פורסם by & קטגוריה אופנה, הורים, הנעלה, ילדים, עיצוב.

ימים גשומים וקרים, אפילו חשש להצפות כדברי החזאים, מצדיקים מגפיים. בדקתי שתי קולקציות למבוגרים ושתיים לילדים, שכפות הרגליים של רובם צמחו בקיץ האחרון והם בטוח זקוקים למידה גדולה יותר.

סקופ. כ-150 שקלים. צילום עמירם בן ישי
סקופ. כ-175 שקלים. צילום עמירם בן ישי

למבוגרים, הכי מדהימים שראיתי ברשת סקופ (SCOOP). הם מגפיים שחורים מגושמים, שרק סוליות הטרקטור העבות שלהם הן בצבעים עזים כמו ירוק, סגול, ורוד וכחול, שמושכים את העין מהפסיעה הראשונה.

סקופ. כ-150 שקלים. צילום שי פרנקו

בסקופ יש גם מגפיים צבעוניים לגמרי עם סוליה דקיקה וגבוהה, או סוליה שחורה עבה כמו שני הדגמים בוורוד עז בצילומים, שגם הם מיועדים ל"שופוני".

סקופ .כ-175 שקלים. צילום עמירם בן ישי

מצד שני יש בסקופ יש גם קולקציה פחות נועזת, של מגפיים בהשראת סקי, לבנים או כסופים עם שרוכים. מחיר הצבעוניים מתחיל בכ-100 שקלים, ומחיר מגפי הסקי – 99 עד 199 שקלים.

גלי. כ-220 שקלים. צילום גל ביטון

נעבור לילדים. ברשת גלי מגפונים שחלקם מזכיר נעלי עבודה עם גומי אלסטי בצדדים, חלקם עם פרווה פנימית, אבזמים, גומיות, נצנצים, אפליקציית לבבות וחלקם מצמר.

גלי. כ-220 שקלים. צילום גל ביטון

יש גם  מגפיים מגומי עם גימור ניילון צבעוני, שאיתם מותר וכיף לדשדש בשלוליות. המידות: 21-39. המחירים: כ-220 עד כ-240 שקלים.

nimrod&more כ-250 שקלים. צילום טל טרי

וברשת nimrod&more מגפי הפעוטות והילדים של אלפנטן, נמרוד ו-21east מתוכם בחרתי דגם ורוד עם גומי שחור בצדדים (כ-250 שקלים), ודגם תינוקות מרופד עם תפרי רוחב בולטים וקישוט של אותיות המותג אלפנטן באנגלית (כ-220 שקלים). טווח המחירים ברשת הזו נע בין כ-80 לכ-270 שקלים.

nimrod&more אלפנטן. תאורה. כ-220 שקלים

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.