פורסם by & קטגוריה חגים, מזון ומסעדות, סל המזון.

ההתעוררות של ענפי הייצור והיבוא בתחום המזון תופסת תאוצה לקראת שבועות, חג החלב והגבינות, הגלידה והעוגות.

ברילה . לזניה ללא גלוטן

מותג הפסטה האיטלקי ברילה, למשל, משיק לראשונה לזניה ללא גלוטן, מתערובת של קמחי אורז ותירס, בכ-20 שקלים ל-250 גרם. וזאת לצד שלוש פסטות חיטה מעניינות, אחת שזורה בצורה הקולטת במלואו כל רוטב שנמזג לתוכה, אחת בצורת קונכייה, ואחת בשילוב תרד. כ-11 שקלים ל-500 גרם.

ברילה. פסטה בשילוב תרד. צילום נמרוד סנדס

קרניבורים שרוצים להימנע מבשר בשבועות אבל יתגעגעו לטעמו מוזמנים לנסות את הפיתוח החדש של חברת מרינה פטריות הגליל: שווארמה טבעונית פרווה מופחתת נתרן כדרישת משרד הבריאות, וכשרה למהדרין, מפטריות עתירות נוגדי חמצון וויטמינים מקבוצת B (67%), בצל מטוגן, סויה ותבלינים. נמכרת מצוננת ומוכנה לאכילה במקרר הירקות ברשתות המזון ובסופרים. כ-30 שקלים ל-300 גרם.

מרינה. שווארמה פטריות. צילום רפי לוינסון

המותג Free השיק חטיפים אפויים ללא תוספת סוכר, בשם "קו-קווים" בשלושה טעמים. שניים טבעוניים עם זיתים, עגבניות, רוזמרין. ואחד חלבי עם גבינת פקורינו. היחידים בקטגוריית חטיפים אפויים בישראל ללא תוספת סוכר ועם שמן זית כתית. כ-10 עד כ-13 שקלים.

Free ללא תוספת סוכר. צילום אפרת אשל

בתחום המתוקים, המותג לואקר טורטינה שמייבאת ומשווקת חברת ליימן שליסל, השיק טעם חדש: עיגולי וופל במילוי קרם קרמל ובציפוי שוקולד חלב. כ-16 שקלים לאריזה של 6 יחידות.

טורטינה קרמל של לואקר, משווקת ליימן שליסל

גלידה חלבית כמובן היא חלק בלתי מפרד מקינוחי סעודת החג החלבית, ורשת שופרסל משיקה בימים אלה סדרה חדשה של גלידות שמנת באריזות גביע עגולות בטעם שוקולד ואגוזים, שוקולד ובראוניז, וניל ועוגיות. בשופרסל דיל ובחנות האונליין של הרשת המחיר הוא כ-18 שקלים ל-500 מ"ל, ויש מבצע השקה של 32 שקלים לשני מארזים.

שופרסל. גלידות שמנת בגביע

כשתייה שתלווה את ארוחת החג מציע מותג התה פומפדור חליטות קרות מפירות וצמחים ללא קפאין או חומרים משמרים, בשלושה טעמים: תות שדה תפוז, פירות יער, אפרסק פסיפלורה. כ-15 שקלים לאריזה של 18 שקיקים במשקל 2.5 גרם כל אחד.

פומפדור. חליטת פרי ללא קפאין. צילום חן אייזנקרופט

גם יינות לבנים צוננים משתלבים להפליא בארוחת שבועות חגיגית.

שרדונה ספישל רזרב
יקבי ברקן

יקבי ברקן משיקים לקראת החג שרדונה מסדרת ספיישל רזרב, בגוון זהוב בהיר, ב-69 שקלים לבקבוק.

שרדונה רכסים
יקב סגל

ויקב סגל משיק שרדונה בסדרת רכסים שלו ב-79 שקלים לבקבוק.

אחרון חביב הוא הקינוח עם הגבינות הטבעוניות של חברת משומשו, במתכון  של השפית אביגיל מייזליק.

מצרכים (ל-6 מנות): 2 חבילות עוגיות אוראו. 2 ממרחים של משומשו בסגנון גבינת שמנת 9% וממרח אחד בטעם גבינת שמנת 25%. 200 גרם שוקולד לבן פרווה. חצי כוס קרם קוקוס (או קצפת פרווה), 2/3 כוס סוכר, 2 כפיות לימון ו-2 כפות שמן.

משומשו. מבחר ממרחים טבעוניים. צילום גיא צורף

מפוררים חבילת אוראו בתחתית 6 כוסות שקופים. ממיסים את השוקולד עם השמן. טוחנים את הגבינות, הקצפת והסוכר ומערבבים עם השוקולד המומס לתערובת חלקה, ומשיכים לעבד במעבד מזון. טועמים ומשפרים עם עוד מעט סוכר או מיץ לימון. יוצקים בכוסות ומפוררים מעל את חבילת האוראו השנייה. מקפיאים למשך שעתיים לפני שמגישים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.