פורסם by & קטגוריה בריאות, הורים.

מי שלא עלה בשנה האחרונה לפחות קילוגרם אחד במשקל, שיקום. אף אחד לא קם? ברור. מגפת הקורונה די כלאה אותנו בבית. וזאת למרות שמותר לצאת לשטח הפתוח, אפילו בסגרים המחמירים ביותר, לריצה, הליכה ואימון ספורטיבי אחר. וגם הלא ספורטאים שבינינו, הלכו די הרבה במסלול שבין הספה והמקרר. אילו אכלנו בכמות מוגברת רק סלטים, דיינו. אבל כשמתוחים, מתמסרים למתוקים, ושלא תשפטו אותנו על כך. מה שכן דורש בדיקה אם לא שיפוט, זה מצב הסוכר בדם. סוכרת נחשבה גם לפני המגפה למחלת הדור בארצות המערב. ועם ההשקה החדשה של חברת דין דיאגנוסטיקה, כבר אין תירוץ להגיד לעצמנו שמה פתאום נגיע עכשיו לקופת חולים כדי לקבל הפנייה לבדיקת סוכר ועוד לשבת בתור בבתי המרקחת. מי רוצה, אם זה לא ממש קריטי, לבוא במגע עם החיידקים והווירוסים השורצים שם.

אז קבלו בשורה: כבר לא חייבים. אפשר לקבל הפנייה אונליין בקופת חולים כללית ובמכבי שירותי בריאות, להזמין אונליין את מד הסוכר המתקדם Instant  Accu-Chek (אקיו צ'ק אינסטנט) של המותג   Roch Diabetes Care, לבצע דקירה קטנטנה, ולקבל תוצאה בתוך שניות ספורות למכשירים הניידים. את כל האופרציה הזו עושים בבית, בלי להוציא את האף (המכוסה במסכה), החוצה. אפשר גם להוריד את הנתונים למחשב הביתי באמצעות כבל USB.

זה לא אומר חלילה שיש לנו סוכרת, אבל זה כן מאפשר כאמור בקלות, בבית, ובאופן פרטי להירגע למרות כמויות האוכל של תקופת הקורונה, או לחילופין לשמש נורת אזהרה ותמריץ לאכול קצת פחות. עד סוף פברואר, מד הסוכר הזה עולה 60 שקלים מחיר מבצע וחוברת הוראות ברורה וקלה, מעידה מהתנסות אישית. הכתובת להזמנה אונליין היא: http://dynstore.co/ac-instant.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.