פורסם by & קטגוריה טיפוח, לא מתויג, קוסמטיקה, שיער, שיער ותסרוקות.

תהפוכות מזג האוויר, חם-קר, גשום-יבש, רוח-שמש, עושים שמות בעור ובשיער. זו העונה שבה יוצאים הכי נשכרים מהקפדה על טיפוח, אפילו מינימלי, בתנאי שמדובר בתכשירים איכותיים.

בשבועיים האחרונים אני מתנסה בשלושה תכשירים של מותג הדרמו קוסמטיקה דוקטור עור המיועדים לעור יבש ויבש מאוד, שהוא לדאבוני העור שלי, ולכן יכולה להעיד אישית שהסדרה החדשה של המותג, Deep Hydration – מקיימת את מה שהיא מבטיחה: להוסיף לחות מורגשת וממושכת.

התכשירים הם קרם גוף טיפולי, חמאת גוף ומסכת לחות ללילה יש בהן בין היתר תמצית אצה אדומה, ומיצוי המופק מאפונה, שניהם התגלו כמעלים את רמת הלחות ומשמרים אותה. מסכת הלחות ללילה עולה 150 שקלים ל-50 מ"ל. קרם הגוף הטיפולי, עולה 140 שקלים ל-400 מ"ל. וחמאת הגוף – 85 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ובתי מרקחת פרטיים.

החידושים בטיפוח של  חברת וולדה WELEDA לעור רגיל ויבש בסדרה הנקראת "סקין פוד" – מזון לעור – מבוססים על צמחי מרפא וחומצות אמינו, בין היתר חומצת אלפא לינולאית המשפיעה על התחדשות תאי העור ותמצית עלי זית בעלי תכונות נוגדות חמצון. בסדרה החדשה יש קרם יום, קרם לילה וחלב ניקוי שבין היתר מכיל קמומיל וקלנדולה. ואפשר להשתמש גם כמסכת הזנה לפנים.

מוצר חדשני נוסף של וולדה לפנים וגם לגוף הוא שמן אולטראלייט. מתאים גם לפני איפור ולפני אירוע באזור המחשוף. טווח המחירים 129-149  שקלים וניתן להשיגם ברשתות טבע, בתי מרקחת ופארמים.

לאנשי וולדה חשוב שנדע שהם משתמשים רק במוצרים "ירוקים" וצמחים בעלי מוניטין של מאות שנים, שמוצאים בהודו, מרכז אסיה, באיים הקריביים, בארצות הים התיכון, ובהם תמצית עלי זית, ועוד.

הפטנט החדש במותג הטיפוח הבינלאומי LIERAC PARIS (ליראק פריז) בסדרת הידרג'ניסט (Hydragenist) היא חומצה היאלורונית צמחית במשקל מולקולרי גבוה, המיוצרת מחיטה אורגנית מותססת, שאמורה "ללמד" את הגוף להפעיל בעור את מנגנוני השמירה על הלחות.  הסדרה כוללת סרום בעל מרקם נוזלי, קרם לעייים ולשפתיים, וקרם ג'ל לעור מעורב עד שומני. המחירים: 189-315 שקלים ל-15 עד 50 מ"ל. לא זול אבל מהתנסות אישית, איכותי. ראוי לציין שאת אריזות הסרום והקרמים ניתן למלא שוב. ניתן להשיג באתר החברה ואצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשי החברה

שיער זקוק לשיקום וטיפוח לא פחות מאשר העור, ומותג השיער לוריאל פרופסיונל משיק בימים אלה מארזים על טהרת הפלסטיק הממוחזר ובתוכם תכשירים מותאטים אישית לסוג השיער ומצבו. יש חמישה – ובכל אחד מהם שמפו, מסכה ועוד תכשיר טיפולי. ניתן לבחור ערכה לשיער יבש מאוד, לשיער צבוע, לקרקפת רגישה, לשיער מתולתל, וסדרה רשומה כפטנט לשיער צבוע או מובהר עם רכיבים המנטרלים את השפעת המתכת על סיבי השיער.  237-395 שקלים רק במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל ובאתרי מכר מורשים.

חידוש לשיער מצאתי גם בסניפים של רשת SACARA  – סרום קרטין טהור ומבושם בחמישה ניחוחות שונים. הקרטין הזה נטול אלכוהול, פארבנים ומלחים, ומעולה לשיער שעבר החלקה. הבושם הוא צ'ופר נוסף ומפתיע ברבגוניותו: לבנדר, וניל, שקדים מרים, פירות, ענבר, קרמל, כל אחת לפי טעמה.  30 שקלים ל-50 מ"ל.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.