פורסם by & קטגוריה אופנה, השקות ופתיחות, טיפוח, שיער, שיער ותסרוקות.

מכינויו של האדם בידי מדעני האבולוציה "הקוף השעיר", ועוצמת מחלפות הראש בסיפורי התנ"ך (שמשון, אבשלום), דרך חוקי ספר "ויקרא" (איסור התספורת על הנזיר), ולהבדיל, הדיכי היורד עלינו כאשר השיער הפרוע או המדולדל מקדם את פנינו בראי בבוקר, והמרה השחורה הנופלת על גברים מתקרחים רבים, לא צריך להסביר מדוע חשוב לטפח ולשמור על שיער.

דיל קוסמטיקס. מוצרי אולפלקס

בעונה הנוכחית, עם מעברים קיצוניים בין כמעט שרב (היום), לגשם וקרה (לפי התחזיות), בשבוע הבא, הכללים והתכשירים האחראים לבריאות השיער חשובים במיוחד.  -חברות המייצרות תכשירי שיער, שלחו אלי למטרה הזו את הכללים הבאים שכדאי לאמץ: MIMASו REBORN

תכשירי REBORN צילום סטודיו מוש

א.

להוריד מינון בשימוש באמצעים הפוגעים בשיער כמו מכשירי ייבוש, מסלסלים, קרינה ישירה של השמש, כלור בריכות, מי ים והחומרים הכימיים המחליקים או מתלתלים, ובכל מקרה להתיז או למרוח תכשירי הגנה על השיער לפני כל חשיפה לאמצעים האלה.

ב..

דיל קוסמטקיס. אמפולות קרטין

להשתמש רק בשמפו, סרום ומסכה נטולי מלחים או כימיקלים מזיקים. ולא להגזים בחפיפות תכופות, כי זה פוגע בשכבת השומן הטבעית על הקרקפת החיונית לבריאות השיער. גם לא ללכת לישון בשיער רטוב.

אנידולה. תצוגת אופנה של תסרוקות שיער בלונדיני

לשתות הרבה מים, חליטות צמחים וכל משקה ללא קפאין. ובקטע של האכילה, לאכול מזונות עתירי חומצות שומן חיוניות כמו דג סלמון, אבוקדו ושמן זית. ומאכלים עתירי ברזל, כמו עלים ירוקים, זרעים, דגנים מלאים וחלבונים שישי בעדשים, קינואה וכו'.

אינדולה. ערכת בלונד אקספרט

כלל חשוב לא פחות שמעתי בהשקה שקיימה השבוע חברת אינדולה לערכת השיער "בלונד אקספרט" המיועדת לבעלות שיער בלונדיני: צריך לחפש תכשירים מותאמים ספציפית לסוג ולצבע של השיער האישי שלנו. באירוע שכלל תצוגת אופנה של הטרנדים הבולטים כיום בתחום הבלונד, הוסבר שסדרת טיפוח השיער החדשה כוללת טכנולוגיה המאפשרת לרכיבים המגינים על השיער הבהיר, הטבעי והצבוע, לחדור לעומק התאים.

אינדולה. טרנדים בתסרוקות הבלונד

זו ההזדמנות בשבילי לבקש מאינדולה, לייצר סדרת טיפוח ספציפי גם לבעלות שיער ג'ינג'י מלידה, כמוני, או צבוע – ולהזמין להשקה עשרות אדמוניות, כשם שבהשקה באומן 17 השבוע, היו עשרות בלונדיניות…

קרסטס. ערבת CHROMA ABSOLU. צילום ניר סלקמן

KÉRASTASE הוא מותג שיער מקצועי שהשיק באחרונה סדרה לשיער צבוע  בשם כרומה אבסולו CHROMA ABSOLU. בחברה מדגישים שהתכשירים האלה הם ללא סולפטים ופראבנים, ולעומת זאת מכילים חומצת אמינו לחיזוק סיב השערה וגם רכיב ממקור צמחי (סנטלה אסיאטיקה), בעל תכונות משקמות. וכן שכל האריזות של מוצרי הסדרה החדשה עשויים פלסטיק ממוחזר וניתנות למחזור. מדובר ב-6 מוצרים ובהם שמפו הכולל לחות ומיוחד לשיער צבוע, רגיש, או פגום, ב-109 שקלים, קרם לחות (קונדישנר) גם הוא לסוגי השיער הבעייתיים ב-159 שקלים. מסכת הזנה ב-199 שקלים ותכשיר חדשני, כרומה גלוס, לפעם בשבוע המשפר במיוחד את מראה השערה ב-165 שקלים. בנוסף יש סרום לשיער צבוע ורגיש שמרססים לפני ייבוש או פן, החלקה או סלסול, ב-165 שקלים. ניתן לרכוש רק במספרות מורשות קרסטס ובאתרי אונליין נבחרים.

קרסטס. תחליב מגן שיער עד חום של 180 מעלות

בצילומים: 2 עיצובי שיער באירוע אינדולה. ערכת תכשירי "בלונד אקספרט של אינדולה. ערכת תכשירי קרסטס (צילום ניר לסקמן). שפופרת קרם הגנה של קרסטס. אמפולות קרטין בדיל קוסמטיקס. דוגמנית אדמונית מוקפת תכשירי אולפוקס להשגה בדיל קוסמטיקס. קולקציית תכשירים באריזות חומות כהות של REBORN צילום סטודיו מוש.

MIMAS מסכה ללא מלחים מועשרת בחומצה הילארונית
 
Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.