פורסם by & קטגוריה בית, השקות ופתיחות, חידושים ופטנטים לבית, עיצוב, ריהוט.

הקשר בין מזרן איכותי לשינה טובה מוכר וידוע, אבל מה שלמדתי בהשקת הלוגו החדש ומרכז המכירות הגדול של חברת סיאסטה ישראל לפני כמה ימים, הוא שיש פיתוחים חדשניים שמעטים בארץ שמעו או ידעו עליהם וכדאי להכניסם הביתה ולזכות הודות להם במנוחה לילית טובה ובריאה יותר.

סיאסטה, חברה איטלקית שהמפעל שלה ממוקם בעיירה נפולי, מייצאת למשל מזרנים שבד הציפוי שלהם משולב כדוריות שמן זית, חומר אנטי-בקטריאלי ודוחה את קרדית האבק הגורמת לאלרגיות. מזרנים מפתיעים אחרים מצופים בבד משולב כדוריות לבנדר, שעם כל תזוזה של הגוף משחררים את הבושם העדין הידוע כמרגיע במיוחד. חידוש נוסף: מזרן זוגי שחציו קשיח וחציו רך, כך ששניים יכולים לישון עליו לפי העדפתם האישית. עוד שמעתי מפי אליקו, היבואן והבעלים, באירוע ההשקה החגיגי, שיש לסיאסטה מזרנים בעלי קפיצים העטופים בתוך שרוול מגונן, שהודות להם אם בן הזוג זע בצד שלו, בצד השני לא מרגישים כל תזוזה. וגם מזרן תינוקות שצידו האחד קשיח, כפי שנדרש לילודים עד גיל שנה וצידו השני גמיש, ומתאים מגיל שנה ואילך, ולהבדיל, שני מזרנים ייעודיים לכלבי מחמד קטנים או גדולים, מפוליאוריטן מוקצף.

סיאסטה. מבחר צבעים עשיר

שתי תכונות נוספות הראויות להדגשה: א. הדבק הנדרש לייצור המזרנים הוא על בסיס מים, ללא ריח וללא תופעות לוואי. ב. המזרנים האלה מגולגלים בתוך אריזת ואקום למידה המאפשרת להכניס אותם לתא המטען של כל מכונית. לא צריך לשנע אותם על גג הרכב ולא עם חברת הובלות. כרבע שעה אחרי שפותחים את הגלגול, הם מגיעים למידה המלאה ולצורה הרגילה שלהם.

סיאסטה. מזרנים מגולגלים ארוזים בוואקום. מתאימים לכל תא מטען בכל מכונית

אשר לחומרי הגלם שמתחת לציפוי הבד, הם עשויים ויסקו, חומר הפלאים שפותח על ידי נסא"א המגיב לחום הגוף ומשנה את מצב הצבירה שלו בהתאם למשקל ולמידות של מי ששוכב עליו ומעניק תמיכה ייעודית לעורף, לשכמות ולגב – ולטקס, שהוא גומי טבעי מעץ הגדל בברזיל.

סיאסטה, מיטות וספות ההופכות למיטה

באחרונה מייבאת סיאסטה גם מיטות מתכווננות מאיטליה, שניתן להתאים דרך חלקי הפלסטיק שלהן לרמת הקושי של השכיבה: רך, בינוני וקשה. פרטים נוספים תמצאו בכתובת siesta@co.il ולהתרשמות מהיקף הגדול של היצע עצמו כדאי להגיע לאולם התצוגה והמכירות בגינצבורג 3 ראשון לציון, קומה 1 במעלית.

אירופלקס. יומהולדת 17 לרשת. תומר בן חמו המנכ"ל עם השקת קמפיין חדש בכיכובם של הפרזנטורים שלו מלי לוי ושמעון גרשון. צילום רפי דלויה

גם רשת אירופלקס שחגגה לפני ימים אחדים יום הולדת 17 להקמתה עם ארבעה סניפים חדשים וחברת בת בשם אירופלקס הום, שיש בה מערכות ריהוט לסלון, מערכות ישיבה, ספות, כורסאות, כורסאות טלוויזיה, ספות נפתחות למיטה, גופי תאורה, שולחנות סלון, שטיחים ועוד – ידועה במיטות המתכווננות האיכותיות שלה וברמה גבוהה של פתרונות שינה (גילוי נאות – אחת המיטות שרכשתי בחברה, מזכה אותי בשנת לילה טובה מזה שנים אחדות).

אירופלקס. מיטות מתכווננות ברמה גבוהה. צילום נעמי גולן

את הפרק החדש בחיי החברה, חנך תומר בן חמו מנכ"ל אירופלקס, עם קמפיין פרסום בכיכובם של השחקנית והדוגמנית מלי לוי ובעלה הכדורגלן שמעון גרשון שנשכרו להיות הפרזנטורים, נכחו באירוע יום ההולדת והתרגשו כשהושמע במסגרתו השיר "שמים כחולים" בביצועם.

אירופלקס. עוגת היום הולדת ה-17. צילום נעמי גולן

לוי-גרשון הם אחד מזוגות הידוענים היציבים והסימפטיים ביותר בישראל, הנשואים כ-18 שנה והם הורים לשלושה ילדים. בסרטון המלווה את קמפיין הטלוויזיה והדיגיטל החדש של אירופלקס, רואים סיטואציות הומוריסטיות שונות, ועדינות, של אהבה זוגית והווי חדר מיטות של השניים.

אירופלקס משיקה קמפיין במלאת לה 17 שנים. צילום נעמי גולן

בן חמו אמר במהלך החגיגה שלרשת המונה כ-19 סניפים יהיו בתוך שנתיים, לפי התוכניות כ-30 חנויות בפריסה ארצית כך ששיתוף הפעולה עם הצמד לוי-גרשון צפוי להיות ממושך ואינטנסיבי. 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.