פורסם by & קטגוריה ביגוד, הנעלה, השקות ופתיחות, טיולים, נופש, עיצוב, פנאי.

מכירים את זה שאם רוצים כוס חלב לא חייבים לקנות את כל הפרה? הכלל הזה רלוונטי גם לגבי הטיולים המשפחתיים שלנו. רובנו יוצאים לשטח פעמיים-שלוש בשנה, בחופשת הקיץ נגיד ובחול המועד סוכות, המתקרב והולך. אז למה שנקנה אוהל ב-3000 שקלים, שאיפה בדירה נוכל בכלל לאפסן אותו בין טיול לטיול, אם אפשר לשכור אותו לכמה ימים בכמה עשרות שקלים ליום? ועוד לא הזכרתי גזיה, מנגל, כיסאות פיקניק, מזרנים מתנפחים, ערכות תה/קפה וגו'?

אני בפתח האוהל עם ציוד הפיקניק. מאחורי הכניסה למתחם השכרת הציוד

כאן נכנס הראש היהודי-ישראלי לפעולה. אומת סטרטאפ או לא אומת סטרטאפ. שלושה שותפים של חברת סער יבואני המותג קולומביה, ובעלי רשתות המטיילים "שבילים" ו"אאוטסיידרס", מצאו פתרון: חנות ראשונה מסוגה בארץ, כנראה גם בעולם, להשכרת ציוד טיולים ופעילויות אקסטרים. היא הושקה בשבוע שעבר באזור שהוא הפתעה גדולה לכל מי שמזדמן לפתח תקווה בגלגולה החדש, ואפילו לתושבי פתח תקווה עצמם שרואים איך המלאבס הישנה הופכת למטרופולין: שכונת מגדלי פאר ומרכז מסחרי נוצץ, הנקראת "עמי דן טאון". שימו לב למשחק המילים המבריק הכלול בשם, בין המושגים "דאון טאון" ו"גוש דן". שאפו לממציא.

אאוטסידרס. אוהל להשכרה. צילום איתי קדם

בשכונה שבין בית חולים בילינסון לגשר גהה נפתח בהשקעה של מיליונים סניף חדש של רשת OUTSIDERS עם קונספט ההשכרה החדשני. יש בו כרגיל בחנויות כאלה תרמילים ומעילים תרמיים, בגדים מנדפי זיעה, ביניהם מעילים מדהימים של חברת פיקצ'ר אורגניק עשויים מסיבי תירס ומתכלים כליל, נעלי הליכה, שקי שינה, מזרנים מתנפחים, ערכות בישול ומנגלים – מגוון ענק המשתרע על אלפי מטרים מרובעים של חברות מוכרות בתחום כמו אצטק, טופו דיזיין, כאמור קולומביה ועוד. חלק נכבד מהבגדים הנמכרים שם מתאים ליום יום ולא רק לטיול. האופנה בימינו מחקה כידוע מאוד את ביגוד הספורט.

אאוטסיידרס. עשרות סוגי תרמילים ומגוון מותגים. צילום איתי קדם

 אבל האטרקציה האמיתית הם 500 המטרים הרבועים המוקדשים להשכרה. כדי להבין במה מדובר, חייבים כמה השוואות לדוגמה. אוהל משפחתי לארבעה מושכר  ב-60 שקלים לשלושה ימים. מזגן קמפינג נייד, שבקנייה תשלמו עליו כשלושת אלפים שקלים, מושכר ב-55 שקלים ליום, 200 שקלים לשבוע שלם. תרמיל טיולים שעולה כ-1600 שקלים, עולה בהשכרה 150 שקלים לשבועיים. הפרינציפ מובן.

אאוטסיידרס. מבט כללי על הסניף החדש בפתח תקווה. צילום איתי קדם

בשיחה עם היזמים בעלי הרשת, הם מדגישים את האג'נדה האקולוגית המכתיבה את כל המוצרים שהם מייבאים: איכות גבוהה של כל מוצר, ושמירה על כדור הארץ המתבטאת לא רק בפריטים מתכלים או ניתנים למחזור, אלא גם מיוצרים בטכניקות שכמעט לא מזהמות, כולל בתהליכי הצביעה של הבדים.

אאוטסיידרס. אחד מחלונות הראווה היחודיים. צילום נעמי גולן

וקבלו ממני שתי המלצות מיוחדות עם ההגעה לחנות: א. אל תיכנסו אליה לפני שתתבוננו בחלונות הראווה הענקיים. יש עליהם תצוגת וידאו עוצרת נשימה של דמויות מטיילים שבתוך המתאר של גופם רואים נופים של נחלים, הרים, צמחיה – אין דבר דומה בארץ.  ב. צאו לסיור בשכונה כולה, על ארבעת מגדלי הפאר ו-160 אלף המטרים של המרכז המסחרי הנוצץ עם מרחבים מעוצבים בין בניין לבניין. אז זהו, אם עוד מישהו יעז לספר בנוכחותכם בדיחה על פתח תקווה, שלחו אותו לשם…

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.