פורסם by & קטגוריה השקות ופתיחות, חברה, טיפוח, קוסמטיקה, שיער, שיער ותסרוקות.

את ההישג החדש של החברה הישראלית למוצרי שיער "מון פלטין" המשווקת את תוצרת ל-54 מדינות בעולם, חגגו שלשום בערב מנהליה בישראל בחברת מאות מעצבי שיער בארץ ומחו"ל באחת ההשקות הצבעוניות והמושקעות מפוארות ביותר שראיתי:

להטוטנית בפעולה בהשקה של מון פלטין

שתי להטוטניות הדגימו אקרובטיקה בסגנון קרקס מעל ראשי החוגגים, זמרת ולהקת נגנים הנעימו על במה ששימשה גם מסלול לדוגמניות בתצוגות שיער, דוכני אוכל ושתיה כולל אלכוהולית ניצבו סביב לאולם הגדול, והאדרנלין של המפגש החברתי העלה לגבהים את הטמפרטורות באירוע.

ממראות ההשקה הגדולה

והסיבה: פטנט ראשון בסוגו, המאפשר לספרים מקצועיים לבצע עד 400 גוונים בשיער. עד כה עמדו לרשות מעצבי שיער 20 גוונים שונים. חלקם חומרי צבע המאפשרים לכסות שיער שיבה ולצבוע את כל סיבי השערה החל מהשורשים, מה שנקרא "צבע קבוע", וחלקם שנקרא "חצי קבוע", היו צבעים בריכוז נמוך של אמוניה, או ללא אמוניה בכלל, עם תאריך תפוגה קצר יותר.

משבעה גוונים יוצאים 400

מדעני מון פלטין ייצרו מוצר הכולל את היתרונות של שני הסוגים האלה באריזה אחת, משווק ב-7 צבעים ומאפשר להגיע ל-400 גוונים ותתי גוונים, כך שכל אחת יכולה לצאת מהמספרה עם שיער בצבע אישי ובלעדי שלה שונה מכל החברות והמכרות שלה. כמה מתאים לעידן האינדיבידואליזם העכשווי. בנוסף, מדובר בפטנט שלא נוסה על בעלי חיים, גם הוא מסימני רגישויות התקופה.

נסים מזרחי מנהל המותג והבעלים, הדגיש עוד במהלך האירוע שהפטנט תורם לאיכות הסביבה, כי בזכותו מצטמצם מספר האריזות של צבעים במספרות, וגם תורם, חשוב עוד יותר, לבריאות השיער, בזכות צמצום דרסטי של האמוניה.

אשר לתהליך הצביעה עצמו, במקום למרוח את שורשי השיער בעזרת מברשת, תהליך הלוקח כרבע שעה – עשרים דקות, יוצק הספר את החומר החדש על הראש ומקציף אותו בשבע דקות, עם כאמור מינימום עד אפס אמוניה, ומגיע לאותה התוצאה של צביעה ארוכת טווח וכיסוי מלא.

הפרוצדורה כולה והמוצרים עצמם נמצאים רק במספרות. ולשאלתי אמר נסים מזרחי שהחידוש לא מייקר את המחירון העכשווי המקובל. לפרטים נוספים אפשר להיכנס

ניסים מזרחי מנהל המותג מבעלי החברה, מתראיין במהלך ההשקה

לאתר: https://www.monplatin.co.il/  ולפייסבוק : https://www.facebook.com/MonPlatinIsrael/ ואפשר גם להתרשם במקצת מהאירוע מהצילומים שצילמתי בו.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.