורי ישראל, נתניה.

סוויס סיטם. כך נראית "טבלת הציונים" של המיטה החכמה

בחברת כמה מהספורטאים המצטיינים בתחום האתלטיקה, המעניין שבהם בלסינג אפריפה, אחד מארבעה היחידים בעולם אי פעם שהצליחו לרוץ 200 מטרים בפחות מ-20 שניות, אלוף עולם לנוער עד גיל 20, יליד קניה הדובר עברית, גדל וחי בארץ, התקיים טקס השקת המיטה דור 3.0, "הראשונה ביקום" התומכת בנו גם כשאנחנו יוצאים ממנה, כפי שנכתב עליה,  שהוענקה לאפריפה הצעיר. מיטה זוגית כזו עולה 23,700 שקלים, ומיטת יחיד: 14.500 – 15.000.

יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי הישראל. אלוף עולם לנוער בלסינג אפריפ ומנכ"ל סוויס סיסטם ישראל איציק פלד.
צילום עודד קרני

את האירוע החגיגי קישטו בנות נבחרת ההתעמלות האמנותית שחזרו בימים אלה לארץ עם מדליית זהב מהתחרות על גביע העולם הראשון לשנת 2023 וכפי שידוע כבר השיגו את הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז 2024, אלכס שטילוב אלוף אירופה בהתעמלות על מכשירים ובעל מדליות כסף וזהב, שבין יתר הישגיו הגיע למקום הראשון ב"רוקדים עם כוכבים" בטלוויזיה, יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי הישראלי, איציק פלד, מנכ"ל קבוצת Swiss System ועוד.

סוויס סיסטם, "ראשונה ביקום" בכבודה ובעצמה

אז על מה כל החגיגה? – על כך שהמיטה החדשה, בסנכרון עם שעון חכם, המנתר את הפעילות הגופנית שלנו 24/7, בודקת בחיישניה נתונים כמו לחץ דם, מתח נפשי, רמת אנרגיה, זמני שינה קלה, שינה עמוקה, אפילו מתי וכמה אנחנו חולמים בזמן שינה או…נוחרים. כן, יש ספירת נחירות ועוצמתן, כשהמיטה מסוגלת לעצור את הנחירות האלה על ידי תזוזות ושינוי מנח. היא גם מתכווננת, מצייתת להוראות קוליות (הניתנות באנגלית בינתיים), כמו הרמת מפרק הראש במזרן, מצוידת בתאורת לד עם עמעם, שעון מעורר, מערכת עיסוי(!), ארבע יציאות של  USB ומשקללת את הציון הסופי של מצבנו (ראו תמונת גיליון ציונים בצילומים המצורפים), ובאמצעות השעון החכם הכלול במחיר, כמו גם המזרן והאחריות ל-20 שנים, נותנת ציון על רמת המוכנות שלנו לתפקד במהלך היום. אם יש ירידה בערנות או אנרגיה, יתריע על כך השעון וימליץ על הפעולות הנדרשות על מנת לחזור לתפקוד תקין. ההמלצה הברורה מאליה היא כמובן לחזור לחיקה למנוחה או שינה…

סוויס סיסטם. נעמי עם בלסינג אפריפה

אשר לאפריפה, הוא לא סתם קיבל מתנת מיטה על הישגו, בחודשים הבאים יבדוק צוות מדעי של הוועד האולימפי יחד עם המומחה להפרעות שינה ד"ר מיכה גרוס, את השפעת השינה שלו במיטה הזו על ביצועיו הספורטיביים. יעל ארד, בטקס ההשקה, דיברה על כך שיש לישראל משימה לאומית לייצר מצוינות ישראלית גם בספורט, והודתה ליבואנית המיטה, סוויס סיסטם על תמיכתה במתן התנאים הכי טובים לספורטאים שלנו. ואיציק פלד, מנכ"ל החברה הוסיף שכיום ברור שאיכות השינה משפיעה באופן דרמטי כמעט על כל אספקט בחיי היום יום ולכן מצדיקה את ההשקה הטכנולוגית האדירה בפיתוח מיטות חכמות.

נעמי עם נבחרת הישראלית של המתעמלות האולימפיות בהשקת המיטה החכמה של סוויס סיסטם
סוויס סיסטם: נעמי עם שטילוב, אלוף אירופה להתעמלות מכשירים וזוכה "רוקדים עם כוכבים"

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.