פורסם by & קטגוריה בריאות, השקות ופתיחות, טיפוח, שיער, שיער ותסרוקות, תוספי בריאות.

צילום נעמי גולן

ערכת השיער RYLOREN של מון פלטין

החל בשם  א. משי תעשיות בע"מ,  דרך הכניסה למפעל הבת ימי המצוחצח והמשוכלל – עם דגל ישראל מודבק על השער, מרכז ההדרכה עם מעצבי שיער המדגימים את אומנותם, האולמות הגדולים עם חומרי גלם בהיקף של 150-200 אלף ליטרים, מארזים שעל כולם פתקיות בעברית הנשלחים ל-54 מדינות, ועד הנחייתו של ירמיהו מזרחי, מנכ"ל ובעלים שהסביר את תהליכי הבדיקה והבקרה המדוקדקים והקפדניים של כל התכשירים לפני המילוי באריזות  – אירוע השקת ערכות השיער במותג "מון פלטין" שנכחתי בו השבוע היה מבחינתי כמו מים צוננים לצמא בשרב, או מילות תקווה ונחמה בעידן של תבהלה, חסימות והפגנות אלימות. שמחתי לראות חברה מצליחה בהיקף בינלאומי, שלא מסתירה שהיא כולה כחול-לבן ושכל מוצריה "מייד אין יזרעאל". גם גאווה ישראלית וגם הוכחה שמפיצי הייאוש המזכירים לי לא פעם את "העורב" של אדגר אלן פו (שקרא לעברו רק רע, רע, רע) – טועים ומטעים.

מעצב שיער מדגים שימוש במוצרי מון פלטין במרכז ההדרכה

ירמיהו ושם טוב, האחים לבית מזרחי, הקימו את "מון פלטין" לפני שלושים שנה, ולקראת ראש השנה תשפ"ד, החברה שלהם מציעה חידוש: ערכות שיער של פריימר, שמפו ומסכה בתיק מתנה מהודר (ראו בצילומיי המצורפים), ב-400 שקלים, לארבעה סוגי השיער השכיחים ביותר בארץ: צבוע, דק ויבש, מוחלק ובלונדיני.

אני על רקע אחת התמונות המקשטות את מרכז ההדרכה של מון פלטין במפעל בבת ים

המוצר החמישי, דרימר, הכלול בכל תיק הוא תוספת לימים בהם אין לנו זמן לטיפול שיער מלא, ורוצים בכמה רגעים לסדר לשפר ואפילו להחליק קשרים. בכל התכשירים האלה יש פיתוח מדעי של חומצה היאלורונית הנקרא  HYLOREN, המסוגל לחדור לשכבת הקורטקס של השיער ולשפר את בריאותו, מרקמו ומראהו.

התיק המשווק ביחד עם ערכת השיער כשי לחגי תשרי

החום והלחות הממושכים עושים שמות בשיער כידוע, ותכשיר חדש נוסף לשיפורו הוא  GLOW IT של דה איי ברנד – תחליב המכיל חומצה היאלרונית, קרטין טהור ושמן ארגן. התחליב מיועד לאחד קצוות מפוצלים, להחליק ולשמן, בלי להשאיר שומניות. מומלץ למרוח אותו על שיער לח או רטוב ולהמתין לייבוש באופן טבעי. ניתן להשיג באתר האונליין של החברה    https://fill-it-hair.com/shop/ ב-159 שקלים.

תחליב טיפוח GLOW IT של חברת דה איי ברנד

ו

יש גם טיפול שיער מבפנים כלפי חוץ, כלומר דרך תוספי מזון. מדובר במותג פיל איט (FILL IT) , שגם אותו משווקת דה איי ברנד.

תוסף תזונה לשיפור שיער של דה איי ברנד

הקפסולה של התוסף מכילה רכיב פטנט ויש בה  קולגן, חומצה פולית, ביוטין, אבץ וויטמין  Bהעומדים בתקנים של משרד הבריאות ושל האף. די. איי. האמריקני. ניתן להשיג בבתי מרקחת וחנויות טבע בנוסף לאתר האונליין.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.