פורסם by & קטגוריה מזון ומסעדות, סל המזון.

מצאתי ארבע דרכים לעשות את החיים קלים יותר כשרוצים להפתיע אורחים, וגם ילדים, במעדני בשר מושקעים בטעמים חדשים. בכל הארבע האלה אי אפשר להעמיד פנים של "הכינותי לבד בבית", אבל בהחלט אפשר להתגאות בסגנון "בחרתי במו ידי את הטוב ביותר". הדוגמה המובהקת הוא קרפצ'יו העגל הדקיק של חברת בלדי. שכבות מדויקות בעובי נייר של בשר עגל דרום אמריקאי בקוטר 30 ס"מ צמודות לדפי הפרדה. מעבירים כמו שהן לצלחת, וכל מה שצריך לעשות זה לתבל במיץ לימון טרי, שמן זית, מלח ופלפל, להמתין כמה דקות ולהגיש.

קרפצ'יו עגל בחיתוך מדויק של שפים לאכילה בבית

קרפצ'יו אכלתי עד כה רק במסעדות ולא האמנתי שניתן להתענג על המעדן הזה גם בבית, כי זה דורש אמנות חיתוך מקצוענית ומיוחדת. אנשי בלדי אתגרו את עצמם כדי להכין ערכות מותאמות לבית. חפשו במקררי הבשר במרכולים. יש שם מארזים במשקל 210 גרם, של קרפצ'יו עגל מחולק לשלוש מנות. המחיר – כ-40 שקלים. 

שניצל דק וזעיר מותאם ליכולת האכילה של ילדים ומבוגרים בעלי תיאבון מוגבל

ממבוגרים, לילדים. חברת עוף טוב מציעה בימים אלה שניצלונים דקיקים בגודל מיני, מצופים בפירורי צ'יפס או בציפוי רגיל, מעוף שגדל ללא אטטיביוטיקה,  בשם "ילדודס", שכאשר הגשתי אותם לשולחן, גם קטנטנים שמשאירים תמיד חצי שניצל רגיל בצלחת, הצליחו להתגבר על שתי יחידות לפחות, והמבוגרים חיסלו את הנותרים. אריזה של 500 גרם עולה כ-27 עד כ-30 שקלים בכל רשתות השיווק.

התיבול והתוספות נוספים לפסטרמה בתהליך הייצור

ועוד משהו חדש שילדים ונוער בטוח יידלקו עליו לא פחות ממבוגרים שינשנשו מול הטלוויזיה: פרוסות מסולסלות ודקות של פסטרמה מבשר הודו, שחברת זוגלובק מייצרת בסדרה חדשה בשם "נשנושים" מתובלות מראש בתהליך הייצור עם פסטו, עשבי תיבול או צ'ילי מתוק. על החידוש האחרון היו לי קצת ספקות כשהוצג בפני לראשונה בסניף הכשר של ברגר קינג בקניון דיזנגוף סנטר, אבל מאחר שראיתי שם הרבה חובשי כיפות בכל הסוגים והגדלים, אוכלים ללא היסוס, הגעתי למסקנה שאולי אני מפריזה בהיסוס. מדובר בסדרה חדשה בשם

ברגר קינג כשר בטעם בייקון

בייקון קינג כשר. מדובר בכריכים עם קציצה מבשר בקר הנצלית על גריל, ועליה פרוסה של הודו לצד חסה ומיונז בלחמניית תירס במחיר של כ-41 שקלים. וגם בכריך שניצל עוף עם פרוסת הודו עליו, יחד עם חסה, עגבנייה ובצל טריים ומלפפון חמוץ. המחיר כ-37 שקלים. האם טעמם של אלה דומה לבייקון הטרף, אין לי מושג כמובן, כמי שאוכלת רק כשר. האם תוספת שם התואר בייקון למנות הכשרות הללו יגביר את האטרקטיביות שלהן? גם על כך אין לי תשובה. אולי בציבור של בעלי תשובה שעדיין זוכרים את טעם המאכלים הלא כשרים שאכלו בגלגול הקודם של חייהם. בכל מקרה מדובר בחידוש מעורר סקרנות.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.