פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, איפור ובישום, הורים, חגים, ילדים, קוסמטיקה.

 כל הסימנים מראים שבפורים השנה נסתיר את עצמנו פעמיים, גם במסכת קורונה, וגם בתחפושת, כשעדיין לא מצאתי תשובה לשאלה איך עושים זאת בכפולה: גם במסכת ליצן או סופרמן למשל, וגם במסכה רפואית.

שושי זוהר. צילום רן ברגמן

שבינתיים השאלה שעל הפרק היא למה מתחפשים. הילדים לא יוותרו לנו, ובצדק, על רכישת תחפושות עבורם, ובני הנוער לא יסכימו לוותר על מסיבות הפורים (בתקווה שאלה ייערכו לפי הנחיות משרד הבריאות), גם כך הם מבואסים מביטול טקסי בחירת רב ורבנית פורים וביטול ה"נהפוך בו", של ההצגות שבהן צוחקים מהמורים או המורים מתיישבים על ספסלי הכיתה והתלמידים משמשים כמורים. יש כוונה לעשות את אלה בזום, ספק אם זה אותו דבר.

שושי זוהר. צילום רן ברגמן

גם יצרני התחפושות לא ויתרו על התעשייה המפרנסת אותם כמעט כל השנה, ובחברת "שושי זוהר תחפושות שאוהבים", מפרסמים את הלהיטים הוותיקים וגם אלה החדשים, כבר כמעט חודש. לפי חברת התחפושות המובילה הזו, רוב הילדים יבחרו להתחפש לוונדר וומן בגרסת גל גדות, הג'וקר, הארלי קווין, נועה קירל (עם 14 תחפושות חדשות עתירות פאייטים ונצנצים), קולקציית my story ונערות המוסיקה, חדי קרן בסגנון חדש עם כנפיים מרחפות, קולקציית בלי עין הרע, דמויות LOL חדשות, ביצת ההפתעה RAINBOCORNS, גיבורי על, פרדי קרוגר ועולם הדמדומים.

שושי זוהר. צילום רן ברגמן

לצד אלה יהיו התחפושות הנצחיות של בטמן וסופר מן שלגיה וסינדרלה, טינקר בל ומיקי מאוס, במבי, צבי הנינג'ה, פאוואר ריינג'רס, סמי הבאי, בוב ספוג וגו',

שושי זוהר

שושי זוהר הכינה גם  כ-70 דמויות מפחידות לבנים ולבנות: ג'וקרים, דינוזאורים, זומבי, חייזרים, מכשפות, עטלפים, גורילות ועוד דמויות מעוותות שילדים משום מה אוהבים, בלי לקפח את אלה הרוצים להתחפש לשוטרים וחיילים, לוחמי אש וגיבורי הקורונה החדשים, הלא הם הפרמדיקים, אחיות ורופאים. ולמגזר הדתי, היא אומרת, הכינה את כל גיבורי התורה והתנ"ך, ארבע אימהות, משה רבינו, אהרון הכהן, יוסף וכתונת הפסים, שלמה המלך ועוד. את כל אלה ניתן למצוא בטויס אר אס, כפר השעשועים, הפיראט האדום, עידן 2000, וחנויות צעצועים ברחבי הארץ, פרטים נוספים באתר . https://www.shoshi-zohar.co.il

TERMINAL X

ואם אתרים, אז באתר השופינג TERMINAL X תמצאו גם כן את כל המבחר הזה כששם מבטיחים למזמינים אונליין משלוח מהיר עד הבית. טווח מחירי התחפושות באתר הזה: כ-80 עד כ-260 שקלים. ובנוסף יש בו אביזרי גם מארז חצאית וכנפיים של פיה, חרבות, כתרים, גלימות, קשתות, פאות וכו' החל מכ-10 שקלים. לפרטים נוספים על קולקציית תינוקות וילדים- https://www.terminalx.com/kids/collection/purim

ג'מבו סטוק

אביזרי תחפושת לילדים ומבוגרים במחירים נגישים מאוד ניתן למצוא עכשיו ברשת ג'מבו סטוק (www.jumbo-stock.co.il) ובהם פאות באורכים ובצבעי שונים, מסכות, כובעים וכנפיים.

ג'מבו סטוק

ואשר לתינוקות, האתר האמריקני קרטרס,  מציע ברשת חנויות קרטרס- אושקוש,  ברשת H&O ובאתר: www.cartersoshkosh.co.il תחפושות בטוחות ונוחות מגיל חצי שנה ועד שנתיים.

קרטרס. צילום אסף לוי

בין התחפושות של קרטרס תמצאו אננס וחיפושית, פנדה ודרקון, דינוזאור ואריה ועוד, העומדים בתקנים המחמירים של ארצות הברית ועולים כמאה שקלים לתחפושת וכ-160 שקלים למי שרוכש שתי תחפושות.

סקארה. צילום עידו לביא

אפשר כמובן להסתפק באיפור פורימי כדי למלא את "מצוות החג", ולמטרה זו ברשת האיפור והטיפוח סקארה, הכינו לקראת פורים סטים של צבעי פנים וגוף בגווני מטאליים בכ-40 שקלים, צבעי שיער זמניים בכ-18 שקלים, מייקאפ צבעוני, ועוד.

סקארה. צילום קית גלסמן

מאפרת הבית של סקארה שני יפרח, מלמדת ומדגימה איך צובעים את הפנים בסגנון קומיקס (ראו בתמונה למעלה), אשת גלקסיה או פיה ומציע לצייר קווים צבעוניים גם מסביב לציפורניים, בין האצבעות, ולאורך כפות הידיים וכך להשיג מראה של תחפושת גוף שלמה.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.