פורסם by & קטגוריה בריאות, לא מתויג, מזון ומסעדות.

כמות חומרי הגלם שיצרני מזון שונים מבטיחים כיום להוציא מהמוצרים שלהם, מעוררת מחשבות נוגות על מה שהכנסנו לפה ולגוף בשנים עברו, אבל במקום לשקוע בשלילי, נתמקד בחיובי, במילה "ללא".

בסיס לפיצה ללא גלוטן. Schär

בסיס חדש לפיצה של חברת שר (Schär) שחברת "ליב" משווקת, הוא ללא גלוטן וללא חומרים משמרים. מדובר בחברה המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני, ומגוון של מוצרים נטולי לקטוז גלוטן. בסיס הפיצה הזה לא מוקפא וגם אין צורך להקפיא. צריך לפזר עליו לפי הטעם גבינה, רסק עגבניות, זיתים, פטריות וכו', ולאפות רבע שעה. מארז עם 2 יחידות (300 גרם), עולה כ-40 שקלים.

לחם ללא גלוטן  Schär

לשר (Schär) יש גם לחמים חדשים בכשרות פרווה, ללא גלוטן, ללא שמן דקלים, ללא לקטוז, ללא חלב וביצים, וללא חומרים משמרים, מוכנים לאכילה ללא צורך בהקפאה. כ-18 שקלים לאריזה של 250 גרם. ובנוסף, ביסקוויט חלבי בטעם קרמל מצופה בשוקולד חלב ללא גלוטן בכ-26 שקלים לאריזה של 5 יחידות.

ללא גלוטן הוא כבר מושג מושרש היטב במקומותינו. המותג "עלמה" מבית גילרו כולל גלילי ופל וופלים חדשים ללא גלוטן במילוי קרם בטעם שוקולד או בטעם לימון, וגם גביעי גלידה. הם גם ללא שמן דקלים וללא חומרים משמרים. אריזה של 100 גרם עולה כ-7 עד 12 שקלים.

עלמה מבית גילרוי. צילום אפרת אשל

יש אפילו סוכריות על מקל אורגניות ללא גלוטן, של המותג קוּצִ'יקוּ שמשווקת וגה חברת בטעמי אננס-תפוז, תפוח, אוכמניות-לימון ורימון-אוכמניות. הן גם ללא צבעי מאכל שלא מן הטבע, ללא חומרים משמרים וללא ממתיקים מלאכותיים. מאין הצבעים שלהן? מצנוניות, תפוחים, דומדמניות שחורות, גזר, דלעת, כורכום, כרוב סגול ועוד. ומאין המתיקות? מסיבי טפיוקה. מארז של 10 סוכריות על מקל עולה כ-21 שקלים ברשתות השיווק וחנויות טבע.

קוצ'קו. סוכריות על מקל אורגניות

ללא גלוטן וללא תוספת סוכר

וגה משווקת גם את vego, שוקולד טבעוני חדש ללא כולסטרול, ללא שומן טראנס, ללא לקטוז וללא חומרים משמרים. מה כן יש בו? ממרח אגוזי לוז, סוכר קנים, חמאת קקאו, לציטין סויה, תמצית וניל. כ-20 שקלים לחפיסה של 150 גרם.

וגה שוקולד טבעוני ללא כולסטרול

הלאה. "עוף טוב" השיקה סדרת מוצרים חדשה בשם "אצבעוף ביתי" ללא אנטיביוטיקה, ללא הורמונים וללא חומרים מלאכותיים בציפוי. הציפוי בצבע אדמדם או צהבהב של אצבעות העוף האלה מופק מסלק, צ'ילי, שומשום או וצ'יפס תפוחי אדמה. כ-33 עד כ-35 שקלים ל-500 גרם בכל הרשתות המובילות.

השדה. פסטת כוסמין אורגנית עם אצת ספירולינה

פסטה היא אחד המאכלים שהכי כיף לאכול, מחממת ומנחמת, במיוחד בחורף. אז חברת השדה משווקת סדרת פסטות ללא צבעים או חומרים משמרים מלאכותיים, שגם לא מכבידות על העיכול כי הן עשויות ללא קמח חיטה, אלא מקמח כוסמין אורגני. מדובר בפוזילי, פנה, ספגטי, פנה טריקולור, פטוצ'יני עם תרד, פטוצ'יני עם ספירולינה ועוד. כ-20 שקלים לאריזה בבתי טבע ורשתות שיווק.

סטארקיסט. טונה ללא חומרים משמרים. צילום ניר עצמון

אחרונה להיום היא טונה סטארקיסט לייט, ללא חומרים משמרים וללא כמות גבוהה של שומן (רק 4%), בטעם לימון-פלפל חריף, עם עשבי תיבול או בטעם טבעי. כ-7 עד כ-8 שקלים ל-140 גרם.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.