פורסם by & קטגוריה לא מתויג, מזון ומסעדות.

עד לפני זמן לא רב היו העוגיות של לחם יין בחזקת סוד למחצה, המוכר בעיקר לתושבי יהוד והסביבה. המאפייה, שהתחילה בעצם כבית קפה ומעדנייה שנפתח לפני כ-15 שנה על ידי דגנית עמיחי ורונה פרדיס, הלכה והתרחבה עם השנים. ההתחלה הייתה עם פתיחת מאפייה צמודה לבית הקפה, על מנת לאפשר ללקוחות לרכוש מהמוצרים שאהבו גם לבית. ההצלחה הובילה להתרחבות נוספת. לפני כשנה נפתח מפעל לייצור עוגיות, כשר למהדרין (חלבי), בשטח של כ-400 מ"ר באזור התעשייה של מודיעין, ולאחרונה החלה לחם יין לשווק את עוגיות החמאה המדהימות שלה ברשתות השיווק בפריסה ארצית.

 

דגנית עמיחי, רונה פרדיס והשף קונדיטור שאיתן. שלישייה מנצחת

דגנית עמיחי, רונה פרדיס והשף קונדיטור שאיתן. שלישייה מנצחת

 

בנוסף למוצר המוצלח, עמיחי ופרדיס הן דוגמה טובה להעצמה נשית. את בית הקפה הן פתחו לפני 15 שנה בסמוך למקום מגוריהן מתוך רצון לשלב בין פרנסה מספקת והכרחית לבין רצון להישאר עם זמן פנוי אותו יוכלו להקדיש לילדיהן. השתיים עבדו קשה, ראו ברכה בעמלן, וכאמור, כעת הן משווקות את העוגיות שלהן לרשתות הארציות. הרעיון מאחורי השקת מותג היה להציע מוצר ישראלי איכותי במחיר נגיש, והיד עוד נטויה.

צוות "לחם יין" בפעולה

צוות "לחם יין" בפעולה

 

"הכניסה לרשתות השיווק הגדולות היא התגשמות חלום שהתחיל כשהקמנו יחד את בית הקפה הראשון ביהוד. הייצור הגדול והנרחב במפעל מאפשר לנו להגיע לכל בית בישראל עם עוגיות בעבודת יד ובמחיר הוגן לכל נפש", מציינות עמיחי ופרדיס.

לאחרונה ערכתי סיור במפעל, על מנת להתרשם באופן אישי מן המקום. כבר בכניסה מכים באף ריחות של בצק אפוי, חמאה וסוכר, ומגרים את התיאבון. המקום נקי ומוקפד ומזכיר מפעלי היי טק. העוגיות עצמן מיוצרות בעבודת יד, ונבדקות אחת אחת לפני שהן נכנסות למארז, ובצורה כזאת ניתן לשמור על הטעם הביתי של העוגיות.

 הכנת עוגיות אוזן הפיל

הכנת עוגיות אוזן הפיל

 

ברשתות מוצע בשלב זה מבחר של חמישה סוגי עוגיות ובהן: עוגיות אלפחורס, אוזן הפיל, ביסקוטי, חמאה וגבינה וזיתים. אחרי הטעימה אי אפשר שלא לפרסם אזהרה: זהירות, ממכר! העוגיות נחטפות כמו גרעינים, ובלי לשים לב, אפשר לחסל את כל החבילה בבת אחת. את מה שזה מעולל לגזרה אני משאירה לדמיון שלכם, אבל אם כבר קלוריות, אז לפחות קלוריות ששוות את המאמץ להיפטר מהן, והעוגיות של לחם יין בהחלט עונות על ההגדרה הזאת. בתיאבון.

ריבת חלב איכותית משמשת להכנת העוגיות בעבודת יד

ריבת חלב איכותית משמשת להכנת העוגיות בעבודת יד

 

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקל, מלבד האלפחורס שמחירו המומלץ הוא 22.90 שקל.

                                                                                                                                                                                                     כתבה: אורית ענבר

                                                                                                                                                                                                     צילמה: נעמי גולן

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.