פורסם by & קטגוריה אופנה, הנעלה, השקות ופתיחות, ילדים, עיצוב.

החזאים הבטיחו לנו חורף גשום מאוד. בינתיים זה לא כל כך מתממש , אבל כשהמגפיים והנעליים בבית התבלו או נעשו קטנים מדי, חייבים לקנות חדשים. ואם כבר קונים, שיהיו טרנדיים ועכשוויים. הנה כמה מאלה שנראו לי מעניינים.

גלי. GALI. שרוכים צהובים כמסר למען החטופים. ציללום דור שרון

הערה לגבי המחירים שציינתי כאן: הם לפני הנחות סוף עונה ובחנויות תגלו מחירים נמוכים יותר לפעמים בעשרות אחוזים.

נתחיל במחווה: רשת גלי החליטה לבטא את הזדהותה עם השבויים בעזה באמצעות שרוכי נעליים צהובים. המחיר בסניפי הרשת עשרה שקלים לזוג שרוכים שניתן לשרוך את הנעליים שיש בבית. ההכנסות עוברות למשפחות החטופים. ובנוסף, בגלי יצרו שיתוף פעולה עם חברת דיסני, ועל חלק מנעלי הספורט יש איורים של מיקי מאוס.

גלי. GALI. שיתוף פעולה עם דיסני. צילום גל ביטון

ברשת סקצ'רס ובאתר החברה  https://www.skechers.co.il/ יש סניקרס עם הלוגו של להקת הרולינג סטונס: לשון אדומה. המידות: 36-41. המחיר כ-400 שקלים. ניתן למצוא את הפיקנטיים האלה גם בחנויות נעליים נבחרות אחרות.  

סקצ'רס. SKECHERS. הרולינג סטונס. צילום עופר חג'יוב

סקצ'רס. צילום עופר חג'יוב

המותג הספרדי  HOFF שמייבאת בלעדית חברת סיטי טיים, מציע קולקציה שבולטות בה נעליים בחום ובכחול. וזה כולל מגפי קרסול שטוחים, סוליות בנגיעות צבע, נעלי מוקסין בגימור עור, ועוד. המחירים: 449-729. ניתן למצוא בחנויות HOFF בקניון עזריאלי בתל אביב, בקניון גרנד חיפה ובאתר https://www.thehoffbrand.co.il  /

 סיטי טיים. הוף HOOF

אוריג'ינלס הוא מותג נעליים אמריקני שמציע בין היתר קולקציה של UGG הכוללת מגפוני עור מרופדים עם סולייה שטוחה עבה. בחנויות ובאתר https://originals.co.il/. המידות: 22-46. המחירים: כ-250 עד כ-1100 שקלים.

בירקנשטוק באוריג'ינלס

באוריג'ינלס תמצאו גם את נעלי בירקנשטוק. חלקם עם בטנת פרווה, וגם כפכפים מתאימים במיוחד לעובדים שעות רבות בעמידה כמו רופאים ושפים. כ-200 עד כאלף שקלים.

אוריג'ינלס ORIGINALS

טרנד מגפי בוקרים הנצחי מככב ברשת סקופ (SCOOP) שהמגוון שלה כולל מגפי גרב, מגפונים, מגפי בוקרים עם סוליות טרקטור, וקישוטי תכשיטים, ניטים, שרוכים צבעוניים ועוד. יש בסקופ גם מגפיים מבד ג'ינס, מוקסינים עם סוליה עבה. וסולם צבעים של בורדו, לבן אבן, אפור, חום, צהוב גמלים, צהוב שלכת, אדום, ירוק. ועוד. מחירי המגפיים והמגפונים -החל מכ-200 שקלים.

סקופ SCOOP

מגוון עשיר ועכשווי מאוד יש גם ברשת TO GO עם מגפונים מעור אמיתי, כפכפי עור חורפיים, וקשת צבעים הכוללת לבן, ירוק, ורוד וחום. כ-150 עד כ-300 שקלים. בחנויות ובאתר www.togonline.co.il

פומה. PUMA

פומה, מותג הספורט המוכר יצר שיתוף פעולה עם הזמרת ריהאנה ובהשראתה יש לו נעלי ספורט בצבעוניות מפתיעה  כמו סגול ואדום או כחול וצהוב. הגפה מזמש, הלההשונית גדולה ותפוחה והשרוכים רחבים. טווח המידות: 20-44. המחירים: כ-330 וכ-630 שקלים. להשיג בחנויות פומה בקניון רמת אביב, קניון הזהב בראשון לציון, נמל תל אביב, חנות FIVE PONT FOUR בשרונה ת"א ובאתר פקטורי 54.

בי יוניק B UNIQ צילום בר שריר

ברשת בי יוניק,  מגפי הבוקרים מככבים בשלל דגמים וצבעים, מגובה הקרסול עד גובה הברך, עשויים מעור אמיתי ועור הפוך (זמש). יש גם מגפוני בד ג'ינס, מגפים מדמוי עור, מגפיים מעוטרים ברקמה וקישוטי בוקרים. המחירים: 200-680 שקלים. ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר

www.B-unique.co.il

טו גו TO GO. צילום עמירם בן ישי

כ

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.