פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, חגים, עיצוב, קוסמטיקה, תבשילים ועוגות.

לפי כל הסימנים נראה שיוכרז סגר כללי בראש השנה ולא רק ב"ערים אדומות", אבל על ההרגל היפה של הענקת שי חגים לעובדים שלנו, לחברים, לקרובים, למכרים, ולבני משפחה אהובים – לא כדאי לוותר על אפה וחמתה של הקורונה. ואם בסופו של דבר לא יתאפשר לנו פיזית לתת מתנה משמחת לזולת, למה שלא נקנה שי חגים לעצמנו?

מתנה בהפתעה. צילום יערה קלמן

עברתי על עשרות רבות של הצעות שהגיעו אלי בימים האחרונים כרעיונות למתנה, ובחרתי את אלה שהייתי שמחה לקבל ושאולי אפילו אקנה לעצמי. למשל הרעיון של סיון צוקרמן גרוסמן הנקרא "מתנה בהפתעה"  – סיון מקבלת פניות מאנשים הרוצים להפתיע את מי שהם חפצים ביקרו במתנה שווה, ועל כל פנייה היא עורכת תחקיר על האדם שהוא יעד ההפתעה, ומכינה עבורו את השי המתאים לו ביותר. יש לה כבר מארזים עם יין וכוסות עם כיתוב אישי שמזמין המתנה מכתיב לה, דבש, שוקולדים, פרחי סבון בשלל צבעים ועוד. בתוך המארזים ניתן לשלב גם פריטים נוסטלגיים ותמונות. נראה גם לכם? תוכלו ליצור איתה קשר בוואטסאפ 054-523-3733.

גאדג'טשופ

חגי תשרי מתקשרים עם תודעת זמן מועצמת ברוח האמירה "מה לך נרדם", המיועדת לגרום לכולם להתנער מתרדמת החטאים והעוונות. וזה בנוסף לקשיים של הילדים שעברו חודשים של שהייה בבית וצריכים ללמוד להתעורר בזמן ללימודים או לשיעורים בזום. אז הנה עוד רעיון רלוונטי למתנה: שעון מעורר בעיצובים המתכתבים עם עולמות התוכן של הנוער. בגאדג'טשופ, (www.Gadgetshop.co.il), ראיתי  כמה משעשעים במיוחד בצורת גיבורי סדרות קומיקס, בצורת קליעה למטרה (צריך ל"לירות" לעברו כדי שיפסיק לצלצל, ואם מדובר במבוגרים יותר – שעון מעורר שהוא תחנה מטאורולוגית מבית נשיונל ג'יאוגרפיק. טווח המחירים של אלה: 39-499 שקלים.

אבראכדברא ורד גליקסמן

לפי מצב המגפה בארץ, נראה שמסכות ילוו את חיינו עוד חודשים רבים. ורד גליקסמן ממתיקה את הגלולה באמצאות מותג האופנה והעיצוב "אבראכדברא" במסגרתו היא מייצרת  בעבודת יד מסכות קורונה מעוצבות וחגיגיות ועליהם הדפס של מסרים חיוביים ופסוקים מהמקורות.

מסכה. אבראגדברא

המסכות מיוצרות מבד כותנה טבעי, דו שכבתי, לשימוש חוזר, ועם טכניקת כוונון לגודל הפנים. בין המשפטים על המסכות: "הכל מתהפך לברכה", "ויהי אור", "יש לי אין סוף אהבה" ו"בלי עין הרע". הגדלים מתאימים לכל הגילאים ומסכת מעוצבת עולה 60 שקלים.

אבראכדברא של ורד גליקסמן

באותו מותג מייצרת גליקסמן לקראת השנה החדשה גם ראנרים לשולחן עם מסרים ופסוקים כמו "חשוכא מהפך לנהורא – חושך מתהפך לאור", "זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו", "ויהי אור אור אור" ועוד. טווח מחירי הראנרים שאורכם 1.55 מ' ו-36 ס"מ: 150-380 שקלים. להזמנות: veredglk@gmail.com.

מסכה. גואפו. צילום טל דקל

הרבה מעצבי אופנה נכנסו לאמביציה להפוך את המסכה מאביזר כפוי ולא הכי אסטטי, לפריט טרנדי שגם יאפשר להם הכנסה, שהרי כולם מחויבים להתמגן בו. וכך המעצב טל דקל מייצר  במותג גואפו, למעלה מ-50 דגמים שונים, כולל כיס פנימי להשחלת מסכה כירורגית. וגם פיתוח מקורי משלו למסכות  לבעלי זקנים ארוכים. החל מ-50 שקלים. ניתן להשיג באתר www.guapo-fashion.net. דקל מציע גם גיפט קארדס, כדי שהמקבל יזמין עיצוב לפי טעמו וכיסו.

יהורם גאון ומשה בן בסט. אלבום פיוטים

את חתן פרס ישראל לזמר העברי יהורם גאון, אין צורך להציג. ועכשיו, לקראת החגים, ביחד עם  הפרופסור למתמטיקה שגדל בשכונת התקווה, מדען בתחום הבינה המלאכותית, משה בן בסט, משיקים השניים את  "עת שערי רצון" – אלבום פיוטי מורשת יהדות ספרד בביצועם. בין הפיוטים: לך אלי, לכה דודי, יגדל, עת שערי רצון, אין כאלוהינו, מזמור לדוד, ברכת הכוהנים, אדון סליחות, אל נורא עלילה ועוד. האלבום הופק גם במטרה לגייס כספים לעמותות הפועלות למען חיילים בודדים. ניתן להשיגו בחנויות דיגיטליות ובאתר: www.piyut-ladino.com .

פנדורה. חגיגות 20 שנה למותג


תכשיטים הם שי נצחי ומקובל, ורבים מהם יקרים מדי לכיסנו. אבל חברת פנדורה חוגגת 20 שנה למותג שלה עם קולקציה חדשה בשם Pandora Signature כשהאות משמה O  נמצאת במרכז וסביבה שיבוצי אבנים ומתכות. בין היתר יש טבעת כסף משולשת, עגילי חישוק כפולים,  צמידים בציפוי זהב ועוד. טווח המחירים: 149-295 שקלים.

H&O צילום עמירם בן ישי

גם כלי בית וטקסטיל בעיצוב מיוחד הם מתנה מקובלת. ברשת H&O יש קערות מאוירות בסגנון פולקלורי אתני, מצעי כותנה בהדפסים טרנדיים של שחור ולבן, או פסים, נקודות ופרחים,  מצעי מקרופייבר בצבעי פסטל של סגול לילך, תכלת, ורוד, אפור, לבן וגוון שמנת. קולקציה בלעדית של דמויות דיסני על מצעים, מפות בטרנד הכסוף במראה פשתן טבעי, מגשי עץ ועוד הרבה. טווח המחירים נוח, והמחיר ההתחלתי למפות ולמצעים למשל, הוא כ-40 שקלים.

אם תקציב המתנות שלכם מוגבל במיוחד, בקניוני עופר ברחבי הארץ מתקיים עד ערב ראש השנה (18.9), מבצע מתנות ב-20 שקלים של כלי בית ומטבח, מוצרי טקסטיל, קוסמטיקה, צעצועים וספרים.

סקארה. ערכות ניקוי טיפוח

רשת נוספת הידועה במחיריה הנוחים היא SACARA שבאתר האונליין שלה יש מארזים במהדורה מוגבלת של תכשירי טיפוח, ניקוי פנים ואיפור שיתקבלו כמתנה משמחת לכל בנות המשפחה ונשותיה.

רשת ג'נטלמן. עטי ויסקונטי

 אגב, לפי נתוני רשת המתנות ג'נטלמן, שווי המתנות הממוצע לראש השנה עומד על 274 שקלים, וברשימת המתנות הבולטות בסניפי הרשת הזו, מצאתי שעונים, תכשיטים, ארנקים ומוצרי עור. אבל יש מבחר גדול גם לחובבי יין, עם כל הכלים הנלווים לתחביב הזה, חובבי בישול (שייק טחינה, ערכות ברביקיו), ואספנים שעבורם יש עטים בסגנון עתיק. 

פוזיטיב. צילום טל סיון ציפורין

ברשת מתנות נוספת, פוזיטיב, POZITIVE  – מצאו חן בעיני סלסלות חוטי קש גדולות, כריות מדיטציה עגולות לישיבה, על טהרת הכותנה ובמילוי פשתן. הן נוחות גם סתם לישיבה על הרצפה כדי לשחק עם הילדים, אבל לא זולות: 209 שקלים לאחת. וההמלצה שלי – כרית מלאה בגרגירי לבדר (שמן הלבנדר נחשב למרגיע ועוזר במצבי לחץ וחרדה) ב-69 שקלים.פרטים נוספים באתר פוזיטיב.

אמנים ויצרנים מחבל מודיעין. צילום אלדד מאסטרו

שי הכולל דברי מזון מיוחדים, תמיד מתקבל בשמחה. אז אמנים ויצרנים מחבל מודיעין מציעים לשלוח עד הבית לקראת ראש השנה ערכות מתוצרתם המכילות דבש בוטיק, סבונים טבעיים בעבודת יד, ריבות ביתיות, מקלות כוסמין, יצירות קרמיקה ועוד.

מתוקה. עוגת דבש טבעונית. צילום רותם דרוב

אחרונה חביבה בגזרת המתוקים – קונדיטוריית "מתוקה" – שעוד לא פגשתי מארחים ובני משפחה שלא ישמחו עם אחת מערכת החג והעוגות שלה. גם בחברה הזו בנוסף לקנייה בחנויות שלה, אפשר להזמין אונליין ולקבל משלוחים לכל הארץ באתרwww.metuka.co.il . ממליצה על מארז שי עם עוגת דבש, עוגיות טחינה, בקבוק יין תבור אדום וצנצנת דבש ב-162 שקלים); מארז שלוש עוגות דבש מיני בשלושה טעמים: מיני דבש קלאסי, מיני דבש וחמוציות, מיני דבש וצ'יפס שוקולד צ'יפ ב-88 שקלים. המבחר של מתוקה כולל גם עוגת דבש עגולה עם קרם תפוזים, שילוב כובש חך במיוחד, על בסיס חמאה, ב-44 שקלים.

מתוקה. עוגת דבש וקרם תפוזים

מירי ארזי, הקונדיטורית האגדית של מתוקה ובעלה שוקי, שהם בעלי החברה, דואגים באופן מסורתי גם לבעלי דרישות מיוחדות, וכך יש להם למשל למען הרגישים לגלוטן עוגת דבש ובננה על בסיס קמח קוקוס וקמח שקדים ב-44 שקלים, ובאותו מחיר עוגת חג טבעונית עם אגוזים וסילאן במקום דבש דבורים.

.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.