פורסם by & קטגוריה בית, השקות ופתיחות, חידושים ופטנטים לבית, עיצוב, ריהוט.

רק דבר אחד העיב על ביקורי השבוע בחברת סבח על שתי קומות התצוגה המושלמות שלה באזור מודיעין: המחשבה על החזרה לחדר האמבטיה הפרטי שלי, שייראה שבעתיים חיוור ועצוב אחרי המוצרים המרהיבים שראיתי שם.

סבח. ארון אמבט מעץ עם דלת מחורצת, וכיור ברונזה
סבח. טוטל לוק בחדר האמבט

פגישה עם הבעלים והמנכ"ל אורי סבח, עסקה בהשקת העיצובים והטרנדים החדשים של ארונות האמבטיה והכלים הסניטריים. ויש בתחום הזה הפתעות ממשיות. למשל, סולם צבעים חדש: ורוד פודרה, מנטה, תכלת וצהוב חלמון. באיטליה וספרד, מובילות אופנת הבית, לא רק אופנת הלבוש, שקולעות גם לטעם של  הישראלים, מעדיפים צבעוניות בחדר הרחצה. ואת אלה ניתן למצוא גם בחברה הזו המייצרת את ארונות המטבח בברקן, כלומר תוצרת כחול לבן, וקיימת כבר חמישים שנה בבעלות אותה משפחה לאורך שלושה דורות. את מוצריה ניתן למצוא ברוב רשתות האינסטלציה הגדולות בארץ.

סבח. צילום שגיא מורן
סבח. מחיצות זכוכית שקופה למראה מרווח ואוורירי. צילום נעמי גולן

אבל עוד לפני שאמשיך עם הטרנדים, משהו על ההתנהגות הצרכנית שלנו. הקורונה, אומר אורי סבח, שהשאירה אותנו חודשים ארוכים בבית, העלתה את הביקוש לחידוש ריהוט ומראה של חדרי רחצה ואת הנכונות להחליף ארונות, כיורים ואסלות.

סבח. ארונית אמבט מרחפת בגוון ורוד פודרה. צילום מורן שגיא
סבח. דלת ארונית דמויית תירס. צילום נעמי גולן

בסבח מציעים בנושא הזה התאמה אישית לפי מידה. כמו נעל או בגד עבודת יד לפי מידות ספציפיות של הלקוח. די חלף מן העולם בתחום הביגוד, אבל בסבח זה עדיין רלוונטי. צוות מיוחד עוזר למעוניינים למדוד נכון את החללים המיועדים לארונות האמבטיה בדירה, מייעץ בתחום סגנון וחומרים, וממליץ על המילה האחרונה בתחום, כמו עץ  עשוי בגימור אפוקסי, עמיד בלחות ורטיבות, פרזול צירים, מסילות עם מנגנון סגירה שקטה, משטחי אקריליק מט או עץ מלא, כולל עץ אגוז אמריקאי, כיורי ברונזה, זכוכית שקופה במקלחונים היוצרת תחושת מרחב גם בחדרי אמבט קטנים, אסלות "מרחפות", כלומר מנותקות מנותקות מהרצפה ועוד.

סבח. ארונית אמבט תכולה. צילום נעמי גולן

אם לסכם מה שלמדתי שם על חדר אמבטיה מושלם, זה שהוא חייב לכלול זה: א. ריהוט עמיד לחדרים איכותיים, עם ארון אחד לפחות, רצוי יותר, לאחסון מגבות ומוצרי היגיינה. ב. כיורים ואסלות באיכות גבוהה, מחומר מוגן שריטות, וצבעים מעניינים (יש היום כאלה שחורים, חומים, אפילו זהובים, ובעלי צורות גיאומטריות שונות. לא חייבים רק עגול). ג. תוספות נוי קטנות כמו סלסלות, לאווירה כפרית, נרות ריחניים, וילון אמבט בהדפסים וכו' ד. תכנון מדויק. למשל ריהוט צר וקטן ופריטים דקורטיביים לא מאסיביים כשמדובר בחדר קטן.

עיצובים גיאומטריים מדהימים בחדשנותם בארוניות ובכיור באמבט.
סבח. סגנון הרטרו עדיין באופנה. צילום נעמי גולן

לדעת יותר ניתן באתר החברה, www.sebach.co.il  ומכאן תנו לעיניים להתרשם מהתמונות שצילמתי שם ובחלקן גם הצטלמתי בעצמי.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.