פורסם by & קטגוריה חגים, מזון ומסעדות, תבשילים ועוגות.

עם כל הופעה חדשה של סופגניות חנוכה בפרוס כסלו, אני משוכנעת שאי אפשר להפתיע אותי יותר. כבר טעמתי סופגניות עם מלית ליקר, מלית חלבה, מלית ריבת חלב, מלית קרם וניל, עם ציפוי גנאש שוקולד, ציפוי סוכריות יום הולדת, ציפוי קרמל – להזכיר מעט מהרבה, אבל הנה שוב, לקראת ראש חודש כסלו, הצליחה מירי ארזי מקונדיטוריית "מתוקה" וקייטרינג מגשי האירוח "מתוקה רומסרוויס" לסחוט ממני קריאת וואו עם הסופגניות החדשות שלה: הן נושאות על ראשן עוגיית מקרון, המזכירה את כובע הברט הצרפתי. ואם לא די בכך, "הכובע" מצופה בין היתר בפתיתים זהובים…כמה מאלה צילמתי בעצמי בתמונות המצורפות ואת המצולמת בפרופיל מהצד צילם נמרוד כהן.

מתוקה. צילום נעמי גולן

הסופגניות עצמן ממולאות בקרמים שלא מזכירים מקילומטרים את מלית הריבה שעליה גדלנו, כמו קרם פיסטוק, קרם פירות יער, קרם לימונצ'לו, ולפעמים קרם וניל עם תותים חצויים, ואילו המקרון שעליהן הוא בטעם קפה, למשל, או קוקוס, ובצבעים שלא ידעום אבותינו כמו זהב, סגול וירקרק.

מתוקה. צילום נעמי גולן

ויש גם סופגניות במרקם פחזניות קרמל ממולאות בקרם וניל ועליהן רוטב טופי כל אלה עולות 13 שקלים האחת.

אבל ארזי לא שכחה את הנשמות הנוסטלגיות המתגעגעות לסופגניות שחילקו להן במסיבות חנוכה בגן או בבית של סבתא, עם ריבת התותים, והיא מייצרת גם אותן. בריבה הזו טועמים טעם אמיתי של תות, והן עולות 7 שקלים האחת.

מתוקה. צילום נימרוד כהן

היא חושבת גם על הטבעונים עם סופגניית בייגל מומתקת בסילאן טבעי ומצופה בסוכר או סופגנייה אפויה במילוי חלבה ועיטור שומשומית, ולמכורים לשוקולד – סופגנייה במילוי שוקולד השחר, ציפוי שוקולד וכדור שוקולד מעל, מצופה סוכריות. כל השלושה האלה ב-10 שקלים ליחידה.

מתוקה. צילום נעמי גולן

המצאה אחרת של מתוקה שהופיעה לפני כמה שנים, ותחזור גם לקראת חנוכה תשפ"א היא עוגה עשויה 11 סופגניות בריוש אפויות בשלושה סוגי מילוי: קונפיטורת תות, חלבה ועוגיות קוקיס. כל אחד מהאורחים בוצע מתוך העוגה את הסופגנייה לטעמו.  העוגה נמכרת באריזת מתנה שקופה  ועולה 119 שקלים. כל ההיצע הזה הוא בכשרות חלבית למהדרין וניתן להשיג בחנויות המותג וגם בחנות האונליין של מתוקה רומסרוויס.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.