פורסם by & קטגוריה הורים, ילדים, פנאי.

מכירים את הפתגם הסיני העתיק שאם נשארו לך בכיס רק שתי פרוטות, באחת קנה לחם כדי שתוכל לחיות ובשנייה פרח כדי שיהיה טעם לחיים האלה? אז עבור מאות אלפי ישראלים, למרות שהם מתקשים לגמור את החודש תחת נטל משכנתא או שכר דירה וחובות אחרים, חיית המחמד שלהם, כלב או חתול, היא "הפרח" שלהם.

תמר מציעה לנלה חטיף של "פט-בסט"

כמו שניתן היום, בעידן האפל של מגפת הקורונה, להזמין אונליין את כל האוכל למשפחה, בימים אלה נפתח לראשונה סופרמרקט ענק (700 מ"ר), המתמחה בלעדית במזון לחיות מחמד עם משלוחים חינם לכל הארץ, שניתן להזמין אונליין.

סופרמרקט חיות המחמד בהרצליה צומת כפר שמריהו


מה שמעניין במיוחד בסופרמרקט הזה, Pet-Best (פט-בסט), הרצליה, צומת כפר שמריהו, הכולל מותגים בינלאומיים בולטים בקטגוריות המזון לכלבים, חתולים, זוחלים ומכרסמים – זה שאפשר למצוא בו מזון מותאם ספציפית לזן של חיית המחמד הפרטית, כולל גילה ומשקלה. לא מה שמתאים לכלב רועים גדול תאהב כלבת פודל קטנה, ולא מה שצריך להאכיל בו כלבת לברדור, כמו זה שיש במשפחתי (ראו בצילומים המצורפים), צריך לקנות לקוקר ספנייל. מפתיע עוד יותר לגלות שיש במבחר מזון כלבים צמחוני, אפילו טבעוני, וגם ללא גלוטן!

נלה חושקת בחטיף חיות המחמד של פט-בסט שבידי תמר
נלה והמשלוח מפט-בסט כולל שקיות החטיפים האיכותיים


אגב, על אהבת הישראלים לחיות מחמד תעיד העובדה שקטגוריית המזון עבורם לבדה מגלגלת על פי הערכות קרוב למיליארד שקלים בשנה, והיא צומחת כל שנה בין 4-7 אחוזים. סל הקניות לחיית מחמד אומרים במרכז של פט-בסט, כולל במקרים רבים גם מוצרי קוסמטיקה, פנאי, היגיינה, אילוף, מיטות ומזרנים ומשטחי מרבץ, כלי אוכל, מנשאים מזון רפואי ועוד. לעג לרש? ממש לא. חיית מחמד נחשבת בהרבה מאוד בתים כחלק מהמשפחה וכתורמת הרבה לרווחת הילדים או הקשישים, ועל פני נתוני פט-בסט ההוצאה החודשית הממוצעת בישראל על חיית המחמד עמדה בשנת 2019 על 292 שקלים.

מי שיחליט להתרשם מהסופרמרקט הזה פיזית, ויגיע למרכז בצומת כפר שמריהו, ימצא שם חוויית קנייה הכוללת עגלות קניה, מיזוג אוויר, סחורה מסודרת ומתויגת ויעוץ מקצועי.
אומר גדי עידן, מבעלי קבוצת פט-בסט שיש לה מרכז גם ברעננה: "על מנת לייצר אמינות בתחום הזה, חשוב להציע שירות בשלושה ערוצים במקביל: חנויות פיזיות, מוקד טלפוני מקצועי, ואתר און ליין עם שירות משלוחים מהיר מאחוריו". פרטים נוספים בטלפון *3647 ובאתר www.petbest.co.il

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.