פורסם by & קטגוריה אופנה, השקות ופתיחות, טיפוח, שיער, שיער ותסרוקות.

יש לי חברה שאחרי ששערה נרטב, בחפיפה או בגשמים, הוא מסתלסל ומתלתל מעצמו, לשמחתה. היא אוהבת תלתלים וכמוני כמוה. אלא שעם כל הכבוד לתלתול הטבעי הזה, אחרי כמה ימים התלתלים נראים עייפים ודי דמויי סחבה. במילים אחרות, חייבים בכל מצב לטפח ולסייע גם במקרה הזה לטבע. מתולתלת אולטימטיבית המוכרת לכולנו היא הדוגמנית עדן פינס, אבל לי יש עדן משלי, נכדתי אביה.

ויטמינס: אביה לפני: צילום נעמי כולן
ויטמינס: אביה אחרי. צילום נעמי גולן

השבוע הצגתי בפני אביה שורץ שלי את השמפו, הסרום והמסכה של חברת ויטמינס-מוצרי שיער מתקדמים, כפרויקט לבדיקה מעשית של היעילות שלהם. כדי לעשות את הבדיקה לרצינית לגמרי, צילמתי אותה לפני ואחרי, והשווינו את התלתול. התוצאות המשכנעות בצילומים המצורפים. אגב, גם אני מתולתלת. כך שמדובר בגנטיקה שעוברת מסבתא לנכדים, וגם אני הפכתי למכורה למוצרים האלה.

ויטמינס: אביה לפני. צילום נעמי גולן
ויטמינס: אביה אחרי. צילום נעמי גולן

לפני שתתבוננו בצילומים, אוסיף שאחד מסודות היעילות של הסדרה, הוא שילוב של שלושה חלבונים: ביוטין (קושר חלבונים מסוגים שונים למבנה השיערה), קולגן (אבן בניין של שורשי השיער), וקרטין (שומר על הצורה והחוזק של השערה, ומפחית חשמל סטטי), ביחד השלושה מעניקים ברק ורכות לשיער בכלל ולתלתלים בפרט. התלהבנו, אביה ואני גם מהזמן הקצר הנדרש למסכה לעשות את שלה: שישים שניות בלבד אחרי חפיפה.

כל מוצר עולה כ-50 שקלים ועל מוצר שני מקבלים הנחה של 50%, ברשת חנויות ובאתר של "סנט הייר -הבית לשיער בריא" centhair.co.il)) וברשת חנויות "BE".

לוריאל פריז: ניב סולטן. .צילום יניב אדרי

שיער חסר לחות הוא לא מראה משובב עין וגם לא מרגיש נעים. מנהלת ההדרכה של לוריאל פריז מאיה לזר, מציעה  להיעזר בחומצה היאלורונית כדי לשפר אותו. ללוריאל פריז יש שמפו, מרכך וסרום הכוללים את החומצה, שבנוסף ללחות ורכות מנקה את הקרקפת גם מקשקשים ועודפי שומן. לזר מזכירה שדי ב-2 עד 3 טיפות סרום כדי לעטוף את השיער ולהעניק לו לחות.

בטיסט: שמפו יבש מותאם לצבע השיער

ואם אין פנאי במהלך הימים הדחוסים והשיער זועק לניקוי, בטיסט, מותג השמפו היבש הבריטי נמכר מיום חמישי השבוע, 17 בנובמבר עד 30 בנובמבר, במחיר השקה של כ-25 שקלים בסניפי סופר פארם (במקום כ-35 שקלים מחירו הרגיל), ויש בו לראשונה תוספת משמעותית: נגיעות של צבעים שונים לשלושה צבעי שיער- בלונדיני, חום בהיר וכהה. החידוש מאפשר להאריך את הזמן שבין צביעה לצביעה. ניתן להשיג בסופר פארם

לוריאל פרופסיונל. צילום מתן חליבה

כשהשיער מטופל ובריא, אפשר גם לנסות את טרנדים של תספורת ותסרוקת, כפי שצילם מתן חליבה, אמן השיער של לוריאל פרופסיונל. חליבה מיידע ששנות ה-70 חוזרות. וזה אומר גוונים – פסים בהירים בשיער כהה יותר. שטיפות צבע עדינות. פוני מכסה מצח, תספורת קארה ישרה (זו לקוחה משנות ה-90), צביעה לגוונים חמים כמו זהב או כתמתם, תלתלים במרקם טבעי, וטרנד השיער האפור, המטופח ומבריק כמובן, אבל כזה שלא מסתיר את ההתבגרות הטבעית, שיותר ויותר נשים מאמצות אותו בשנים האחרונות. 

לוריאל פרופסיונל. צילום מתן חליבה
Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.